Ekkersrijt 7407
5692HL Son

9,1

Rob Unawekla beoordeelde op 2019-08-12

De draagbare Elektronica Organizer - 3 Lagen - Reistas - Waterafstotend - Voor 9.7" iPad - Harddiscs - Opladers - Zwart , voldoet naar mijn verwachtingen. Je kan al je toebehoren van mob , tablet georganiseerd in kwijt. Maar ook je tablet en mob kan men zelfs erin kwijt in de daarvoor bestemde vakjes . PS. Ik heb zelf een Samsung tab S3 9.7 het past. Het materiaal op zich voelt goed aan en slijtvast . De ritszen sluiten meer dan goed. Het formaat voor 3 lagen met inhoud van je mob en tab valt aan dikte op zich mee, het past goed in je handbagage ,dagrugzak. Het is een aanrader als je niet voldoende hebt aan 2 lagen. Voor vakantie een must alles in 1, dagelijks gebruik voor privé ,werk en weekendjes weg idem. Als laatst buitenom je mob ,tab zijn er 2 aardige gaasvakjes met rits waar men eventueel andere spulletjes in kwijt kan.
Wat levering betreft snel en goed verpakt.

Met vriendelijke groet ,Rob

Lex Franken beoordeelde op 2019-08-02

Jopie Zuijderwijk beoordeelde op 2019-07-28

Reactie van Sunflake:
Beste Jopie,

Graag horen wij hoe we jouw ervaring beter zouden kunnen maken. We horen graag je feedback!

Met vriendelijke groeten,
Bas van Dijk

A. Bos beoordeelde op 2019-07-28

Chris van de Merwe beoordeelde op 2019-07-26

Ik heb mijn bestelling gedaan en had de bestelling echt de andere dag al binnen.
Helaas valt het product tegen. Is te klein. Ik ga het product omruilen en ik verwacht dat het zo geregeld is.
Ook hiervan zal ik een revieuw schrijven.

Yajie Wang-Campagne beoordeelde op 2019-07-26

Addy Smits beoordeelde op 2019-07-19

Snelle levering. Kwalitatief goed tegen redelijke prijs.

A Schmidt beoordeelde op 2019-07-13

Levering was snel. Kabeletui voldoet perfect, al mijn kabeltjes, oortjes, opladers passen en nog een beetje ruimte over. Ziet er robuust uit, houd het denkelijk lang uit

M.F. Padberg beoordeelde op 2019-07-12

Levering duurde veel te lang.

Reactie van Sunflake:
Beste M.F. Padberg,

Excuses voor de vertraging. Ik heb je bestelling opgezocht en deze is besteld na 12:00 op een vrijdag. In dat geval word deze pas op maandag verwerkt want wij zijn gesloten in het weekend. Daarnaast bezorgd PostNL ook geen brievenbuspakketten op de maandag.

Bestellingen voor 12:00 gaan dezelfde dag al naar PostNL.

Normaal zou je pakket dan op dinsdag bezorgd worden. Ik zie dat het pakket op woensdag om 11:14 is geleverd. Dit komt door drukte bij PostNL, helaas hebben wij daar geen invloed op.

Als je een volgende bestelling wilt plaatsen laat het mij dan weten dan zorg ik voor gratis verzending. Ik hoop dat je ondanks de vertraging toch tevreden bent over het product en anders hoor ik het graag.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,
Bas van Dijk

Linda Otto beoordeelde op 2019-07-12

Snelle levering van mooi product!

Pascale beoordeelde op 2019-07-10

Mooie koffer organizer. Snelle levering! Goede service

Nico Willems beoordeelde op 2019-07-07

NCA Stapelvoort beoordeelde op 2019-07-06

Het bestelde was zeer snel geleverd.
Produkten zijn wel aan de prijzige kant...

Patrick Te Brake beoordeelde op 2019-07-06

Anoniem beoordeelde op 2019-07-06

Packing cubes besteld. Het materiaal ziet er goed uit en is goed verpakt in een afsluitbare plastic hoes wat nog gebruik kan worden voor andere zaken. Communicatie rondom bestelling is goed en de producten zijn snel geleverd.

Harm Lamaker beoordeelde op 2019-07-05

Mooi dun opberg hoesje voor een aantal draden .