Ekkersrijt 7407
5692HL Son

9,1

Thea Goes beoordeelde op 2019-05-24

Wil Perree beoordeelde op 2019-05-21

Wachtend op bestelling. Nog steeds niets ontvangen!
Sunflake reageerde heel snel op mijn beoordeling en zocht uit waar mijn bestelling bleef. Fout lag bij post nl. En na nog een dag kwam de levering binnen. Heel mooi en degelijk materiaal. Top!

Reactie van Sunflake:
Beste Wil,

Ik zie dat de bezorger onderweg is. Hij zal vandaag tussen 15.45 en 17.45 uur langs komen. Alvast veel plezier met je bestelling. Excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groeten,
Bas van Dijk

Emiel van den Bosch beoordeelde op 2019-05-12

Willemien Trip beoordeelde op 2019-05-12

Snelle levering.

Niels van Dijk beoordeelde op 2019-05-11

Dirkje Lindeboom beoordeelde op 2019-05-03

Mooie en praktische spullen.

Herbert Van den Heuvel beoordeelde op 2019-04-30

Raul Glotzbach beoordeelde op 2019-04-23

Priscilla beoordeelde op 2019-04-22

Bestelling is netjes binnen gekomen. De producten zijn netjes verpakt. De proporties van de producten matchen helaas niet goed met mijn backpack (maten staan keurig op de site, dit is mijn fout). Vanwege het niet bestellen via bol.com zijn er (volledig begrijpelijke) retourkosten voor het verzenden. Hierdoor twijfel ik over het retour zenden. Om deze reden zou ik niet snel opnieuw bestellen via de webshop zelf.

Corrie Dusoswa beoordeelde op 2019-04-19

Marijcke Dokkum beoordeelde op 2019-03-18

Volgens afspraak!

Renée Neuteboom beoordeelde op 2019-03-16

karen Klein beoordeelde op 2019-03-15

Snelle levering en wat we besteld hebben is goed.

Valérie ALLAERT beoordeelde op 2019-03-15

Alles was zoals gewenst!