Stoffen-Online

Flevolaan 72 A (GEEN BEZOEKADRES)
1382 JZ WEESP
0622719316
KvK 32171916

9,1

Trustpilot 2 7,7

corrie laros silfhout beoordeelde op 2019-03-23

snelle levering mooie stoffen.

Suzan van der Velden beoordeelde op 2019-03-23

Hester Renes beoordeelde op 2019-03-23

Snel geleverd, ruim assortiment, netjes verpakt.

C Olijdam beoordeelde op 2019-03-23

Daisy Peters beoordeelde op 2019-03-21

W Boekema beoordeelde op 2019-03-20

Stof zag er goed uit. Keurig in gepakt en verzonden.

Gert Gys beoordeelde op 2019-03-20

Zeer tevreden over service, kwaliteit en kleur van de stof.

jeanny mulders beoordeelde op 2019-03-20

Snel geleverd

Naima van Schaik beoordeelde op 2019-03-20

Diny Klee beoordeelde op 2019-03-20

Margriet Veenstra beoordeelde op 2019-03-20

Levering conform bestelling en verwachte leveringstijd. Producten zien er keurig uit! Stoffen-online heeft een breed assortiment en dat vind ik prettig! Ik vind wel de drempel voor de verzendkosten hoog. Ik had liever gezien dat verzendkosten vanaf een bestelling vanaf 20 euro gratis zijn (zoals dat bij de meeste webwinkels wordt gehanteerd) ipv pas vanaf 75 euro.

Rona van Ellen beoordeelde op 2019-03-20

Irene Hoving beoordeelde op 2019-03-20

Fijn dat er even gekeken is welke kleur mint ik moest hebben. Snel in huis, goede service!

J Fennema beoordeelde op 2019-03-20

t meuzelaar beoordeelde op 2019-03-20

Stof keurig netjes ontvangen!

Gerrie Hendriks beoordeelde op 2019-03-20

bestelling was eerder binnen dan verwacht. stoffen zijn perfect, zoals beschreven.

Agnes Hogevonder beoordeelde op 2019-03-19

Vlotte en correcte levering.

Saskia van Ochten beoordeelde op 2019-03-19

Nette duidelijke communicatie. Snelle levering. Mooi product.

k kuperus beoordeelde op 2019-03-19

Johan Verstraete beoordeelde op 2019-03-19

goede en correcte service zonder problemen