Nicolaes Maesstraat 2, unit 121
1506 LB Zaandam
085 0656192

Wieger van der Ploeg beoordeelde op 2018-11-17

Adri Schnater beoordeelde op 2018-11-17

Prima contact via internet chat als ook telefoon. Levering snel... prima bedrijf.

Jordy Groothuis beoordeelde op 2018-11-17

Zeer tevreden! Het product is precies zoals omschreven, in mijn geval een robuuste kamersteiger. Woensdag avond besteld, de volgende dag verzonden. Vrijdag ochtend voor het werk al binnen, top!

Benny Bos beoordeelde op 2018-11-15

Ton van Dongen beoordeelde op 2018-11-15

Inge Nagle beoordeelde op 2018-11-15

Supersnelle levering, prima uitleg bij aflevering!!

Gert-Jan de Bruin beoordeelde op 2018-11-14

Walter Versantvoort beoordeelde op 2018-11-14

Kate beoordeelde op 2018-11-13

Super Service!!!

Arie Maas beoordeelde op 2018-11-11

Monique Jonkers beoordeelde op 2018-11-10

MB beoordeelde op 2018-11-10

Zeer snelle en correcte levering.

E. Wormsbecher beoordeelde op 2018-11-08

's Morgens besteld en dezelfde middag al in huis. Totaal niet verwacht.
Top service!

FREDDY HULLAERT beoordeelde op 2018-11-07

we werden continu ingelicht over de leveringsstatus van de bestelling. top!

Henco Koopmans beoordeelde op 2018-11-07

J Leijdens beoordeelde op 2018-11-07

Marcel Witte beoordeelde op 2018-11-07

R. van Dronkelaar beoordeelde op 2018-11-05

Stefan Wesse beoordeelde op 2018-11-04

Perfect geregeld! Bestelling binnen 1 dag geleverd. Zelfs een klein (ongevraagd) voordeel aangeboden gekregen, nadat bleek dat de advertentie op marktplaats 2 verschillende productomschrijvingen bevatten. Kortom, heel tevreden!

Kemal Patit beoordeelde op 2018-11-03