Rijksstraatweg 22D

Beslist.nl 212 8,7
The Feedback Company 121 9,1
2013

Danique beoordeelde op 2013-11-18

Goede webshop die verwachtingen waarmaakt en zou anderen
aanbevelen hier te kopen.
Mooie foto van de jas en duidelijke informatie over het product.
Snelle levering ook.

Colin beoordeelde op 2013-10-13

Sneller levering, volgende dag had ik ontvangen. Mooi
collectie
en zal snel weer iets bij hun bestellen.

Robert beoordeelde op 2013-10-11

Betrouwbare webshop

Henk de Voorde beoordeelde op 2013-09-13

Heb hier een softshell jas gekocht voor mijn zoontje. De maat
kwam overeen met de maattabel op de site. Had het jasje ook de
volgende dag al in huis. Erg netjes.

matthijs beoordeelde op 2013-06-28

De jas zit erg lekker, heeft me goed warm gehouden tijdens de wind en regen afgelopen dagen!

Daarnaast is de service van deze webshop erg goed en ik had mijn bestelling de volgende dag binnen.

Arjen beoordeelde op 2013-05-30

Overzichtelijk en betrouwbare website.

Petra beoordeelde op 2013-05-29

Prima winkel, de jas had ik snel binnen en deze zit heerlijk!

Michiel beoordeelde op 2013-05-29

Prima webshop, snelle bezorging van de bestelling en snel antwoord op mn vragen!
Aanrader

2013