Leliestraat 10
2161XK LISSE

7,4

Jorrit de Groot beoordeelde op 2018-03-04

3 stropdassen besteld, en betaald. echter nooit iets ontvangen. Ik heb 4 mails gestuurd, het klachten formulier ingevuld en meerdere malen gebeld.
Ik word niet terug gebeld en ook niet terug gemaild.

Het zijn gewoon oplichters.
Ik ga aangifte doen bij de politie, ook al zal dat niet veel uithalen verwacht ik.

Allard Dericks beoordeelde op 2018-02-09

Stropdas besteld voor speciale gelegenheid. Anderhalve week later nog niks ontvangen. Op mails en telefoontjes wordt niet gereageerd.

Zeer ontevreden klant beoordeelde op 2018-01-02

Bestelling geplaatst maar pas na meer dan 2 weken later mogen ontvangen. Dit zonder waarschuwing op de site of wat dan ook. Ik had de strik nodig voor een speciale gelegenheid maar die was na 9 dagen na bestelling. Bij bijna alle webshops komt zo'n bestelling op tijd behalve bij superstropdas. Terugbellen doen ze, ondanks toezeggingen, niet. Vervolgens wil ik de koop ontbinden na de strik na 3 weken ontvangen te hebben, omdat zij de afspraken niet nakomen en moet ik de verzendkosten(25%) van de kosten van de strik zelf betalen. Wat mij betreft zeer onbehoorlijk aangezien zij niet aan de afspraken voldaan. Mijn advies als je geen haast heb met je bestelling bestel bij Aliexpress, heb je wel haast ga naar een fysieke winkel.

Jan Bulten beoordeelde op 2017-12-14

Hoewel je tijdig moet bestellen-want de levering duurt toch wel enkele dagen- is het een prima stropdas. Tevreden over de aflevering.

E. van der Does beoordeelde op 2016-12-21

- Bestelling geplaatst maar nooit iets gekregen.
- Op mail krijg je geen antwoord.
- Gebeld, maar de dame 'kon niet in het systeem kijken' en ik zou worden teruggebeld. Dit is niet gebeurd.
- Contactformulier op de website werkt niet.

Klinkt als een gevalletje van oplichterij.

Reactie van SuperStropdas v.o.f.:
Geachte heer Van der Does,

Wij hebben u hierover enkele malen per mail gecontacteerd. Wij hebben een ontvangstbevestiging ontvangen van PostNL dat uw das bij u is aangenomen. Echter zullen wij uit diensten van onze hoge klantvriendelijkheid u nogmaals een das opsturen.

Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest.

Sharon Schouten
Medewerkster Klantenservice SuperStropdas

Jasper den Hartog beoordeelde op 2016-12-20

Ontzettend goede service. I.v.m. kerst langer moeten wachten op mijn stropdas. Had hem voor kerst nodig dus toch maar nagevraagd of hij op tijd binnen zou komen. Ze hebben gelijk een 2e stropdas opgestuurd om ervoor te zorgen dat ik hem met kerst kan dragen. De extra stropdas mocht ik houden vanwege de lange wachttijd.

Gené den Brabander beoordeelde op 2016-11-02

Ik had de das binnen twee dagen nodig. Volgende dag lag deze op de mat. Hierdoor had ik op deze das besteld.

Fien ter Spekke beoordeelde op 2016-11-01

Goed bereikbaar voor mijn vragen. Zelfs voor onze vereniging een korting ontvangen

Michielsen beoordeelde op 2016-05-31

Ruim een maand geleden eens stropdas besteld. Nogsteeds aan het wachten. Al meerdere malen gebeld. Inmiddels zijn we 4 terugbel verzoeken (waarvan 3 met spoed) verder. Niemand vind het blijkbaar nodig om mij terug te bellen.

De dames zijn dan wel uiterst vriendelijk, maar kunnen niks behalve excuses aanbieden. Dit komt omdat ze slechts zijn ingehuurd om doorgeschakelde telefoontjes aan te nemen.

Mijn laatste telefoontje was bedoeld om de hele koop maar te annuleren en mijn geld terug te vragen. Maar ook daar ging deze dame niet over!

Schandelijk van deze super stropdas.

Zain el Bachari beoordeelde op 2016-05-26

Snelle service en goed op de hoogte gehouden van de bezorging

Fabricio Domingos beoordeelde op 2016-05-20

Maandag mijn producten besteld en niet eens een bevestigingsmail van mijn betaling gekregen. Ik heb zelfs het product niet ontvangen! Vervolgens stuur ik een mail en ik krijg ik geen reactie. Jammer dit!

Gert Maessen beoordeelde op 2015-05-02

2 smalle dassen besteld, volgende dag in huis. Bij nader inzien wel erg smal, een van de 2 kosteloos omgeruild voor een breed exemplaar. Ook weer supersnel geregeld. TOP !

Perry Balkenende beoordeelde op 2015-02-11

Een stropdas besteld om 3 uur in de middag en de volgende dag lag hij op de mat. super bedrijf en goede kwaliteit dassen voor een goede prijs. top.

Karel beoordeelde op 2014-10-20

Door eigen onoplettendheid verkeerd product besteld.
Mail contact ging erg snel dag erna een vervangt product toe gestuurd!

Marcus beoordeelde op 2014-06-08

Ik ben dik tevreden over levering en de kwaliteit van mijn 3 stropdassen. Als er iets niet goed is mag je klagen, als het wel goed is mag het ook gezegd worden. Mijn levering door Super Stropdas is SUPER dat mag gezegd worden. Dit is voor mij reden om de volgende keer op deze site te kijken en een keuze te maken, dank jullie wel.

Carmen beoordeelde op 2014-05-22

Ik bel het o6 nummer voor informatie omtrent mijn bestelling, maar helaas geen gehoor.
levering binnen 1-2dagen, ik hoop dat ik de stropdas vandaag nog mag ontvangen i.v.m. een huwelijk.

Reactie van SuperStropdas v.o.f.:
Carmen,

Wij hebben onze bereikbaarheid verbeterd. Per heden kunt u contact opnemen met onze klantenservice door te bellen naar +31 (0)85 80 000 87.

Wilbert Breure beoordeelde op 2014-04-28

Zeer goed bedrijf. Op koningsdag nog even een koningssetje besteld. Kon het setje meteen even komen halen dus alsnog een mooi setje aangehad op koningsdag.

Thijs K beoordeelde op 2014-04-23

Voor een feestje zowel een gifgroene als felroze stropdas besteld, die in beide gevallen de volgende dag op de deurmat lagen. Fijne stof en een goede kleur voor een prima prijs!

Thijs van den Berg beoordeelde op 2014-04-23

De bestelde stropdas lag de volgende dag keurig op de mat. De stropdas was goed verpakt waardoor hij direct gedragen kon worden.
SuperService!

Addo nobbe beoordeelde op 2014-04-23

Mooie stropdas, mooie kwaliteit voor een zeer goede prijs, gratis bezorgd. Snel geleverd