SuperStropdas v.o.f.

SuperStropdas v.o.f.

SuperStropdas bewijst dat
een goede
stropdas niet duur hoeft te
zijn. Onze

Lidmaatschap per 22-03-2020 stopgezet

7,4

• Jorrit de Groot
    Review voor SuperStropdas v.o.f.

3 stropdassen besteld, en betaald. echter nooit iets ontvangen. Ik heb 4 mails gestuurd, het klachten formulier ingevuld en meerdere malen gebeld.
    Ik word niet terug gebeld en ook niet terug gemaild.

Het zijn gewoon oplichters.
    Ik ga aangifte doen bij de politie, ook al zal dat niet veel uithalen verwacht ik.

• Allard Dericks
    Review voor SuperStropdas v.o.f.

Stropdas besteld voor speciale gelegenheid. Anderhalve week later nog niks ontvangen. Op mails en telefoontjes wordt niet gereageerd.

• Zeer ontevreden klant
    Review voor SuperStropdas v.o.f.

Bestelling geplaatst maar pas na meer dan 2 weken later mogen ontvangen. Dit zonder waarschuwing op de site of wat dan ook. Ik had de strik nodig voor een speciale gelegenheid maar die was na 9 dagen na bestelling. Bij bijna alle webshops komt zo'n bestelling op tijd behalve bij superstropdas. Terugbellen doen ze, ondanks toezeggingen, niet. Vervolgens wil ik de koop ontbinden na de strik na 3 weken ontvangen te hebben, omdat zij de afspraken niet nakomen en moet ik de verzendkosten(25%) van de kosten van de strik zelf betalen. Wat mij betreft zeer onbehoorlijk aangezien zij niet aan de afspraken voldaan. Mijn advies als je geen haast heb met je bestelling bestel bij Aliexpress, heb je wel haast ga naar een fysieke winkel.

• Jan Bulten
    Review voor SuperStropdas v.o.f.

Hoewel je tijdig moet bestellen-want de levering duurt toch wel enkele dagen- is het een prima stropdas. Tevreden over de aflevering.

• E. van der Does
    Review voor SuperStropdas v.o.f.

- Bestelling geplaatst maar nooit iets gekregen.
    - Op mail krijg je geen antwoord.
    - Gebeld, maar de dame 'kon niet in het systeem kijken' en ik zou worden teruggebeld. Dit is niet gebeurd.
    - Contactformulier op de website werkt niet.

Klinkt als een gevalletje van oplichterij.

Antwoord van SuperStropdas v.o.f.

Geachte heer Van der Does,

Wij hebben u hierover enkele malen per mail gecontacteerd. Wij hebben een ontvangstbevestiging ontvangen van PostNL dat uw das bij u is aangenomen. Echter zullen wij uit diensten van onze hoge klantvriendelijkheid u nogmaals een das opsturen.

Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest.

Sharon Schouten
    Medewerkster Klantenservice SuperStropdas

• Jasper den Hartog
    Review voor SuperStropdas v.o.f.

Ontzettend goede service. I.v.m. kerst langer moeten wachten op mijn stropdas. Had hem voor kerst nodig dus toch maar nagevraagd of hij op tijd binnen zou komen. Ze hebben gelijk een 2e stropdas opgestuurd om ervoor te zorgen dat ik hem met kerst kan dragen. De extra stropdas mocht ik houden vanwege de lange wachttijd.

• Gené den Brabander
    Review voor SuperStropdas v.o.f.

Ik had de das binnen twee dagen nodig. Volgende dag lag deze op de mat. Hierdoor had ik op deze das besteld.

• Fien ter Spekke
    Review voor SuperStropdas v.o.f.

Goed bereikbaar voor mijn vragen. Zelfs voor onze vereniging een korting ontvangen

• Michielsen
    Review voor SuperStropdas v.o.f.

Ruim een maand geleden eens stropdas besteld. Nogsteeds aan het wachten. Al meerdere malen gebeld. Inmiddels zijn we 4 terugbel verzoeken (waarvan 3 met spoed) verder. Niemand vind het blijkbaar nodig om mij terug te bellen.

De dames zijn dan wel uiterst vriendelijk, maar kunnen niks behalve excuses aanbieden. Dit komt omdat ze slechts zijn ingehuurd om doorgeschakelde telefoontjes aan te nemen.

Mijn laatste telefoontje was bedoeld om de hele koop maar te annuleren en mijn geld terug te vragen. Maar ook daar ging deze dame niet over!

Schandelijk van deze super stropdas.

• Zain el Bachari
    Review voor SuperStropdas v.o.f.

Snelle service en goed op de hoogte gehouden van de bezorging