Van Amerongenerf 20
3907MK Veenendaal
+31 (0) 85 060 5775

Stefan beoordeelde op 2019-04-15

Goede communicatie via mail, en tel. contact ter bevestiging leveringsdatum. Spiegel zeer goed verpakt, en voor een zeer scherpe prijs een spiegel perfect op maat.

Een zeer tevreden klant

De Lange beoordeelde op 2019-04-15

Uitstekende dienstverlening en begeleiding!

Stephanie beoordeelde op 2019-04-14

Super mooie spiegel, goed verpakt en rekening gehouden met de datum waar op ik het graag zou willen ontvangen.

Bo beoordeelde op 2019-04-14

Goed op de hoogte gehouden van productie en vervoers proces.Uitstekende kwaliteit.

Saskia beoordeelde op 2019-03-30

Toen ik mij oriënteerde heb ik een aantal keer telefonisch en per e-mail contact gehad. Ik werd vriendelijk en kundig geadviseerd.
Levering vond echter later plaats dan verwacht en aanvankelijk gecommuniceerd. De teleurstelling was nog groter toen er een probleem met de levering bleek te zijn en het nog een week langer duurde. Dit werd niet actief gemeld, maar pas nadat ik niets hoorde en besloot te bellen om navraag te doen. Uiteindelijk werd het keurig verpakt geleverd.
De spiegel zelf is mooi, al zou ik de extra’s waar ik voor gekozen heb een volgende keer achterwege laten, omdat ik die tegen vind vallen:
Klokje is een heel andere kleur wit dan de rest van de verlichting in de spiegel en behoorlijk fel.
De verlichting rond de vergrootspiegel is ook een iets andere tint dan de andere verlichting in de spiegel.
Geen grote ramp, maar voor het mooie zou alles (dus ook het klokje) in één tint mooier zijn.

Fais beoordeelde op 2019-03-28

Bad quality

Breed beoordeelde op 2019-03-27

Mooie spiegel en precies zoals ik had samengesteld. Keurig in een houten kist geleverd met verzekering. Het touch lampje is wat fel voor de slaapkamer dus houd daar rekening mee met de keuze. De klantenservice is erg goed en persoonlijk. Ik had niet aangegeven dat er een stekker aan moest, want er wordt vanuit gegaan dat er een lichtpunt achter de spiegel aanwezig is. Dat is dus handig om dat bij de bestelling te vermelden. Bij mij is het acheraf zonder problemen opgelost. Kortom, ik ben erg tevreden (en mijn vrouw ook). Topbedrijf!

Reactie van Spiegelpracht:
Geachte heer Breedveld,

Bedankt voor uw feedback tijdens ons telefoongesprek.
Ik hoop dat we het goed voor u hebben opgelost.

Sergie

Petra beoordeelde op 2019-03-27

Perfect was een probleem maar werd direct opgelost en goed zeer tevreden en ook zeer vriendelijk waren ze cijfer 10

Wassink beoordeelde op 2019-03-17

Perfect product, eenvoudig met alle mogelijke opties te bestellen, degelijk ingepakt en door een speciale vervoerder bezorgd. Tijdens de levertijd periodiek op de hoogte gehouden over de bestelstatus. Kortom geweldig, een voorbeeld voor de online wereld.

sonja buedts beoordeelde op 2019-03-15

goed verpakt

J. Moll beoordeelde op 2019-03-13

Mooie spiegel, prettige vakkundige mensen aan de telefoon. Wij hebben een twee meter brede spiegel met verlichting verwarming en muziek. Goed verpakt. Bevalt goed. Minder: korte elektra snoertjes, moest verlengd worden. Breedte van de spiegel maakt montage wat moeilijker. Bluetooth geeft vervelend piepje, maar daar worden we hopelijk nog mee geholpen.

Laura Janssen beoordeelde op 2019-03-12

Super! Snel geleverd en goed verpakt en de spiegel is prachtig!

VN beoordeelde op 2019-03-08

Zeer goede ervaring, ook met retour door een kapot verwarmingselement in de spiegel. We hebben recent onze tweede spiegel besteld en gaan er van uit dat deze met dezelfde service geleverd wordt.

D.Crijns beoordeelde op 2019-03-08

Een prachtige spiegel, mooie lijst met lampje. Eenvoudig te monteren en plaatsen.
Ook levering prima , in stevige krat.
Heel blij mee en ook nog eens niet duur.

Hartelijke groet,
Doroté Crijns

Anja beoordeelde op 2019-03-08

Heel goede kwaliteit. Ongelooflijk goed verpakt om schade te vermijden.

Wendy beoordeelde op 2019-03-08

Vele keuze mogelijkheden, goed op de hoogte gehouden, uitstekend verpakt in geschroefde en houten bekisting afgeleverd. Communicatie door leveringsbedrijf (uitbesteed door Spiegelpracht) kan wel vele malen beter.

A.Mulder beoordeelde op 2019-03-08

Uitstekende en duidelijke service! Spiegel goed verpakt en binnen de termijn bezorgt.

Ludo M Dockx beoordeelde op 2019-03-08

Absoluut tevreden. Leveringstermijn werd nageleefd. Spiegel werd keurig verpakt, en intact, geleverd. Zeer zeker een aanrader en bovendien een goede prijs voor maatwerk !

H.gielen beoordeelde op 2019-03-06

Super tevreden uitstekende verpakking en alles compleet

Irmgard Hensen beoordeelde op 2019-03-05

Uniek. Je mag zelf een ontwerp insturen en dat wordt perfect uitgevoerd!