Van Amerongenerf 20

. beoordeelde op 2019-05-16

Asya beoordeelde op 2019-05-16

Top 👍

roel beoordeelde op 2019-05-09

precies wat je bestelt, mooi afgewerkt, heel goed verpakt, goeie handleiding voor montage!

Michael beoordeelde op 2019-05-09

Zeer zorgvuldig verpakt

Arno Roeffen beoordeelde op 2019-04-29

Alles exact volgens afspraak. Werkwijze mbt controle bestelling is makkelijk en het is moeilijk om een verkeerde bestelling te plaatsen.
Zijn nog weinig bedrijven die zeggen wat ze doen , en doen wat ze zeggen. Bij jullie heb ik die ervaring wel .

m.janse beoordeelde op 2019-04-29

Goede service ,klantvriendelijk , goed produkt

Dera.kahlmann@gmail.com beoordeelde op 2019-04-22

Prima service. Goed op de hoogte gehouden over duur levering.

Roel beoordeelde op 2019-04-22

Super service, continu ingelicht betreffende productie en verzending.

Kathy kesteloot beoordeelde op 2019-04-22

Heel mooie spiegel

Malissa kuipers beoordeelde op 2019-04-22

Bestelproces ging makkelijk. Er waren een aantal zaken niet helemaal naar wens door onduidelijkheden maar heel erg goed opgelost door de klantenservice! Top!

Sita van Deursen beoordeelde op 2019-04-21

Spiegel was heel zorgvuldig verpakt & aanpassing bestelling was geen probleem.

A scholten beoordeelde op 2019-04-21

Super goed aan de afspreken gehouden ahet produkt was helemaal goed top

Stefan beoordeelde op 2019-04-15

Goede communicatie via mail, en tel. contact ter bevestiging leveringsdatum. Spiegel zeer goed verpakt, en voor een zeer scherpe prijs een spiegel perfect op maat.

Een zeer tevreden klant

De Lange beoordeelde op 2019-04-15

Uitstekende dienstverlening en begeleiding!

Stephanie beoordeelde op 2019-04-14

Super mooie spiegel, goed verpakt en rekening gehouden met de datum waar op ik het graag zou willen ontvangen.

Bo beoordeelde op 2019-04-14

Goed op de hoogte gehouden van productie en vervoers proces.Uitstekende kwaliteit.

Saskia beoordeelde op 2019-03-30

Toen ik mij oriënteerde heb ik een aantal keer telefonisch en per e-mail contact gehad. Ik werd vriendelijk en kundig geadviseerd.
Levering vond echter later plaats dan verwacht en aanvankelijk gecommuniceerd. De teleurstelling was nog groter toen er een probleem met de levering bleek te zijn en het nog een week langer duurde. Dit werd niet actief gemeld, maar pas nadat ik niets hoorde en besloot te bellen om navraag te doen. Uiteindelijk werd het keurig verpakt geleverd.
De spiegel zelf is mooi, al zou ik de extra’s waar ik voor gekozen heb een volgende keer achterwege laten, omdat ik die tegen vind vallen:
Klokje is een heel andere kleur wit dan de rest van de verlichting in de spiegel en behoorlijk fel.
De verlichting rond de vergrootspiegel is ook een iets andere tint dan de andere verlichting in de spiegel.
Geen grote ramp, maar voor het mooie zou alles (dus ook het klokje) in één tint mooier zijn.

Fais beoordeelde op 2019-03-28

Bad quality

Breed beoordeelde op 2019-03-27

Mooie spiegel en precies zoals ik had samengesteld. Keurig in een houten kist geleverd met verzekering. Het touch lampje is wat fel voor de slaapkamer dus houd daar rekening mee met de keuze. De klantenservice is erg goed en persoonlijk. Ik had niet aangegeven dat er een stekker aan moest, want er wordt vanuit gegaan dat er een lichtpunt achter de spiegel aanwezig is. Dat is dus handig om dat bij de bestelling te vermelden. Bij mij is het acheraf zonder problemen opgelost. Kortom, ik ben erg tevreden (en mijn vrouw ook). Topbedrijf!

Reactie van Spiegelpracht:
Geachte heer Breedveld,

Bedankt voor uw feedback tijdens ons telefoongesprek.
Ik hoop dat we het goed voor u hebben opgelost.

Sergie

Petra beoordeelde op 2019-03-27

Perfect was een probleem maar werd direct opgelost en goed zeer tevreden en ook zeer vriendelijk waren ze cijfer 10