Ankeveenstraat 124

9,9

Jose ten Beitel beoordeelde op 2018-07-08

Nanda beoordeelde op 2018-03-23

jan beoordeelde op 2018-01-25

Mijn ervaring hierbij is echt super goed

Gaby beoordeelde op 2017-11-19

Fijne winkel. Mooi speelgoed, mooie kaarten, aardige mensen. Erg tevreden!

Sanne beoordeelde op 2017-11-14

Fijne communicatie en snelle afhandeling. Dik tevreden!

Ellen beoordeelde op 2017-10-31

S'avonds laat besteld maar had het snel nodig, ze hebben er een spoedzending van gemaakt en had het op tijd binnen, helemaal blij mee. Ook zat er een persoonlijke boodschap bij wat erg gewaardeerd wordt. Mvg

Puck beoordeelde op 2017-10-29

Ik heb Speeltafel voor het eerst gezien in de Shop in Shop in Tilburg. Super leuke producten, erg divers en toch allemaal erg goed hij elkaar passend. Top assortiment!

Janneke beoordeelde op 2017-10-27

Ontzettend vriendelijk geholpen! Deze shop doet echt dat stapje extra voor zijn klanten.

Natasa beoordeelde op 2017-10-22

Dorine Schakelaar beoordeelde op 2017-10-21

Zeer tevreden, snelle levering en leuke overzichtelijke webshop.

Nathalie beoordeelde op 2017-09-26

Marieke beoordeelde op 2017-09-22

Sue beoordeelde op 2017-09-10

Snelle reactie en mooi verpakt. Er zat zelfs een persoonlijk kaartje bij!

Floor beoordeelde op 2017-09-09

Fijn en snel persoonlijk mail contact

Cindy beoordeelde op 2017-09-07

Snelle levering en duidelijke communicatie!

Anne beoordeelde op 2017-09-03

Speeltak is een erg fijne winkel met heel aardige mensen. Ze zijn behulpzaam en weten alles van hun producten.

Leanne beoordeelde op 2017-09-02

In pre-order besteld, netjes op tijd gekregen. Zag er allemaal netjes uit.

Andreea beoordeelde op 2017-09-02

Zeer toegankelijk voor contact. Ik zat toen met een vraag over mijn order en heb telefonisch contact gezocht. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan en er werd meteen wat met mijn vraag gedaan. Heel fijn!

Kelly beoordeelde op 2017-09-01

Goede service, snelle levering en prachtige producten

Roos beoordeelde op 2017-09-01

Super fijne webshop! Reageert vlug op gestelde vragen, eerlijk en enorm meedenkend. Heeft 2 producten die niet opgenomen zijn in het assortiment zelfs bijbesteld zodat ik alles bij haar kon kopen. Zeker een aanrader! Kom er graag weer terug voor een volgende bestelling 😊