Stoffen-Online

Flevolaan 72 A (GEEN BEZOEKADRES)
1382 JZ WEESP

0622719316
KvK 32171916

Joke Zoet-Lavooi zei op 2017-04-26

Snelle levering.

Mimi Sammels zei op 2017-04-26

Een snelle, juiste en verzorgde levering !!!!

Ashley Wessels zei op 2017-04-25

Prima service en winkel! Stof is erg mooi en lijkt duidelijk op de afbeelding.

Enigste puntje (staat ook wel aangegeven op de site) ik zou het fijn vinden als er een optie was om de stof door jullie zelf op lengte te laten snijden. Als je bijvoorbeeld van dezelfde stof 1x 1.50 meter wil en 1x 1 meter. Nu wordt er dan een totaal van 2.5 meter geleverd aan 1 stuk. Dit komt doordat het winkelwagentje de meters bij elkaar optelt.

philomene anthonissen zei op 2017-04-25

vlugge en correctie levering

Wil Kuijpers zei op 2017-04-25

Stof zondagavond besteld en dinsdagmiddag (keurig op een rol) al in huis.

I. Peters zei op 2017-04-25

Snelle levering, mooie stoffen.

A Pols de visser zei op 2017-04-25

Hele snelle levering.goed verpakt.

J Ravestein zei op 2017-04-24

Ikhad advies gevraagd welk garen en welke machinenaald het beste was bij deze stof. Daar werd helaas helemaal niet op ingegaan.
Ik woon in Almere en als ik had geweten, dat dit bedrijf ook in Almere gevestoigd is, had ik de bestelling opgehaald. Dat scheelt afleveringskosten!

Reactie van Stoffen-Online:
Onze excuses hiervoor het is niet gezien hierbij; Denim of jeans naald Naalddikte 60-80
en Gütermann Katoen garen dikte 50.

Yvonne Wouters zei op 2017-04-24

Super de kwaliteit de service en de communicatie. Zeer aan te bevelen

Nadine Clinck zei op 2017-04-24

Beste, ik heb de stof nog steeds niet in mijn bezit. Ik heb besteld 19 april. Over de stof zelf kan ik dus nog niets zeggen. Ze zijn komen leveren toen ik niet thuis was. Er zat een briefje in de bus dat ze diezelfde dag terug zouden komen na 15u, doch dat is niet gebeurd. Dan hoor ik niets meer. Als ik dan vandaag zelf via de site kijk, blijkt dit geleverd in een krantenwinkel in de buurt waar ik niet zomaar voorbij kom, niet kan parkeren, enz... Dit had ik niet gevraagd. Jammer dat ze niet even bij de buren bellen en het pakje daar achterlaten, dat gebeurt hier zo vaak.

Reactie van Stoffen-Online:
We vinden het erg vervelend maar kunnen daar zelf weinig aan doen we zullen er een melding/klacht van maken bij het transport bedrijf.

Maroeska Burggraaf zei op 2017-04-23

Eenvoudig te bestellen, vlot geleverd. Stof zag eruit zoals op de afbeelding. Werd netjes verpakt verzonden en kon mee met de brievenbuspost.

Danny De Ceuninck zei op 2017-04-23

Correcte behandeling en goede kwaliteit

Henk Bulthuis zei op 2017-04-23

Alles klopt,dus kan niet beter

Brenda van lieshout zei op 2017-04-23

Snelle levering, maar ook goede omschrijving en duidelijke foto waar de kleur goed te zien is van de stof!
Kreeg dus exact wat ik zocht en super snel en goed verpakt.

J.M.A. van Ede zei op 2017-04-23

Prachtige Nicky velours.
De kleuren zijn natuurlijk altijd lastig omdat je op pc of laptop afhankelijk van de lichtsterkte ed. nooit goed kan kiezen eigenlijk.
Daarom viel de lichtgroene kleur wat tegen in combinatie met donkergroen. Wel nu de donkergroen kunnen gebruiken voor de babykamer. Maar stof komt wel weer in gebruik. Te mooi om op de plank te laten liggen. Wel jammer dat ik geen halve meter kan bestellen.

Anna Verherbrugge zei op 2017-04-21

De bestelling is snel verwerkt, de stof was snel in huis. Alles prima. Maar bij het verwerken van de stof tot gordijnen, bleek het motief naar een zijde van de stof, scheef op de stof geprint.

Ron Bergman zei op 2017-04-21

Snel en goed geregeld

Ann DeByser zei op 2017-04-20

perfect, vlotte en correcte afhandeling..

Hanneke Sanders zei op 2017-04-20

Snelle goede levering van de stof. Netjes verpakt.

Enna W zei op 2017-04-19

wat een uitzoek aan mooie en betaalbare stoffen! prima en snel geleverd! ben er blij mee....