Van Amerongenerf 20
3907MK Veenendaal
+31 (0) 85 060 5775

Petra beoordeelde op 2019-08-03

Zeer mooie kwaliteit spiegel!! Keurig verpakt

Celine beoordeelde op 2019-08-01

Hele mooie spiegel, heel goed verpakt in hout!

Ros beoordeelde op 2019-07-26

Nadat ik een verkeerde bestelling had gedaan is dit heel goed opgelost door Spiegelpracht. Heel tevreden.

Jeremy beoordeelde op 2019-07-25

Het product was volledig naar wens bezorgd, perfect afgewerkt en zodanig goed ingepakt dat het een storm kon overleven.. Zeer tevreden van het bijgevoegde gepersonaliseerde installatieschema :)

Ronald beoordeelde op 2019-07-24

Goed verpakt geleverd. Zelf tegen de muur aangestoten en een klein puntje afgebroken glas, dus wel enorm kwetsbaar!

Jerome beoordeelde op 2019-07-24

Top ervaring

Babs beoordeelde op 2019-07-19

Zeer vriendelijke service! Het is enkel heel jammer dat er geen 2 sensoren langs beide zijden van de spiegel konden geplaatst worden. De Bluetooth van de ingebouwde boxen is héél slecht. Je moet je telefoon ernaast leggen om geen storing te hebben. Bedoeling was net om vanuit het bad muziek of radio te kunnen beluisteren.
Maar verder heel tevreden over kwaliteit en service!

CW beoordeelde op 2019-07-17

Mooie spiegels zoals ik ze besteld had, goed verpakt en correct afgeleverd. Perfecte en duidelijke service, goede communicatie en goed op de hoogte hoe de bestelling verloopt en wanneer die afgeleverd wordt! Echt een aanraderšŸ‘šŸ»

Peter beoordeelde op 2019-07-17

Goed de afspraken nagekomen, goed en vriendelijk contact en de bestelling netjes en correct afgeleverd.

Allemeersch Noel beoordeelde op 2019-07-17

Tevreden goederen werden op afgesproken datum geleverd

Simone Kremer-Zwijnenberg beoordeelde op 2019-07-08

Prachtige spiegel met enorm veel functies! Probleem met Bluetooth adequaat opgelost door monteur en een tegemoetkoming voor het ervaren ongemak ontvangen. Geweldig!

Guy beoordeelde op 2019-07-06

Product beantwoordt aan vereisten en werd goed verpakt afgeleverd. Eenvoudige installatie.
De levering was echter langzaam en de informatie mbt de levering via koerier en verwachte leverdatum kan echter verbeterd worden.

Bert Rijken beoordeelde op 2019-07-05

Heel persoonlijke aanpak en een optimale service om aan alle wensen te kunnen voldoen.
Ook de opvolging en goede communicatie zorgen voor een perfect resultaat, van idee tot installatie.
Een absolute aanrader voor iedereen die de perfecte spiegel wil, volledig aangepast naar de eigen wensen.

Robin beoordeelde op 2019-07-02

Volgens afspraak geleverd en perfect verpakt. Ik heb wat ik zocht

Scheepens beoordeelde op 2019-06-29

Prima levering, zou 15 werkdagen duren, veel eerder in huis. Ook prima verpakt, geen kans op schade op die manier, Spiegel hangt op en is perfect.

Christel beoordeelde op 2019-06-29

De verlichting in de Spiegel deed het niet. Het werd prima novelist door een nieuwe Spiegel te sturen. Ben er erg blij mee

Audrey beoordeelde op 2019-06-29

Via de website besteld en dan is het toch afwachten wat het eindproduct gaat worden. We hebben een spiegel met alles erop en eraan besteld. Via mail werden we goed op de hoogte gehouden van de status. Spiegel is precies geworden, zoals we het voor ogen hadden. Alles keurig zoals afspraak.

Myriam beoordeelde op 2019-06-28

Prachtige spiegel, goed aangekomen!

S. Ramaekers beoordeelde op 2019-06-28

Ben zeer tevreden over alles (vriendelijke en behulpzame service, mooie spiegel, goed verpakt).

J van der veen beoordeelde op 2019-06-28

Alles verliep uitstekend , ook telefonisch contact gehad en dat was ook perfect !