Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

SuperStropdas v.o.f.

Leliestraat 10
2161XK LISSE
0858000087
KvK 57888752

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
SuperStropdas v.o.f.

Gemiddelde beoordeling

7,4

25 beoordelingen

Beoordeling van klanten

68%

4%

28%

2018
SuperStropdas v.o.f.

Jorrit de Groot beoordeelde op 2018-03-04

3 stropdassen besteld, en betaald. echter nooit iets ontvangen. Ik heb 4 mails gestuurd, het klachten formulier ingevuld en meerdere malen gebeld.
Ik word niet terug gebeld en ook niet terug gemaild.

Het zijn gewoon oplichters.
Ik ga aangifte doen bij de politie, ook al zal dat niet veel uithalen verwacht ik.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SuperStropdas v.o.f.

Allard Dericks beoordeelde op 2018-02-09

Stropdas besteld voor speciale gelegenheid. Anderhalve week later nog niks ontvangen. Op mails en telefoontjes wordt niet gereageerd.

SuperStropdas v.o.f.

Zeer ontevreden klant beoordeelde op 2018-01-02

Bestelling geplaatst maar pas na meer dan 2 weken later mogen ontvangen. Dit zonder waarschuwing op de site of wat dan ook. Ik had de strik nodig voor een speciale gelegenheid maar die was na 9 dagen na bestelling. Bij bijna alle webshops komt zo'n bestelling op tijd behalve bij superstropdas. Terugbellen doen ze, ondanks toezeggingen, niet. Vervolgens wil ik de koop ontbinden na de strik na 3 weken ontvangen te hebben, omdat zij de afspraken niet nakomen en moet ik de verzendkosten(25%) van de kosten van de strik zelf betalen. Wat mij betreft zeer onbehoorlijk aangezien zij niet aan de afspraken voldaan. Mijn advies als je geen haast heb met je bestelling bestel bij Aliexpress, heb je wel haast ga naar een fysieke winkel.

SuperStropdas v.o.f.

Jan Bulten beoordeelde op 2017-12-14

Hoewel je tijdig moet bestellen-want de levering duurt toch wel enkele dagen- is het een prima stropdas. Tevreden over de aflevering.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SuperStropdas v.o.f.

E. van der Does beoordeelde op 2016-12-21

- Bestelling geplaatst maar nooit iets gekregen.
- Op mail krijg je geen antwoord.
- Gebeld, maar de dame 'kon niet in het systeem kijken' en ik zou worden teruggebeld. Dit is niet gebeurd.
- Contactformulier op de website werkt niet.

Klinkt als een gevalletje van oplichterij.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van SuperStropdas v.o.f.:
Geachte heer Van der Does,

Wij hebben u hierover enkele malen per mail gecontacteerd. Wij hebben een ontvangstbevestiging ontvangen van PostNL dat uw das bij u is aangenomen. Echter zullen wij uit diensten van onze hoge klantvriendelijkheid u nogmaals een das opsturen.

Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Sharon Schouten
Medewerkster Klantenservice SuperStropdas
SuperStropdas v.o.f.

Jasper den Hartog beoordeelde op 2016-12-20

Ontzettend goede service. I.v.m. kerst langer moeten wachten op mijn stropdas. Had hem voor kerst nodig dus toch maar nagevraagd of hij op tijd binnen zou komen. Ze hebben gelijk een 2e stropdas opgestuurd om ervoor te zorgen dat ik hem met kerst kan dragen. De extra stropdas mocht ik houden vanwege de lange wachttijd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SuperStropdas v.o.f.

Gené den Brabander beoordeelde op 2016-11-02

Ik had de das binnen twee dagen nodig. Volgende dag lag deze op de mat. Hierdoor had ik op deze das besteld.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SuperStropdas v.o.f.

Fien ter Spekke beoordeelde op 2016-11-01

Goed bereikbaar voor mijn vragen. Zelfs voor onze vereniging een korting ontvangen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SuperStropdas v.o.f.

