Noordervaartdijk 15

Nik Baars beoordeelde op 2019-06-17

Goed product
En snel geleverd

Erik Frantsen beoordeelde op 2019-06-15

Duidelijk en heldere prijzen/producten en makkelijk in gebruik

P.J. Roelse beoordeelde op 2019-06-15

Alvorens ik een rolsteiger besteld heb en nog een paar vragen had, heb ik een aantal keren gebeld met Steigerverkoop. Hierdoor ben ik goed geïnformeerd zodat ik precies kon bestellen wat ik nodig had. Het is tenslotte geen pakje boter. De steiger werd volgens afspraak afgeleverd en werd hiervan op de hoogte gehouden door emails van de transporteur.
Al met al ben ik zeer tevreden met de aankoop en de aflevering.

Leen Verhorst beoordeelde op 2019-06-14

zeer snelle en correcte levering in de middag besteld de volgende morgen om 9.00 uur in huis TOP

Paul beoordeelde op 2019-06-11

Snel en zonder gedoe volgende dag ladder in huis

Sylvia Kalkwarf beoordeelde op 2019-06-09

N.v.t.

peter Damsma beoordeelde op 2019-06-08

Prima en snelle levering, erg tevreden over de steiger

H.Osman Sancakdar beoordeelde op 2019-06-07

Andy Vermeulen beoordeelde op 2019-06-07

Erik Trimp beoordeelde op 2019-06-06

Ruud Augustin beoordeelde op 2019-06-06

Besteld via Fonq. Bericht ontvangen van bestelling door Steigerverkoop.nl. Goed verpakt en snel geleverd. Ik ben dik tevreden tegen een relatief lage prijs.

Jac de Bruijn beoordeelde op 2019-06-06

Snel en correct geleverd, dank

Gijsbert Niels Terlaak Poot beoordeelde op 2019-06-06

Binnen 7 minuten na mijn bestelling ontving ik bericht dat de bestelling was verzonden. De volgende ochtend vroeg ontving ik een bericht dat het later die ochtend binnen een periode van twee uren zou worden afgeleverd. Product was prima verpakt en in onberispelijke staat.

Bob van Leeuwen beoordeelde op 2019-06-06

B.P. Smits beoordeelde op 2019-06-06

fred Dekker beoordeelde op 2019-06-06

snelle levering goede klanten service

beer krol beoordeelde op 2019-06-05

Ruud van Leerzem beoordeelde op 2019-06-04