Laan van Seldensate 10
5258VD Berlicum
+31622662507

9,9

Els beoordeelde op 2019-02-27

Snelle levering..blije hond en t handgeschreven briefje is áltijd leuk!!! Fender is vooral verzot op de nekjes!!!!!

Annelies van 't Hof beoordeelde op 2019-02-22

Snelle levering, goede kwaliteit, heel tevreden

Nancy de groot beoordeelde op 2019-02-07

Erg tevreden over de kwaliteit.

Karin Scholten LA JOIE BLANCHE beoordeelde op 2019-02-01

Prima producten voor een hele goede prijs. Snelle levering en goede service ! Onze Pyreneese Berghonden en ik zijn er blij mee !!
La Joie Blanche, Pyreneese Berghonden

Jacqueline van Teeffelen beoordeelde op 2019-01-18

Voor het eerst tegengekomen op het internet. Ruime keuze en ideale grootverpakking. Mijn hond vindt alles super lekker en ik moet zeggen dat het fris ruikt en er heel goed uit ziet. Alles was snel geleverd en wat ik zo leuk en attent vond , was het extraatje voor onze hond Chara. Op zo'n manier werf je klanten want ik weet wel waar ik de volgende keer de hondensnacks koop. Ook al jaren bij een andere dierenwebwinkel gekocht en nog nooit een extraatje gehad.

Anne beoordeelde op 2018-12-29

Super service! Snel geleverd en ons hondje is er dol op. Wij zijn fan.

Steffie Jacobs beoordeelde op 2018-12-23

Duidelijke overzichtelijke site met veel keus! Ik heb trainers en vleesstrips besteld.

Margaret van Nijnatten-de Leeuw. beoordeelde op 2018-12-21

Al weer een super snelle levering ! Een doos vol lekkers, voor een hele nette prijs. Ook een handgeschreven "dankjewel" briefje erbij. Echt leuk, zo,n persoonlijke touch. En als klap op de vuurpijl, wat extra gratis verrassingen :) onze waardering en dank, en lebbers van onze honden. Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar voor jullie.
Tot de volgende bestelling !

Marien beoordeelde op 2018-12-17

Ruime productkeuze. Goede kwaliteit van de snacks. Snelle levering met een persoonlijke touch & en een verrassing!

K. van Haastrecht beoordeelde op 2018-12-13

Zojuist een bestelling geplaatst, groot aanbod van snacks, leuke aanbiedingen, goede prijs.

Veronique Guit (K9 STES) beoordeelde op 2018-12-02

Altijd netjes op tijd geleverd en een leuk persoonlijk berichtje erbij. De honden zijn er blij mee. Top service!!!

J. Dijkhuizen beoordeelde op 2018-11-23

snelle levering en Bikkel vind de snacks heerlijk

Yaslin beoordeelde op 2018-11-16

Gelukkig de paardensnacks weer op voorraad. Onmisbaar voor onze Podenco met auto imuumziekte met maag. Op deze snacks gaat het super.

Saskia beoordeelde op 2018-11-12

Zoals altijd weer een bestelling gedaan voor mijn hond.
Super fijne webwinkel, goede producten en goede levering.

Sander van der Veen beoordeelde op 2018-11-10

Veel keus in gezonde snacks. Voor onze beide beagles kopen we de snacks alleen nog hier. Ik heb intussen meerdere malen voor onze honden bij Snack4dogs een bestelling gedaan. En naast de lekkere extra's ter compensatie van de verzendkosten wordt altijd alles snel en volledig geleverd wat ik heb besteld.

Erna beoordeelde op 2018-10-29

Superwebwinkel!
Snel in reageren, snel in verzenden, altijd persoonlijke noot, goede kwaliteit.
Kortom altijd tevreden!

Claudia de Gans beoordeelde op 2018-10-24

Super service! Er zit altijd wat extra's bij en leuk persoonlijk briefje!
Ik bestel hier regelmatig voor mijn 4 honden. Echt een aanrader!!! Ga zo door!

Danielle beoordeelde op 2018-10-19

De producten worden snel geleverd en de prijs kwaliteit verhouding is super!

H van Bree beoordeelde op 2018-10-19

Vlotte levering, honden zijn er gek op. Zodra doos binnenkomt ruiken ze het al! En persoonlijk briefje erbij. TOP!!

Yvonne beoordeelde op 2018-10-14

Zeer ruime keus, prima producten en alles keurig verpakt. Heel leuk dat er een klein persoonlijk briefje bij zit in de doos. Ik heb twee Duitse doggen die super gelukkig worden als de doos bezorgd wordt en ze hebben maanden plezier van al het lekkers!