Economiestraat 4 c

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,9

Google Plus/Places - 9,6

Casper de Groot beoordeelde op 2018-10-13

We hebben al een aantal keer besteld. Levering is altijd heel snel. En het zijn hele mooie massieve meubels, die ook na jaren gebruik prachtig uitzien.

Beste Casper, dank! Grt, Souren Meubels

Christine Hügle beoordeelde op 2018-10-12

war alles super. haben schon zum 2. mal bestellt bei souren. schnelle und freundliche Abwicklung

Reactie van Souren Meubels:
Hallo Frau Hülgle, Herzlichen Dank für Ihre Feedback! :) Viele Grüße, Fam. Souren

Brigitte Weatherford beoordeelde op 2018-10-12

Great table.
Excellent customer service and speedy delivery. Good business.

Reactie van Souren Meubels:
Dear Brigitte, thanks a lot! Hope you will enjoy your table. Best regards from Holland. Grt, Marijn Souren

Ediers Conny beoordeelde op 2018-10-10

Service was toppie👍

Dank u! :)

Andi Wand beoordeelde op 2018-10-10

Ausgezeichnete Tische. Der Verkäufer war sehr engagiert uns zufrieden zustellen. Wir werden im Frühjahr wieder kommen und unsere Gartenmöbel bestellen.

Herzlichen Dank herr Wand! Viele Grüße aus Holland

Aleksandra Sumara beoordeelde op 2018-10-09

Beautiful ferniture , very nice People this is prescript for success !!!!
Thank You

Reactie van Souren Meubels:
Dear Aleksandra, thank you very much! Hope you will enjoy your new table. Best regards from Holland!