Nicolaes Maesstraat 2, unit 121

Hendri Peters beoordeelde op 2018-07-16

Charles ketelaar beoordeelde op 2018-07-16

B. Schuiling beoordeelde op 2018-07-14

J. Meijer beoordeelde op 2018-07-13

Geleverd product - steiger- in goede orde ontvangen, hoop er lang mee te werken. Meteen via after payment al betaald.

Niet blij met het tijdstip van levering. Hoewel bij bestelling duidelijk aangegeven , niet op vrijdag (de 13e, maar dat heeft er niets mee te maken) door afwezigheid, kon levering door pech aan de leverauto de donderdag er voor niet doorgaan.
Hoewel telefonisch met nadruk aangegeven en afgesproken dan maar eind van de middag langs te komen op vrijdag, werd artikel 's morgens gebracht en een buurman belast met het in ontvangst nemen. Niet leuk allemaal.

Groet, J. Meijer

Michel de Ree beoordeelde op 2018-07-13

Patrick Vanmontfort beoordeelde op 2018-07-13

Op dinsdag een kamersteiger besteld, woensdag reeds geleverd. Bij het uitpakken bleek het platform beschadigd te zijn door het transport. Steigerdeals gecontacteerd en men heeft op vrijdag het betreffende platform omgeruild. Kortom topbedrijf, een voorbeeld voor andere webwinkels. Nogmaals bedankt voor de snelle service.

Frans Schers beoordeelde op 2018-07-12

Snelle levering en prima service

Rudie De kort beoordeelde op 2018-07-12

M. Janssen beoordeelde op 2018-07-11

Alex Deelstra beoordeelde op 2018-07-11

Heel tevreden heb vrijdag middag besteld en dinsdag al geleverd! Wat wel opviel is dat er nog veel spaanen aan de ladder zitten. Het is een plezierig en stabiel ding

geertruud Strooper beoordeelde op 2018-07-11

Meijer beoordeelde op 2018-07-11

Inge van der Vos beoordeelde op 2018-07-11

Snelle levering, prima en handzaam op te bouwen steiger.

Frank Martens beoordeelde op 2018-07-08

Prima op tijd geleverd.

Pieter Waterschoot beoordeelde op 2018-07-08

Niet geleverd op afgesproken tijd

rodney bruinsma beoordeelde op 2018-07-07

perfect en betaalbaar

hj vrijhoeven beoordeelde op 2018-07-07

JW beoordeelde op 2018-07-07

Prima steiger en snel geleverd!

marco van loon beoordeelde op 2018-07-07