Van Amerongenerf 20
3907MK Veenendaal
+31 (0) 85 060 5775

Mirella franssen beoordeelde op 2019-02-19

Ik ben zeer tevreden over de spiegel helaas is er wel een klein stukje linkst onder uit de spiegel. De beschadiging zit gelukkig aan de achterkant en is gelukkig niet scherp maar het is wel zichtbaar omdat er op de achterkant grijze folie zit dus van de voorkant is het te zien. Maar omdat ik er zo blij mee ben heb ik eigelijk geen moeite gedaan om dit aan jullie te laten weten. Maar nu ik deze mail zag dacht ik dan laat ik het jullie toch maar even weten. Voor de rest ben ik echt mega blij met de spiegel.

EG beoordeelde op 2019-02-18

Heel snelle en professionele behandeling. Dachten heel goed mee met een oplossing

Petra van den berg beoordeelde op 2019-02-12

Goed en vriendelijk alles werdt goed opgelost

Jan beoordeelde op 2019-02-11

Spiegel in perfecte staat ontvangen in een solide verpakking, een soort krat.
Spiegel exact volgens opgegeven specificaties geleverd.
Ophangen, de gaten boren, moet wel zuiver gebeuren omdat er geen verdere afstel mogelijkheden zijn, maar ging probleemloos..

Glenn beoordeelde op 2019-02-11

2 spiegels besteld voor in de badkamer

Monica beoordeelde op 2019-02-11

De bestelling was goed te volgen en keurig afgeleverd in kist met goede ophanginstructies. Ook de bezorging ging goed op afspraak.

Lisanne beoordeelde op 2019-02-11

Product kwalitatief goed en levering ook conform verwachting. Helemaal tevreden

Niels beoordeelde op 2019-02-11

Top product en de informatie vanuit Spiegelpracht is ook super !

Roos beoordeelde op 2019-02-11

Super resultaat !

Sib beoordeelde op 2019-02-11

Alles was dik in orde!! Blij met mijn aankoop

e. beoordeelde op 2019-02-11

mooie spiegel tegen zeer goede prijs. levering in een stevige kist en op de afgesproken dag. top!

Jeske de Brouwer beoordeelde op 2019-01-23

Nette lever datum en tijd afspraak.
Goed verpakt
Product voldoet aan de verwachtingen

MD Hair & Beauty Centre beoordeelde op 2019-01-21

Je word netjes op de hoogte gehouden van jou bestelling en is ook nog eens zo goed ingepakt en mooier dan ik had kunnen verwachten!

Nicole Lennarts beoordeelde op 2019-01-21

De spiegels zijn goed verpakt geleverd en de montage service was helemaal super!! Alle 3 de spiegels hangen super mooi. :)

Bernadette beoordeelde op 2019-01-20

Super tevreden. Leveren op afgesproken dag. Uitstekende klantenservice en denken goed mee.

Jacqueline H. beoordeelde op 2019-01-15

Prachtige spiegel! Heel snel en netjes geleverd!

Cor van de Meent beoordeelde op 2019-01-14

Super duidelijk website en mooie spiegels
Vakkundig en aardig te woord gestaan via de mailcor

Peter Verdonschot beoordeelde op 2019-01-14

Duidelijke website, Uitgebreide mogelijkheden, scherpe prijs. Duidelijke informatie over status en levertijd. Uitstekend verpakt. Helemaal goed dus.

Patrick beoordeelde op 2019-01-04

Levering duurde langer als verwacht maar spiegel ziet er prachtig uit.

oosting beoordeelde op 2019-01-04

Super service