Nicolaes Maesstraat 2, unit 121
1506 LB Zaandam
085 0656192

Bernard De Backer beoordeelde op 2018-09-23

Uitstekende service, supersnelle levering, ook naar België.
Er ontbraken 2 extra bestelde stabilisatoren maar deze werden de dag nadien zonder probleem nagezonden.
Enkel het vooropgestelde uur van levering verandert zodanig veel dat het misschien beter zou zijn om enkel de leveringsdag te vermelden (ik verwacht ook niet meer)

Mohamed Karramass beoordeelde op 2018-09-22

Supper snelle levering
En een zeer behulpzaam chauffeur

Martin Kuijpers beoordeelde op 2018-09-22

Zeer duidelijke website, makkelijk bestellen met prima prijzen en degelijk materiaal en de snelheid van levering is super snel.

J Hut beoordeelde op 2018-09-22

Steigerdeals.nl heeft goede oplossing geboden voor probleem n.a.v. bezorging van een bestelling. Keurig, bedankt!

John beoordeelde op 2018-09-22

Snelle bezorging, en op de dag die ik had aangegeven

Gertwin Buitelaar beoordeelde op 2018-09-21

Jeroen Switzar beoordeelde op 2018-09-20

Goede snelle levering en service

Chris van Haarlem beoordeelde op 2018-09-19

Ane-Jan Knol beoordeelde op 2018-09-18

Bestelling vlot en een goede/snelle levering.
Top

J Hut beoordeelde op 2018-09-18

Bestelling is tegen onze nieuwe garagedeur geplaatst. Deur is beschadigd hierdoor. Niet fijn.

Reactie van Steigerdeals.nl:
Beste mevrouw/heer Hut,

Wat vervelend om te horen en onze excuses hiervoor. Wij gaan dit uiteraard direct voor u oplossen!! Morgen neemt er iemand contact me u op om alles even te bespreken en naar een oplossing te zoeken.

Steigerdeals

pedro goossens beoordeelde op 2018-09-17

Gerard Sonder beoordeelde op 2018-09-17

Anoniem beoordeelde op 2018-09-16

Ruud Dominicus beoordeelde op 2018-09-16

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs.

Jano Eeckhout beoordeelde op 2018-09-15

G.J.Bazuin beoordeelde op 2018-09-14

Duidelijke informatie en vlotte afhandeling.
Een verkeerde bezorging werd razendsnel hersteld door inschakeling van
een koerier. Prima aftersales op deze manier. Een aanbeveling.

,Mart Van Hunen beoordeelde op 2018-09-14

Harold Stallaert beoordeelde op 2018-09-14

Snelle levering, eerste klas product, perfect ingepakt geen kans op beschadigingen, kortom uiterst tevreden

jan willem van utrecht beoordeelde op 2018-09-14

Zeer tevreden. Netjes en goed geleverd op de dag die ik gevraagd had. PRIMA

Peter Pont beoordeelde op 2018-09-12