Van Amerongenerf 20
3907MK Veenendaal
+31 (0) 85 060 5775

Rianne beoordeelde op 2018-12-05

Geweldig goed geholpen door de medewerkers! Het (eind)resultaat is prachtig! Ik ben heel blij met de spiegel.

Malissa Uiterloo beoordeelde op 2018-11-28

Vriendelijk te woord gestaan en snelle levering. Het allerbelangrijkste prachtige spiegel!

Irmgard Hensen beoordeelde op 2018-11-28

Ik wilde zelf een ontwerp maken en dat kon en was maar een kleine meerprijs! Ook de maat van de spiegel kon ik helemaal zelf bepalen.
De spiegel werd snel geleverd en is van topkwaliteit!

M Dekker beoordeelde op 2018-11-28

Alles verliep goed, super communicatie en service

Eelco Verweij beoordeelde op 2018-11-21

Mooie kwaliteit spiegel. Goede service. Klantgericht en meedenkend

Maggy beoordeelde op 2018-11-05

Meneer aan de tel heeft mij super vriendelijk door het bestelformulier geloodst. Ik vond het nogal lastig om bepaalde technische zaken aan de spiegel zelf te beslissen en hij heeft mij bij al mijn vragen keurig geholpen!👍👍

Addie beoordeelde op 2018-11-05

Heel fijn om een spiegel te hebben in de maat die je wilt.
De levering was heel goed, ontzettend goed ingepakt. Perfect

C beoordeelde op 2018-10-23

Snelle levering en prima product

Marian beoordeelde op 2018-10-23

De Spiegel werd goed verpakt bezorgd en zag er ook naar verwachting goed uit.

Carla beoordeelde op 2018-10-23

Heel gevreden over de klantenservice via Whatsapp. Er werd goed meegedacht met mijn wensen, de spiegel was snel geleverd en stevig verpakt.

Eelco beoordeelde op 2018-10-06

Zeer goede telefonische bereikbaarheid, ook op zondag. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Goede uitgebreide uitleg en er wordt goed met je meegedacht.
Kwaliteit van de spiegel is zeer hoog. Exact gemaakt zoals je hebt aangegeven.
Spiegel wordt verzekerd verzonden. Onze spiegel (80x120) zat gewikkeld in veel noppenfolie in een grote dicht geschroefde houten kist.
Kortom super tevreden. Echt een aanrader om je spiegel door Spiegelpracht te laten maken.

graciella beoordeelde op 2018-10-06

geweldig ben r echt blij mee

Sylvia Babusch beoordeelde op 2018-10-05

Prachtige spiegel, precies op maat zoals gewenst en heel netjes geleverd.

Vida Shemshad beoordeelde op 2018-10-02

kwaliteit an spiegel is uitstekend bij Spiegelprach en de Klantenservice door meneer Sergie is geweldig. Hartelijk dank voor alles.

Chantal Roosens beoordeelde op 2018-10-01

Onze eerste bestelling bij Spiegelpracht was een spiegel met led-verlichting van 220cm. Bij bestelling gaven we duidelijk mee dat we deze spiegel tegen uiterlijk 17 september in ons bezit wilden hebben omdat deze mee moest naar het buitenland. Op 12/9 in de vm kregen wij onze bestelling keurig aangeleverd. Onderhand hangt de spiegel mooi te blinken boven ons badkamermeubel..
Wij zijn dus uitermate tevreden klanten !

Kati van Riet beoordeelde op 2018-09-19

Super service en razendsnelle levering!

Robert beoordeelde op 2018-09-18

Goed geholpen bij telefonische contact. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van de voortgang van de besteling per sms en mail. Spiegel goed verpakt (in houten kist ) netjes op afspraak geleverd. Spiegel voldoet aan de verwachting, netjes op maat. Kan deze winkel iedereen aanraden. Spiegelpracht bedankt.Robert

Ikina Morsch beoordeelde op 2018-09-12

Prachtige spiegel. Uitstekende contacten. Snelle en zorgvuldige levering.

Gradus beoordeelde op 2018-09-12

Prima service, duidelijk in communicatie en een prachtige spiegel geleverd gekregen.

Marjo beoordeelde op 2018-09-12

Snelle levering van een prachtige spiegel, geheel naar onze wensen.