Liviuslaan 45
5624JD Eindhoven

9,1

Martin de Graaf beoordeelde op 2018-01-22

scherpe prijs, correcte levering (zij het een dag later dan aangekondigd), goede verpakking

Leanne Zelvelder beoordeelde op 2018-01-22

Heel tevreden. Bestelling was al na een dag in huis! Toen bleek dat er iets kapot was aan de bestelling, werd dit direct opgelost en had ik een dag later een nieuwe in huis. Goede service en tevreden over het product!

Susan Kuiper beoordeelde op 2018-01-21

Op zich goed, alleen een beetje jammer dat jullie de prijzen zo maken dat je net 2 cent ofzo onder de 40 euro komt en dus niet in aanmerking voor de gratis verzending...

Jacqueline Masteling beoordeelde op 2018-01-19

Ik ben tevreden. Besteld en snel geleverd. Handig als brievenbus pakketje, goed beschermd.

Pieter van der Kaaij beoordeelde op 2018-01-16

De artikelen heb ik 's avonds besteld en werden werden de volgende dag al bezorgd. Het is precies wat ik bestelde. Top!

Laysa Lopulisa beoordeelde op 2018-01-14

Goede collectie, goede service, snelle bezorging en vooral geweldige artikelen.
TOP!!!

Richard van den Hoek beoordeelde op 2018-01-13

Heel tevreden. Niks op aan te merken.

Alex van Bruksvoort beoordeelde op 2018-01-12

Snelle levering. Goed verzorgd

Wilma Sanders beoordeelde op 2018-01-12

snel geleverd en artikel is zoals aangegeven op de website.

Johan Vriezen beoordeelde op 2018-01-08

Ik kende de winkel niet, maar zal zeker terugkomen. Snelle levering.

Marjo van Minnen beoordeelde op 2018-01-07

Prima ervaring!

Rotterdam bestelt beoordeelde op 2017-12-27

Bestelling werd 4 dagen later bezorgd zonder uitleg. Website geeft aan: voor 12 uur besteld, volgende dag bezorgd.

Reactie van Sunflake:
Beste Maria,

Vervelend dat je je bestelling zo laat hebt ontvangen.

We hebben je bestelling wel dezelfde dag afgeleverd bij PostNL zoals op de website aangegeven.

Helaas ligt het pakketje daarna in handen van PostNL. Door de kerstdrukte zijn helaas meerdere pakketten vertraagd. We doen er alles aan om het pakket zo snel mogelijk bij jou te krijgen.

Als het goed is heb je wel een track&trace code ontvangen, hiermee kan je zien of je pakket vertraging heeft.

Excuses voor de vertraging, als je volgende keer iets besteld laat het me dan even weten dan zorgen we voor korting voor je. Hopelijk was het pakketje ondanks de vertraging toch op tijd.

albert besselse beoordeelde op 2017-12-24

Goed op de hoogte gehouden en een vlotte afwikkeling

Christina van Steenhoven beoordeelde op 2017-12-23

Snelle levering, krijgt snel al bevestiging van verzenden met track en trace. Producten zijn goede kwaliteit.
Enige wat handig zou zijn geweest is als de siliconen flesjes ook per kleur te bestellen waren. Nu hebben wij 6 flesjes in 3 kleuren. Als je pp je kleuren kunt selecteren dan zijn ze op reis wat makkelijker uit elkaar te houden welk flesje van wie is :)

Lia beoordeelde op 2017-12-20

Snelle levering, eenvoudige bestelprocedure!

peter Michels beoordeelde op 2017-12-18

Prima geregeld via webshop. Correcte levering.

Lois Nijland beoordeelde op 2017-12-17

Heel tevreden! Helaas kreeg ik in eerste instantie het verkeerde product, maar goed dat kan gebeuren. Nadat ik een mailtje had gestuurd kreeg ik snel antwoord en hebben ze het meteen super goed opgelost. Ik had een dag later alweer het goede product in huis, zonder moeite te hoeven doen of extra kosten te hoeven betalen.

M. van Wijk beoordeelde op 2017-12-15

Het product snel ontvangen, maar helaas wel in de verkeerde kleur. Beetje jammer.

Ina van Klooster beoordeelde op 2017-12-14

Snel geleverd, goed verpakt, pakje te volgen, door brievenbus. Super!
Geen enkel probleem

Inge de Roo beoordeelde op 2017-12-11

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen. Ligt niet aan jullie, maar aan de post nl