Stoffen-Online

Flevolaan 72 A (GEEN BEZOEKADRES)
1382 JZ WEESP

Danique Zitman beoordeelde op 2018-11-19

Marleen Van densen beoordeelde op 2018-11-19

Michael Mertens Mertens beoordeelde op 2018-11-19

lina van maanen beoordeelde op 2018-11-19

De stoffen waren prachtig van heel goed kwalitatief katoen en alles was op tijd geleverd!

Miek Duivesteijn beoordeelde op 2018-11-19

Super leuke prijsjes en top snelle levering

Anna Bakema beoordeelde op 2018-11-19

Prima stoffen. Goede kwaliteit en een vlotte toezending.

Monique Saaltink beoordeelde op 2018-11-19

Vivian Hoorn beoordeelde op 2018-11-19

jacob meerman beoordeelde op 2018-11-19

Vlotte levering goede kwaliteit stoffen

Marianne Schepers beoordeelde op 2018-11-19

Goede foto’s op de website, kleur komt goed overeen.

Leonie Jetten beoordeelde op 2018-11-19

Els Lenards beoordeelde op 2018-11-18

Ilon Luijten beoordeelde op 2018-11-18

Cindy Claes beoordeelde op 2018-11-18

Nes Van Hellemont beoordeelde op 2018-11-18

Tevreden, zondag besteld, woensdag in huis. Wel een foutje in de tekening van een van de stoffen.

Karin Visser beoordeelde op 2018-11-18

Stoffen die ik tot nu toe besteld heb zien er prima uit, alleen de extra kosten voor de verzending vind ik veel.
Als je boven een bepaald bedrag besteld vind ik dat het gratis moet zijn.

Reactie van Stoffen-Online:
Daar zijn we het helemaal mee eens, daarom versturen wij ook de bestelling gratis boven de € 75

Nell Verrijth beoordeelde op 2018-11-18

Tina V. beoordeelde op 2018-11-18

Snel en prima contact. Kado is op tijd geleverd om een jarige mee te verrassen.

Mieke Vroom beoordeelde op 2018-11-18

AvZ beoordeelde op 2018-11-18

Mooie stof, keurig verpakt en goed afgeleverd.