Ortolaanstraat 49

Gonda Waumans beoordeelde op 2019-04-13

Perfekte levering uitstekende wafels

Zillah Veldhuis beoordeelde op 2019-04-10

A.H. Kortleven beoordeelde op 2019-03-29

Enorm tevreden. Ze werden keurig thuis bezorgt en ze smaken heerlijk! Vers gebakken!!! Voor herhaling vatbaar.

Tanja de Boer beoordeelde op 2019-03-26

jan manders beoordeelde op 2019-03-25

lekkere ouderwetse stroopwafels

H. Fikkert beoordeelde op 2019-03-25

Stroopwafels besteld voor een vriend in Portugal. Alles vlot verlopen en hij en zijn collega's genieten ervan!
Ik kreeg de folder van de man van de stroopwafelkraam op de markt in Wateringen. Klasse!

Barbara Van Buren beoordeelde op 2019-03-19

Snelle service , lekkere verse wafels!

C. Beekhuis beoordeelde op 2019-03-18

T. Walbeek beoordeelde op 2019-03-16

Makkelijk besteld, snel geleverd heerlijke stroopwafels.

Tara Mahmoud beoordeelde op 2019-03-16

Snelle service en erg lekkere stroopwafels!

Urh Sveticic (Slovenia) beoordeelde op 2019-03-15

M. de Rijk beoordeelde op 2019-03-14

Rob Schipholt beoordeelde op 2019-03-14

karianne van belzen beoordeelde op 2019-03-14

Glutenvrij, erg lekker en snel afgeleverd. Dit is mijn 2e bestelling.

K. van de Merbel beoordeelde op 2019-03-14

Ingrid Suchomel beoordeelde op 2019-03-13

Clarisse Chaillet beoordeelde op 2019-03-12

Ze waren snel geleverd, goed verpakt, krakend vers en heerlijk van smaak volgens de persoon die geen gluten mag hebben.
Ze heeft er in het buitenland enorm van genoten.

Gilian (Italia) beoordeelde op 2019-03-12

Website very easy and accessible. Information on order at every step. Quick preparation, shipment, arrival. But most of all: DELICIOUS!!!!