Steenplaza-Dordrecht

Steenplaza-Dordrecht

Welkom bij Steenplaza Dordrecht
Lounge, romantisch, kindvriendelijk of modern. Het zal u ongetwijfeld niet ontgaan zijn. De inrichting van de tuin is steeds belangrijker geworden. Er is meer aandacht voor de indeling van de tuin, materialen en kwaliteit. En daarvoor ben u bij Steenplaza aan het juiste adres.

Showmaterialen
Bijna alle materialen zijn te bezichtigen in onze showtuin van maar liefst 200 m².
Verder hebben wij een breed assortiment tuinhout en aanverwante artikelen

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017