Ekkersrijt 7407
5692HL Son

9,1

A Schmidt beoordeelde op 2019-07-13

Levering was snel. Kabeletui voldoet perfect, al mijn kabeltjes, oortjes, opladers passen en nog een beetje ruimte over. Ziet er robuust uit, houd het denkelijk lang uit

Linda Otto beoordeelde op 2019-07-12

Snelle levering van mooi product!

Pascale beoordeelde op 2019-07-10

Mooie koffer organizer. Snelle levering! Goede service

Nico Willems beoordeelde op 2019-07-07

NCA Stapelvoort beoordeelde op 2019-07-06

Het bestelde was zeer snel geleverd.
Produkten zijn wel aan de prijzige kant...

Patrick Te Brake beoordeelde op 2019-07-06

Anoniem beoordeelde op 2019-07-06

Packing cubes besteld. Het materiaal ziet er goed uit en is goed verpakt in een afsluitbare plastic hoes wat nog gebruik kan worden voor andere zaken. Communicatie rondom bestelling is goed en de producten zijn snel geleverd.

Harm Lamaker beoordeelde op 2019-07-05

Mooi dun opberg hoesje voor een aantal draden .

Lous Hoefnagels beoordeelde op 2019-07-05

Agneta Gussenhoven beoordeelde op 2019-07-03

Antje Schroor beoordeelde op 2019-06-29

De afmetingen die bij de toilettas vermeld staan klopten niet. Hij is veel kleiner. Het bleek een vergissing. De maten van de verpakking waren vermeld. Ze zijn inmiddels aangepast.
Afhandeling van Sunflake was prima. Stuurden label zodat ik het pakje kosteloos terug kon sturen.

Dan beoordeelde op 2019-06-28

Kleding organizer voor in de koffer. Heel tevreden, overhemden en shirts blijven goed in vorm na je reis.
Snelle en keurige levering.

Marion vandenBos beoordeelde op 2019-06-25

F.H. Rietbergen beoordeelde op 2019-06-24

Maarten Van den brink beoordeelde op 2019-06-23

Snelle levering goede kwaliteit

Augusta Nieuwenhuis beoordeelde op 2019-06-22

Jack Cremers beoordeelde op 2019-06-19

Roelof Kemper beoordeelde op 2019-06-17

Mieke Janssen-van den Goor beoordeelde op 2019-06-17

Snelle, correcte levering van de beste producten.
Wij zijn erg blij met de packing cubes. Maakt het inpakken van het koffer een stuk overzichtelijker.

Inma Blomjous beoordeelde op 2019-06-16

Snel en goed!!