Ortolaanstraat 49

R. Lieftink beoordeelde op 2019-05-28

Bert Severijn beoordeelde op 2019-05-27

Uitstekend op tijd geleverd

Christine Aaldering beoordeelde op 2019-05-27

Erg late levering, pas na contact via de mail kreeg ik te horen dat het zo druk was dat er niet geleverd kon worden binnen de gewenste termijn. Had dit graag dan eerder gehoord aangezien de bestelling mee moest als geschenk.

Reactie van Stroopwafels.Online Webshop:
Beste Christine,
Vervelend deze ervaring. Door een storing in de bakkerij liep de bestelling vertraging op. Zoals je wellicht weet, pakken wij elke binnenkomende order niet uit een stelling in een groot magazijn, maar bakken wij de stroopwafels pas nadat de besteling is geplaatst. Wij hebben geen voorraad, alles verlaat supervers de bakkerij. Alle bestellingen liepen deze dag vertraging op. Onmacht! Wij hebben via e-mail contact gehad. Daarin schreef je dat ze uiterlijk op vrijdag 17 mei bezorgd moesten zijn, om ze mee te kunnen nemen voor een reis naar Oslo. Volgens de gegevens van onze verzendpartner zijn de stroopwafels op vrijdag 17 mei om 14.20 uur bij u bezorgd. Helaas met vertraging, maar wel op tijd voor de volgende dag, de reis naar Oslo… Jouw reactie verbaast ons dus. Hopelijk heb je wel van de stroopwafels kunnen genieten.

Roland Henning beoordeelde op 2019-05-27

Vor einigen Wochen habe ich diese glutenfreien Waffeln im Hollandurlaub auf einem Markt probieren können. Seit diesem Moment bin ich verliebt in diese ausgezeichneten Waffeln. Vielen Dank für Ihre tolle Arbeit !!!!

Corine Clemens beoordeelde op 2019-05-27

Dit zijn nog ouderwets lekkere stroopwafels.. Ik bestel ze hier regelmatig

Bart Streefkerk beoordeelde op 2019-05-27

Eerste keer dat we hier besteld hebben maar zeker niet de laatste.
Wel een tipje voor nieuwe klanten.... bestel pas op het laatste moment de stroopwafels...dan zijn ze echt super vers!

Rick Gravesteijn beoordeelde op 2019-05-27

Chris Erbrink beoordeelde op 2019-05-27

M de Vinck beoordeelde op 2019-05-27

Ik had nog nooit zo een bijzonder aardig service meegemaakt!

HEEL VEEL DANK!

Gert van Hoef beoordeelde op 2019-04-15

Jan Tito beoordeelde op 2019-04-13

Gonda Waumans beoordeelde op 2019-04-13

Perfekte levering uitstekende wafels

Zillah Veldhuis beoordeelde op 2019-04-10

A.H. Kortleven beoordeelde op 2019-03-29

Enorm tevreden. Ze werden keurig thuis bezorgt en ze smaken heerlijk! Vers gebakken!!! Voor herhaling vatbaar.

Tanja de Boer beoordeelde op 2019-03-26

jan manders beoordeelde op 2019-03-25

lekkere ouderwetse stroopwafels

H. Fikkert beoordeelde op 2019-03-25

Stroopwafels besteld voor een vriend in Portugal. Alles vlot verlopen en hij en zijn collega's genieten ervan!
Ik kreeg de folder van de man van de stroopwafelkraam op de markt in Wateringen. Klasse!

Barbara Van Buren beoordeelde op 2019-03-19

Snelle service , lekkere verse wafels!

C. Beekhuis beoordeelde op 2019-03-18

T. Walbeek beoordeelde op 2019-03-16

Makkelijk besteld, snel geleverd heerlijke stroopwafels.