Noordervaartdijk 15
1561 PS Krommenie

Robert Eijkenboom beoordeelde op 2018-04-20

Snelle levering zonder poespas!

Jos Halters beoordeelde op 2018-04-13

Na vorig jaar een steiger plus aanhanger gekocht te hebben bij steigerverkoop.nl was ik nu toe aan een uitbreiding om aan de nieuwe normen te kunnen voldoen. Ook deze werden na 2 dagen keurig aan huis bezorgd.
Wat mij betreft leveren ze topkwaliteit . Volgende keer weer maar hier bestellen . Helemaal top !

Johan Van Noortwijk beoordeelde op 2018-04-11

Duidelijk, snel en goed, prijs en kwaliteit!

Ids Osinga beoordeelde op 2018-04-09

Goed snel gelevert alles volgens afspraak

Arthur Timmerhuis beoordeelde op 2018-04-06

Snel geleverd geen problemen

Steven Kunstman beoordeelde op 2018-03-27

Top

bart wijnhoven beoordeelde op 2018-03-26

alles volgens afspraak en optijd geleverd.

Jerry Donker beoordeelde op 2018-03-25

Duidelijke site en een hele sneller levering.
Bedankt hiervoor.

Mark Schaareman beoordeelde op 2018-03-24

Ik had slechts 3 borgpennen nodig. Dit was hier mogelijk. Snelle levering, goede prijs.

Edwin van Dijk beoordeelde op 2018-03-19

duidelijk, snel en prijs kwaliteit is goed.

Tom Strang beoordeelde op 2018-03-12

Super snel en vakkundig!

Esther Stiemer beoordeelde op 2018-03-07

Prima service en levertijd!

T Vercruijsse beoordeelde op 2018-03-04

s,middags besteld andere dag geleverd super snel

Heuts Janssen beoordeelde op 2018-03-03

De steiger zou volgens afspraak op dinsdagochtend geleverd worden. Aan het eind van de ochtend nog niks. Na een telefoontje naar het bedrijf bleek de steiger nog op het depot te staan. Achteraf bleek dat de chauffeur de wagen vol had en hem dus maar had laten staan. Geen telefoontje, niks. Op donderdag nieuwe poging, want dan zou de ladder ook geleverd worden. Op woensdag gaat de telefoon. Er stond iemand met de steiger aan de deur. Goede communicatie! Jammer, niemand thuis. Op donderdagochtend ging het uiteindelijk goed. De chauffeur was volgens nieuwe afspraak op tijd. De ladder werd later die dag geleverd. De vervoerder daarvan kon op geen manier een tijdsbestek aangeven. Lijkt me niet meer van deze tijd. Al met al heeft me de bestelling 1,5 verlofdag gekost. Daar word ik alles behalve vrolijk van.

Reactie van Steigerverkoop.nl:
Goedemiddag meneer Janssen,

Onze excuses voor de misverstanden en tijd die u heeft zitten wachten. De ladder hebben wij u gemeld dat deze donderdags geleverd zou worden. Echter is de communicatie niet goed verlopen met de steiger bezorging. Nogmaals onze excuses hiervoor, wij gaan dit opnemen met onze transporteur zodat dit niet meer voorkomt in de toekomst. We hopen wel dat u ondanks de miscommunicatie wel tevreden bent met de steiger en ladder.

Met vriendelijk groet,

Team Steigerverkoop

Niels van Geest beoordeelde op 2018-03-02

Snel geleverd, kwaliteit goed, top product afgeleverd volgens afspraak!

Klaas Kremer beoordeelde op 2018-03-01

Hele snelle correcte levering!

Xander beoordeelde op 2018-02-28

Heel tevreden over telefonische informatie, kwaliteit van de steiger en de snelle levering. Maar na een week een betalingsherinnering ontvangen terwijl bestelling gelijk via iDeal is betaald. Debiteuren beheer uitbesteden is prima, maar zorg dan wel dat je boekhouding op orde is!

Reactie van Steigerverkoop.nl:
Goedemorgen Xander,

Onze excuses voor de betalingsherinnering, we proberen uiteraard om dit soort dingen te voorkomen. Echter glipt er soms wel eens iets tussendoor. Nogmaals onze excuses, we gaan dit zeker proberen te voorkomen in de toekomst.

Team Steigerverkoop

Aad Schee beoordeelde op 2018-02-24

Super snel volgende dag geleverd (briefen bus post) 3 borgpennen.