Ortolaanstraat 49
2406 DX Alphen aan den Rijn
0031 (0)172 852 341

Suzanna Coetzee beoordeelde op 2018-07-08

Ik kreeg de stroopwafels snel binnen. Ik had dit bestemd voor vrienden en familie en Zuid Afrika. Ze waren goedgekeurdšŸ‘šŸ»

Q. Martin beoordeelde op 2018-07-06

An Absolute recommendation! Excellent service and absolutely fresh stroopwafels without preservative.

Boy vd Berg beoordeelde op 2018-07-04

Fantastisch geholpen. Wij hebben de stroopwafels in blik gebruikt als relatiegeschenken.
De stroopwafels waren heerlijk!

Joost de Bliek beoordeelde op 2018-06-28

Mijn order was in eerste instantie helaas niet goed aangekomen. Door de hitte en langere levertijd waren de stroopwafels niet goed meer bij aankomst. Na contact te hebben gehad met de klantenservice zijn we tot een geweldige oplossing gekomen. Zeer tevreden over de service.

L beoordeelde op 2018-06-22

Bestellen ging prima, aflevering dito. De familie in Canada was er erg blij mee!

coby de jong beoordeelde op 2018-06-19

heerlijke stroopwafels zonder gluten net zo lekker als de stroopwafels met gluten

M. Meijer beoordeelde op 2018-06-18

verkeerde soort was in eerste instantie gestuurd, echter direct de juiste shipment binnen 24 uur ontvangen.

Dierick Mathieu beoordeelde op 2018-06-18

w jorritsma beoordeelde op 2018-05-22

tevreden snel in huis

Mette Lintrup beoordeelde op 2018-05-15

Pedro beoordeelde op 2018-05-14

M. Lopez beoordeelde op 2018-05-12

Cees van vliet beoordeelde op 2018-05-11

Keurig afgeleverd meegenomen naar Namibië. De mensen daar vonden het super.

sandra toet beoordeelde op 2018-05-11

Marga Kerkhof beoordeelde op 2018-05-07

Amanda Mul beoordeelde op 2018-05-07

Renske beoordeelde op 2018-03-27

Snelle levering, goed verzorgd. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Aanrader als internationaal relatiegeschenk.

Florike Lagerweij beoordeelde op 2018-03-27

Heerlijke stroopwafels en snelle levering

Barry Konst beoordeelde op 2018-03-27

Mooie verpakking en heerlijke koeken.

Cindy Cremers beoordeelde op 2018-03-27

Goede service!