Schollenbrugstraat 10-hs
1091 EZ Amsterdam

Stefan De Bock beoordeelde op 2017-07-15

website soms onoverzichtelijk, voor leveringen naar België staat niet duidelijk vermeld dat om geen kosten te betalen men voor 65€ moet bestellen

Reactie van Sportvoeding Wielrennen:
Beste Stefan, wij zien in diverse reviews dat je de website onduidelijk vind. graag horen we meer details zodat we hiermee aan de slag kunnen gaan.

Aangaande jouw opmerking over de verzendkosten .. dit kun je terugvinden op de homepage en op de pagina: Verzenden en Bezorgmethoden (link onderaan bij de informatieve pagina's en links)... Graag vernemen wij waar je anders de informatie zou willen terugvinden.

Aaron de Geeter beoordeelde op 2017-07-10

Had iets besteld wat niet voorradig was. Netjes opgebeld met de mededeling dat het bestelde later kwam.

kees van Pelt beoordeelde op 2017-07-03

Snelle levering. Jammer dat je de zending niet kon volgen als je er voor kiest om geen account aan te maken. Gelukkig namen de buren het pakketje aan toen ik niet thuis was..

Sjoerd Lodema beoordeelde op 2017-06-25

supersnelle bezorging: om 0:30 besteld, dezelfde avond in huis!

Ben beoordeelde op 2017-06-24

snelle levering, goede producten

Wilbert van Dijk beoordeelde op 2017-06-18

Niets op aan te merken

Linda Nagel beoordeelde op 2017-06-17

Snelle reactie em fijn dat er verschillende ophaalpunten zijn.
Mijn zoon heeft het pakketjes gehaald, op dat moment was er niemand aanwezig. Na even wachten en roepen zag hij het pakketje in de vensterbank ligggen met mijn naam er op, deze heeft hij toen maar meegenomen, dus zonder er voor te tekenen..

Hans Borneman beoordeelde op 2017-06-15

Blote levering en bij het gebruik heb ik geen honger gevoel na het sporten. Licht verteerbaar en smaakt goed.

Annemieke Hondius beoordeelde op 2017-06-05

'Gewoon' goed!

Arnold van Rhoon beoordeelde op 2017-06-03

Super goede service, ik kon de bestelde artikelen al binnen 2 uur ophalen bij de vestiging in amsterdam.

daco Woudenberg beoordeelde op 2017-05-28

Altijd een snelle en correcte service.

Jan Koopmans beoordeelde op 2017-05-26

Bestellen, betalen en afleveren zoals het hoort.

Yeray Luxem beoordeelde op 2017-05-26

Hallo

Casper Bosch beoordeelde op 2017-05-21

Product was goed maar express levering was veel te laat. Wel een goede service dat ik hiervoor mijn bezorgkosten heb terug gekregen

HJ beoordeelde op 2017-05-18

Snelle levering , factuur overzicht duidelijk

Gideon Den Hertog beoordeelde op 2017-05-07

Goede service, goede prijs

Steve Langham beoordeelde op 2017-05-04

Goed prijzen, super snel levering

f pastorelli beoordeelde op 2017-04-22

levering kan wat sneller

Hallo F,
Dank voor je beoordeling. Graag vernemen wij wat er niet goed is gegaan. Jij hebt jouw bestelling om 13:47u geplaatst op 5 april en hij is dezelfde dag om 16:45u verstuurd via PostNL. Sneller kan bijna niet.

Dank alvast voor jouw reactie,
groet,
Matthias

Andy Jacques beoordeelde op 2017-04-21

Zeer vlotjes dik in orde en zeer snelle service ik schrok toen ik mijn pakketje zag top

Reactie van Sportvoeding Wielrennen:
Hoi Andy, dank voor jouw beoordeling. Fijn dat je schrok van de snelheid van levering... :) Horen wij graag. groet, Matthias

Pascal Spekken beoordeelde op 2017-04-13

Snelle levering en kreeg wat ik had besteld. Een goede service!