Korenpad 10
6534 AS Nijmegen

Anet Broekhuizen beoordeelde op 2018-12-05

Snelle levering. Prima kwaliteit product. Duidelijke handleiding.

Gea Bos beoordeelde op 2018-12-05

Jolande Goddijn beoordeelde op 2018-06-17

Prima service. Past precies bij de keuken. Keurig op tijd geleverd met alle toebehoren. Ziet er chique en strak uit!

Ringo van der Linden beoordeelde op 2018-06-16

Geweldig goed, prima service.

Wilco Numan beoordeelde op 2018-06-11

Een prachtig produkt wat zeer eenvoudig en vlot te bevestigen is. Wij hebben een keuken zoals wij het wilden!

Jolanda Nijboer beoordeelde op 2018-06-11

Erg leuk design en tot nu toe is de achterwand inderdaad hittebestendig en waterafstotend gebleken. Je kunt vlekken er gewoon afvegen met een doekje. Het aanbrengen was wel wat lastig. Dat heeft misschien te maken met het feit dat het een erg warme dag was, de lijm op de muur droogde (te) snel op. Handig om dit met meerdere mensen te doen!

Gerda de Daas beoordeelde op 2018-06-11

Prima contact met verkoper, op tijd geleverd, Makkelijk aan te brengen en het staat zoooooo mooi

Eric Keizers beoordeelde op 2018-06-09

Een mooie, kwalitatief goede print met een heldere beschrijving hoe te monteren

Nicoline van der Vlist beoordeelde op 2018-06-08

Tomas Gerda beoordeelde op 2018-06-08

Rhea beoordeelde op 2018-06-08

Super service! Omdat we het materiaal van tevoren wilden zien zijn we eerst in de studio in Nijmegen ontvangen. Daarnaast zaten we met het 'probleem' dat in onze hoekkeuken de 2 achterwanden mooi moesten matchen. Ons is geadviseerd om 1 achterwand gespiegeld te bestellen, zodat de afbeeldingen in de hoek mooi aansluiten. Dit is zonder extra kosten voor ons geregeld.

Jeannet Fictorie beoordeelde op 2018-06-07

Tina ten Veen beoordeelde op 2018-06-06

Ik ben erg blij met "mijn bomen in de keuken". Met 2 personen is het makkelijk en snel aan te brengen. Schoonmaken is ook geen probleem. Een aanrader dus!

Rudolf Burgering beoordeelde op 2018-06-05

Kristiena Seip beoordeelde op 2018-06-05

Ze leveren goede produkten goede kwaliteit

Anja Lans beoordeelde op 2018-06-03

Ik moest erg lang op mijn bestelling wachten. Er was iets mis gegaan, toen dat was opgelost Had ik het de volgende dag. Behang is erg mooi en makkelijk aan te brengen. Hier ben ik helemaal tevreden over.

Winfred Hovestad beoordeelde op 2018-06-03

Super snelle levering. Gave achterwand voor de keuken en een leuke persoonlijke boodschap erbij. Echt een aanrader.

Sander Verheijen beoordeelde op 2018-06-03

Goede service. Snel antwoord op vragen en keurige levering. Zeer tevreden!

M Colijn beoordeelde op 2018-06-03

M.Damen beoordeelde op 2018-06-03

De kruiden afbeeldingen waren wat groter dan gedacht. Door het wegknippen van de namen past alles toch goed. Zeer eenvoudig aan te brengen met meegeleverde lijm