Liviuslaan 45
5624JD Eindhoven

9,1

Mirjam Geesink beoordeelde op 2018-11-13

Snel in huis. Produkten overeenkomstig website.

Daniel Masotto beoordeelde op 2018-11-12

Handige reisartikelen ,snelle levering en keurige verpakking. Heel blij!

Rene Zeller beoordeelde op 2018-11-09

Juiste grootte

Geert Tombeur beoordeelde op 2018-11-08

Snelle en correcte levering.
Producten voldoen aan de verwachting

Marijke van der Goot-van der Kamp beoordeelde op 2018-11-06

Ellen Sassen beoordeelde op 2018-11-03

Anja beoordeelde op 2018-11-03

Prima service en vragen direct beantwoord

Jolien Visser beoordeelde op 2018-10-31

M Compen beoordeelde op 2018-10-29

Monique Bakkum beoordeelde op 2018-10-28

Heel tevreden. De bestelling de volgende dag al ontvangen

J.A. van Boeijen beoordeelde op 2018-10-27

Ruben Breuker beoordeelde op 2018-10-27

Bart veenstra beoordeelde op 2018-10-27

Salma Anbari beoordeelde op 2018-10-25

René L beoordeelde op 2018-10-19

Duidelijke site. Duidelijke info. Prima info over voortgang van de order. Uitstekende producten. Zeer betrouwbare leverancier

Bestelproces

Angele Frissen beoordeelde op 2018-10-14

Daniel Boldocky beoordeelde op 2018-10-07

Marchel van Vreeswijk beoordeelde op 2018-10-06

In het weekend een bestelling geplaatst en direct een bevestiging ontvangen via de mail. Op maandag netjes op de hoogte gehouden mbt het verloop van de afhandeling incl. Track en trace code. En op dinsdag keurig afgeleverd. Product voldoet aan alle verwachtingen. Zo hoor je een webshop te runnen.

Bestelproces

Maaike Weber beoordeelde op 2018-09-30