Michielsen beoordeelde op 2016-05-31

Ruim een maand geleden eens stropdas besteld. Nogsteeds aan het wachten. Al meerdere malen gebeld. Inmiddels zijn we 4 terugbel verzoeken (waarvan 3 met spoed) verder. Niemand vind het blijkbaar nodig om mij terug te bellen.

De dames zijn dan wel uiterst vriendelijk, maar kunnen niks behalve excuses aanbieden. Dit komt omdat ze slechts zijn ingehuurd om doorgeschakelde telefoontjes aan te nemen.

Mijn laatste telefoontje was bedoeld om de hele koop maar te annuleren en mijn geld terug te vragen. Maar ook daar ging deze dame niet over!

Schandelijk van deze super stropdas.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SuperStropdas v.o.f.

Zain el Bachari beoordeelde op 2016-05-26

Snelle service en goed op de hoogte gehouden van de bezorging

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SuperStropdas v.o.f.

Fabricio Domingos beoordeelde op 2016-05-20

Maandag mijn producten besteld en niet eens een bevestigingsmail van mijn betaling gekregen. Ik heb zelfs het product niet ontvangen! Vervolgens stuur ik een mail en ik krijg ik geen reactie. Jammer dit!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SuperStropdas v.o.f.

Gert Maessen beoordeelde op 2015-05-02

2 smalle dassen besteld, volgende dag in huis. Bij nader inzien wel erg smal, een van de 2 kosteloos omgeruild voor een breed exemplaar. Ook weer supersnel geregeld. TOP !

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SuperStropdas v.o.f.

Perry Balkenende beoordeelde op 2015-02-11

Een stropdas besteld om 3 uur in de middag en de volgende dag lag hij op de mat. super bedrijf en goede kwaliteit dassen voor een goede prijs. top.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SuperStropdas v.o.f.

Karel beoordeelde op 2014-10-20

Door eigen onoplettendheid verkeerd product besteld.
Mail contact ging erg snel dag erna een vervangt product toe gestuurd!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SuperStropdas v.o.f.

Marcus beoordeelde op 2014-06-08

Ik ben dik tevreden over levering en de kwaliteit van mijn 3 stropdassen. Als er iets niet goed is mag je klagen, als het wel goed is mag het ook gezegd worden. Mijn levering door Super Stropdas is SUPER dat mag gezegd worden. Dit is voor mij reden om de volgende keer op deze site te kijken en een keuze te maken, dank jullie wel.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SuperStropdas v.o.f.

Carmen beoordeelde op 2014-05-22

Ik bel het o6 nummer voor informatie omtrent mijn bestelling, maar helaas geen gehoor.
levering binnen 1-2dagen, ik hoop dat ik de stropdas vandaag nog mag ontvangen i.v.m. een huwelijk.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van SuperStropdas v.o.f.:
Carmen,

Wij hebben onze bereikbaarheid verbeterd. Per heden kunt u contact opnemen met onze klantenservice door te bellen naar +31 (0)85 80 000 87.

Met vriendelijke groet,

SuperStropdas v.o.f.
SuperStropdas v.o.f.

Wilbert Breure beoordeelde op 2014-04-28

Zeer goed bedrijf. Op koningsdag nog even een koningssetje besteld. Kon het setje meteen even komen halen dus alsnog een mooi setje aangehad op koningsdag.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SuperStropdas v.o.f.

Thijs K beoordeelde op 2014-04-23

Voor een feestje zowel een gifgroene als felroze stropdas besteld, die in beide gevallen de volgende dag op de deurmat lagen. Fijne stof en een goede kleur voor een prima prijs!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SuperStropdas v.o.f.

Thijs van den Berg beoordeelde op 2014-04-23

De bestelde stropdas lag de volgende dag keurig op de mat. De stropdas was goed verpakt waardoor hij direct gedragen kon worden.
SuperService!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SuperStropdas v.o.f.

Addo nobbe beoordeelde op 2014-04-23

Mooie stropdas, mooie kwaliteit voor een zeer goede prijs, gratis bezorgd. Snel geleverd

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.