Ekkersrijt 7407

Marijcke Dokkum beoordeelde op 2019-03-18

Volgens afspraak!

Renée Neuteboom beoordeelde op 2019-03-16

karen Klein beoordeelde op 2019-03-15

Snelle levering en wat we besteld hebben is goed.

Valérie ALLAERT beoordeelde op 2019-03-15

Alles was zoals gewenst!

Patrick Sommen beoordeelde op 2019-03-10

Linda Bovens beoordeelde op 2019-03-10

Shano Mangal Girdharie beoordeelde op 2019-03-09

Bestelling correct en snel geleverd. Helaas was 1 product niet naar wens dus teruggestuurd. Retourneren is best duur €6,95

C.F.H. van Rijn beoordeelde op 2019-03-04

Chantal Fooy beoordeelde op 2019-03-03

heel snelle levering, goed verpakt

Suzanne beoordeelde op 2019-03-01

Zelf heel veel plezier van de packing cubes en de reistas voor overhemden dus ook al veel anderen er erg blij mee gemaakt.

Elly Dubbeldam beoordeelde op 2019-02-26

Zeer snelle levering, goede producten, netjes ingepakt. Prettige klantenservice.
Wel jammer dat retourneren en ruilen niet gratis is.

eline foucart beoordeelde op 2019-02-25

J Heling beoordeelde op 2019-02-24

De koffer organizers zien er goed, ritsen gaan soepel. De bestelling was de volgende dag in huis.

M.J.A. Jonkers beoordeelde op 2019-02-23

de volgende dag al in huis, prima geregeld

Dicky Verhoeven beoordeelde op 2019-02-16

Goede service.

Judith Lewis beoordeelde op 2019-02-15

Snelle levering en goed materiaal.

Heleen van Heuvel beoordeelde op 2019-02-15

Karen Klein beoordeelde op 2019-01-26

Mooie spullen en een snelle levering

Roos Scholte beoordeelde op 2019-01-25

Rene beoordeelde op 2019-01-18