Stoffen-Online

Flevolaan 72 A (GEEN BEZOEKADRES)
1382 JZ WEESP
0622719316
KvK 32171916

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Angelique Van Velzen beoordeelde op 2017-08-12

De bestele stoffen zjn goed en snel binnen gekomen. Het blijkt alleen toch lastig te zijn om van foto de juiste kleur en dikte van de stof te kunnen bepalen.

Assortiment

Miriam beoordeelde op 2017-08-04

Maandagavond besteld en ondanks vakantietijd dezelfde week in huis. Stoffen zien er mooi uit.

joyce beoordeelde op 2017-08-01

Besteld en heel snel bezorgd. Heel tevreden

Geke Westerhof beoordeelde op 2017-07-31

Geweldig mooi goed voor elkaar heb een mooi jurkje gemaakt voor mijn kleindochter van 5 ze vond het super !

Saskia beoordeelde op 2017-07-31

Nog vlak voor hun vakantie de bestelling gedaan en top optijd binnen!

A.W.L. Nijsten-Plompen beoordeelde op 2017-07-31

Snelle levering en goede kwaliteit stoffen.

Sandra Mooij beoordeelde op 2017-07-31

Heel snelle levering, keurig afgehandeld

ANNEKE HENDRIKS beoordeelde op 2017-07-31

mooie stoffen, goede kwaliteit en heel snel!

Patricia Verkuijlen beoordeelde op 2017-07-30

Snelle service.

X beoordeelde op 2017-07-30

Prima service. Kreeg op verzoek voorafgaand aan de bestelling een staaltje van de stof. Na de bestelling werd er snel geleverd
Enige aandachtspuntje is dat ik 15 meter gordijnstof had besteld en die bleek zonder dat dit werd gemeld, in twee delen op een rol geleverd te zijn. Bij het afwikkelen van de rol voor het knippen van baan 4 bleek er dus ineens een einde te komen aan de stof en begon er een nieuw stuk stof, Het gaf voor mij gelukkig geen problemen omdat het tweede stuk lang genoeg was om er die vierde en ook nog de vijfde baan uit te knippen, maar het had wel even gecommuniceerd moeten worden vind ik want het zou een probleem hebben kunnen zijn.

Marcella Claassen beoordeelde op 2017-07-30

Bezorging was lekker snel en stoffen ook van goede kwaliteit. Ik had een email gestuurd met een vraag en kreeg snel reactie. Daarna nog een vraag gesteld maar daar niet echt een duidelijk antwoord op gekregen.

Wendelien Berenschot beoordeelde op 2017-07-30

Goed. Mooie stoffen

Bets Fintelman beoordeelde op 2017-07-30

Alles was precies wat wij zochten, kleur kwaliteit aflevering geweldig. Wij zullen jullie niet vergeten.

Janneke Klompsma beoordeelde op 2017-07-30

Snelle levering. Netjes ingepakt.

Tineke Kooiman beoordeelde op 2017-07-29

Prima service en snel verwerkt. De stoffen zijn van prima kwaliteit. Jammer dat jullie niet de kleuren bruin beige en geel hebben.ga zo door.

Marlou Van den dam beoordeelde op 2017-07-29

Heel tevreden, er werd een goed alternatief aangeboden voor de stof die niet op voorraad was. En ik had de bestelling de volgende dag in huis! De stoffen waren fantastisch! Nog mooier dan op de foto' s van de website.Ik was er heel blij mee! En ga in de toekomst vaker bestellen.

Karolien Moens beoordeelde op 2017-07-29

Prima! Snelle levering. Er zat wel een scheur in het pak, net naast de plakband... :( Gelukkig geen stof geraakt/gescheurd! Zal zeker nog bestellen =) Heb helemaal zin om te beginnen naaien!

thea Schenkeveld beoordeelde op 2017-07-29

Eerste bestelling : Op tijd geleverd mooi verpakt, maar best duur met verzendkosten . Weet niet of ik ooit nog besteld .

Christiane Holemans beoordeelde op 2017-07-29

Zeer tevreden. Veel keuze en snel geleverd.

Anita Poelman beoordeelde op 2017-07-29

Mijn bestelling is goed aangekomen. Echter is er ook een pakket bezorgd wat niet voor mij bestemd was. Wel met mijn naam en adres op het pakket. Ik heb het terug gestuurd naar diegene die het toebehoord. Ik weet niet of het is aangekomen.
Anita
Poelman.