Stoffen-Online

Flevolaan 72 A (GEEN BEZOEKADRES)
1382 JZ WEESP
0622719316
KvK 32171916

9,1

Trustpilot 2 7,7

Ineke Kraai beoordeelde op 2019-07-20

Ria Welhuis beoordeelde op 2019-07-20

Stoffen zijn goed ontvangen binnen een paar dagen had ik de bestelling thuis.

Kim Van Eerdewegh beoordeelde op 2019-07-20

Mettie Tersteeg beoordeelde op 2019-07-20

Ankie Koele beoordeelde op 2019-07-20

Anika Reynders beoordeelde op 2019-07-20

Els Smans beoordeelde op 2019-07-20

Veerle Bel beoordeelde op 2019-07-18

Ik kreeg mijn bestelling al snel geleverd.
De kleur van de stof was enigszins anders dan ik had verwacht maar toch wel goed.

Nathalie Wijnalda beoordeelde op 2019-07-17

Snelle levering en lijkt precies op de plaatjes.

Hetty Jager beoordeelde op 2019-07-17

Anne Smit beoordeelde op 2019-07-17

Renate Vermeulen-de Regt beoordeelde op 2019-07-17

tim hermus beoordeelde op 2019-07-17

Charlotte Fokkema beoordeelde op 2019-07-17

Carol Offringa beoordeelde op 2019-07-16

Snelle levering, mooie stof.

Piet De Bruyn beoordeelde op 2019-07-16

Snelle levering. Prima product.

Ingrid van Beek beoordeelde op 2019-07-15

Ik heb de Sunbrella waterdichte stof besteld. Snelle levering, netjes verpakt en een hele mooie kleur.
1 klein minpuntje; het kan alleen per meter.

Baukje de Vries Siesling beoordeelde op 2019-07-15

Prachtige stoffen van goede kwaliteit en duidelijke omschrijving

Marleen Roggen beoordeelde op 2019-07-15

Zeer mooi stof aan een zeer goede prijs. Levering op tijd. Nietsvop aan te merken.

kirsten van benthem beoordeelde op 2019-07-15