Ortolaanstraat 49
2406 DX Alphen aan den Rijn
0031 (0)172 852 341

9,1

Marja de Hoop beoordeelde op 2017-08-29

Netjes en vlug geleverd. Heerlijke stroopwafels.

D, Höring beoordeelde op 2017-08-29

Erg tevreden! Ik kon na mijn bestelling niet inloggen, maar toen ik mailde kreeg ik vrijwel meteen reactie! (En daarnaast als service werd er een gratis kaartje bij gedaan met een persoonlijke boodschap die ik door kon geven)

Super service!

L van der Pluijm beoordeelde op 2017-07-25

top service snelle levering, alleen dure verzendkosten

Aat V beoordeelde op 2017-07-25

Al vor de tweede keer besteld, stroopwafels zijn top!

Miranda beoordeelde op 2017-07-18

Superlekkere verse stroopwafels! Netjes bezorgd bij ons in Duitsland. De moeite waard en wij gaan het zeker nog 's doen!

Wouter beoordeelde op 2017-07-18

Buiten het feit, dat de stroopwafels altijd lekker zijn, ging ook het on-line bestellen perfect. De bestelling ging best snel. 1e dag bestellen, 2e dag afwachten en de 3e dag in huis. Prima toch?!

Marjan beoordeelde op 2017-07-18

Echt lekker vers en helemaal heel aangekomen. Daar was ik nog wel bang voor. Mijn collega's zijn er ook blij mee ;)

Pedro beoordeelde op 2017-07-17

We ordered the Gluten free stroopwafels and loved them, and have been very happy with the service you provided.

Raul Leal beoordeelde op 2017-07-17

Snel geleverd en ze waren super lekker. IK heb in eerste instantie de factuur niet grkeregen maar naar en emailtje was ze spoed in mijn mail. Dus ook goede service.

Martijn N. beoordeelde op 2017-05-27

Onlangs blikjes met stroopwafels besteld . Snel en correct geleverd. Ideaal om zo online te kunnen bestellen!

mevrouw Ponsioen beoordeelde op 2017-05-24

Heerlijke verse stroopwafels en je hoeft er de deur niet meer voor uit, want ze worden keurig bij je bezorgd.

mevrouw Van Vliet beoordeelde op 2017-05-23

Goed verpakt, heerlijk lekkere verse wafels en binnen de beloofde tijd geleverd! Voor herhaling vatbaar!!

Anoniem beoordeelde op 2017-04-19

Snelle levering 👍🏼

Karin beoordeelde op 2017-03-02

Order precies volgens belofte vlug geleverd en de wafels vielen erg in de smaak!

Tobbe (Hudiksvall, Sweden) beoordeelde op 2017-02-17

They are lovley! This is my favourite cookie!
My friend at work always bring me theese when he comes from Amsterdam :-)

WB beoordeelde op 2017-02-17

Top service en heerlijke stroopwafels. Een aanrader!

Priyanka Sanikere beoordeelde op 2017-02-15

I took the stroopwafels that I ordered with me to India. They kept the great taste and everybody there just loved them so much they made me promise to bring them again next time!

J+A in CH beoordeelde op 2016-12-25

Maandag besteld, vrijdag in huis (in Zwitserland). Kwaliteit uitstekend gebleven, niet doorgelopen.
Al met al voor herhaling vatbaar.

Job beoordeelde op 2016-10-05

Heerlijke stroopwafels! Vers en snel geleverd!
Op een beurs dankzij Stroopwafels.online blikjes met Stroopwafels kunnen uitdelen als relatiegeschenk. Ze werden precies op het juiste moment geleverd, zoals besproken met de klantenservice.

B. Onderweg beoordeelde op 2016-07-12

Ik bedacht me pas laat dat ik stroopwafels wilde meenemen naar familie in Frankrijk en nam contact op met de klantenservice. Deze antwoordde mij snel en heel vriendelijk dat de levering op tijd zou zijn.
Een dag later werden de kraakverse, onbeschadigde stroopwafels op het beloofde tijdstip geleverd, met ook nog een leuke attentie erbij.
Bedankt, Stroopwafels.Online. Ik kom hier zeker terug!

2016