Schollenbrugstraat 10-hs
1091 EZ Amsterdam

Google Plus/Places - 9,8

Izaak Versluis beoordeelde op 2017-10-23

Dit was mijn eerste bestelling. Ik heb op de website gevonden wat ik zocht en het werd compleet en op tijd afgeleverd.

Marc Wissing beoordeelde op 2017-10-10

Op tijd geleverd.

Jack Van Dongen beoordeelde op 2017-09-28

Snelle levering van prima producten.

f pastorelli beoordeelde op 2017-09-21

snelle levering

Robert van der Wal beoordeelde op 2017-08-15

Webwinkel is overzichtelijk en het plaatsen van bestellingen gaat soepel. Een opdracht wordt direct bevestigd en je krijgt een link met de status van de bestelling.

cees wingerden beoordeelde op 2017-07-22

Mijn produkten zijn op tijd en keurig afgeleverd

Ron beoordeelde op 2017-07-20

supersnelle levering!

Stefan De Bock beoordeelde op 2017-07-15

website soms onoverzichtelijk, voor leveringen naar België staat niet duidelijk vermeld dat om geen kosten te betalen men voor 65€ moet bestellen

Reactie van Sportvoeding Wielrennen:
Beste Stefan, wij zien in diverse reviews dat je de website onduidelijk vind. graag horen we meer details zodat we hiermee aan de slag kunnen gaan.

Aangaande jouw opmerking over de verzendkosten .. dit kun je terugvinden op de homepage en op de pagina: Verzenden en Bezorgmethoden (link onderaan bij de informatieve pagina's en links)... Graag vernemen wij waar je anders de informatie zou willen terugvinden.

Aaron de Geeter beoordeelde op 2017-07-10

Had iets besteld wat niet voorradig was. Netjes opgebeld met de mededeling dat het bestelde later kwam.

kees van Pelt beoordeelde op 2017-07-03

Snelle levering. Jammer dat je de zending niet kon volgen als je er voor kiest om geen account aan te maken. Gelukkig namen de buren het pakketje aan toen ik niet thuis was..

Sjoerd Lodema beoordeelde op 2017-06-25

supersnelle bezorging: om 0:30 besteld, dezelfde avond in huis!

Ben beoordeelde op 2017-06-24

snelle levering, goede producten

Wilbert van Dijk beoordeelde op 2017-06-18

Niets op aan te merken

Linda Nagel beoordeelde op 2017-06-17

Snelle reactie em fijn dat er verschillende ophaalpunten zijn.
Mijn zoon heeft het pakketjes gehaald, op dat moment was er niemand aanwezig. Na even wachten en roepen zag hij het pakketje in de vensterbank ligggen met mijn naam er op, deze heeft hij toen maar meegenomen, dus zonder er voor te tekenen..

Hans Borneman beoordeelde op 2017-06-15

Blote levering en bij het gebruik heb ik geen honger gevoel na het sporten. Licht verteerbaar en smaakt goed.

Annemieke Hondius beoordeelde op 2017-06-05

'Gewoon' goed!

Arnold van Rhoon beoordeelde op 2017-06-03

Super goede service, ik kon de bestelde artikelen al binnen 2 uur ophalen bij de vestiging in amsterdam.

daco Woudenberg beoordeelde op 2017-05-28

Altijd een snelle en correcte service.

Jan Koopmans beoordeelde op 2017-05-26

Bestellen, betalen en afleveren zoals het hoort.

Yeray Luxem beoordeelde op 2017-05-26

Hallo