Nicolaes Maesstraat 2, unit 121
1506 LB Zaandam
085 0656192

Curd De Bock beoordeelde op 2019-01-21

Dankuwel voor de vlotte communicatie en afhandeling de steiger is geleverd , de trap komt morgen daar was ik opvoorhand van verwittigd ook pluim voor de transport firma perfect op tijd

J.P. Kuijt beoordeelde op 2019-01-18

Paul Soesbergen beoordeelde op 2019-01-16

Snelle levering na bestelling en goede prijs.

Beste Paul,

Bedankt voor de mooie beoordeling! Succes met de kamersteiger.

Groet,
Bas

Sander Korenhof beoordeelde op 2019-01-16

Snelle levering. Heel blij mee.

Reactie van Steigerdeals.nl:
Sander, Altijd lekker om zo de maandag te beginnen met het lezen van deze beoordeling! Succes met de steigerwielen.

Bert Stui beoordeelde op 2019-01-16

Gerrit van der Neut beoordeelde op 2019-01-13

Om 3 uur besteld en volgende ochtend geleverd.
Steiger ook precies als omschreven en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Reactie van Steigerdeals.nl:
Gerrit, Bedankt voor de mooie woorden! Heel veel (werk)plezier met de rolsteiger en wellicht tot snel!

Henk Möhlmann beoordeelde op 2019-01-11

jeroen de hart beoordeelde op 2019-01-10

Michael Oorschot beoordeelde op 2019-01-09

Reactie van Steigerdeals.nl:
Michael, bedankt voor de mooie review! hoop dat je velen plafons mag stucen met onze mooie brede kamersteiger. Tot snel! Groet, Bas

Colin van der Kamp beoordeelde op 2019-01-09

Goede en snelle service.
Door storm kwam de aanhanger een dag later dan gepland. Maar dat is onmacht.

Verder geen bijzonderheden.

Reactie van Steigerdeals.nl:
Colin, Nogmaals dank voor de mooie bestelling en het begrip dat we een dag later kwamen ivm de storm. Heel veel (werk) plezier met de aanhanger en de steiger!

Jelle beoordeelde op 2019-01-09

Zeer snelle levering van de mooie steiger.

Reactie van Steigerdeals.nl:
Jelle, dat is mooi om te horen! Heel veel plezier met de rolsteiger van 10 meter!! En hoop tot snel.

Gerard Rump beoordeelde op 2019-01-09

goede kwaliteit en supersnelle levering en dat alles voor een zeer scherpe prijs

Reactie van Steigerdeals.nl:
Gerard, dank voor de mooie order en woorden, wij doen ons stinkende best voor deze service. Je hebt een mooie en veilige steiger gekocht!! Graag tot ziens

Nico Walraven beoordeelde op 2019-01-07

F Rooijakkers beoordeelde op 2019-01-06

Reactie van Steigerdeals.nl:
Dank voor uw mooie recensie en ik wens u veel (werk)plezier toe met uw kamersteiger!

Gerard Veldhuis beoordeelde op 2019-01-06

Reactie van Steigerdeals.nl:
Gerard, bedankt voor de mooie review! Heel veel plezier van de aanhanger en de steiger! We zien je graag snel weer. :)

Jeffry Vriens beoordeelde op 2019-01-05

Reactie van Steigerdeals.nl:
Jeffry, bedankt voor de mooie recensie! Succes met de steiger en tot snel!

Iwan Rutten beoordeelde op 2019-01-04

Jeroen Warnders beoordeelde op 2019-01-04

Snel geleverd

Reactie van Steigerdeals.nl:
Jeroen, bedankt voor je review. heel veel plezier van de bestelde producten en hoop tot snel!

Rob Rorije beoordeelde op 2019-01-04

Reactie van Steigerdeals.nl:
Goedemiddag Rob, uiteraard bedankt voor de mooie referentie! Heel veel werkplezier met de rolsteiger!

Kees de Mol beoordeelde op 2019-01-02