Ortolaanstraat 49
2406 DX Alphen aan den Rijn
0031 (0)172 852 341

Linda Vriesde beoordeelde op 2017-11-20

prima verpakt, goed GF produk. Tijdige levering.

Marisca beoordeelde op 2017-11-20

Goede service, prettig klantcontact en lekkere stroopwafels. Wij zullen zeker nog vaker een bestelling plaatsen bij stroopwafels.online.

Ezra (Duitsland) beoordeelde op 2017-11-01

Superverzorgd! In het buitenland binnen 3 dagen de wafels in huis.
En alles helemaal in orde!

Maria beoordeelde op 2017-10-13

Very satisfied.
I wanted to take stroopwafels to my relatives abroad and initially thought of getting the ones from the supermarket.
I am happy I didn’t: The taste of these stroopwafels is delicious and so much better!
Also, they arrived in real good shape.
I will for sure order here again!

Claudia beoordeelde op 2017-10-12

Snel, duidelijk, behulpzaam en kakelvers!

Jentje Russcher beoordeelde op 2017-10-10

Snelle en nette bezorging!

Oliver Schulze beoordeelde op 2017-10-10

Everything fine 👍

K. Maij beoordeelde op 2017-10-10

Makkelijk te bestellen. Stroopwafels werden op afgesproken dag geleverd. Erg tevreden. Heerlijk vers!

Pedro beoordeelde op 2017-10-10

Ook nu weer stroopwafels besteld. Deze zijn echt lekker vers.
Tot de volgende keer!

Marja de Hoop beoordeelde op 2017-08-29

Netjes en vlug geleverd. Heerlijke stroopwafels.

D, Höring beoordeelde op 2017-08-29

Erg tevreden! Ik kon na mijn bestelling niet inloggen, maar toen ik mailde kreeg ik vrijwel meteen reactie! (En daarnaast als service werd er een gratis kaartje bij gedaan met een persoonlijke boodschap die ik door kon geven)

Super service!

L van der Pluijm beoordeelde op 2017-07-25

top service snelle levering, alleen dure verzendkosten

Aat V beoordeelde op 2017-07-25

Al vor de tweede keer besteld, stroopwafels zijn top!

Miranda beoordeelde op 2017-07-18

Superlekkere verse stroopwafels! Netjes bezorgd bij ons in Duitsland. De moeite waard en wij gaan het zeker nog 's doen!

Wouter beoordeelde op 2017-07-18

Buiten het feit, dat de stroopwafels altijd lekker zijn, ging ook het on-line bestellen perfect. De bestelling ging best snel. 1e dag bestellen, 2e dag afwachten en de 3e dag in huis. Prima toch?!

Marjan beoordeelde op 2017-07-18

Echt lekker vers en helemaal heel aangekomen. Daar was ik nog wel bang voor. Mijn collega's zijn er ook blij mee ;)

Pedro beoordeelde op 2017-07-17

We ordered the Gluten free stroopwafels and loved them, and have been very happy with the service you provided.

Raul Leal beoordeelde op 2017-07-17

Snel geleverd en ze waren super lekker. IK heb in eerste instantie de factuur niet grkeregen maar naar en emailtje was ze spoed in mijn mail. Dus ook goede service.

Martijn N. beoordeelde op 2017-05-27

Onlangs blikjes met stroopwafels besteld . Snel en correct geleverd. Ideaal om zo online te kunnen bestellen!

mevrouw Ponsioen beoordeelde op 2017-05-24

Heerlijke verse stroopwafels en je hoeft er de deur niet meer voor uit, want ze worden keurig bij je bezorgd.