Zeepkruid 21
2914TT Nieuwerkerk ad IJssel

8,7

Brouwer beoordeelde op 2018-04-13

Prima geholpen evenals de zending en het product al is de kwaliteit van dat zweetspul. Reden voor 1* is dat je ongewenst voor allerlei reclame mail opgegeven wordt.

Reactie van Superfout.nl:
Bedankt voor uw feedback, wij zullen hier rekening mee gaan houden. Graag willen wij u er wel op wijzen dat wij uiteraard nooit uw gegevens aan derden zullen verspreiden. De email waar u op doelt was onze nieuwsbrief waarin wij onze klanten er op attent wilde maken dat wij een nieuwe website erbij hebben, en dat u daarom een cadeautje krijgt bij elke order op Superfout.nl.

Excuses voor de verwarring, mocht u willen dan kunt u onderaan de nieuwsbrief u uitschrijven voor het ontvangen van onze nieuwsbrief. Indien dit niet lukt wil ik u graag vragen ons even te mailen zodat ik u er handmatig uit kan halen.

Met vriendelijke groet
Michel

Kevin beoordeelde op 2018-04-04

Super tevreden! Snelle levering en super foute (leuke) kleding!

joren schep beoordeelde op 2018-03-16

Product kwam te laten binnen. Retourprocedures zijn consument onvriendelijk. Wil het eigenlijk terugsturen maar vind het niet opwegen tegen kosten en moeite van retourprocedure

Cleo Boers beoordeelde op 2018-02-06

Snelle service, goede prijs!

Robbert beoordeelde op 2018-01-30

Ze doen niet aan retouren en het is slechte kwaliteit stof

Robbert beoordeelde op 2018-01-24

Toen ik mijn pakketje besteld had was er iets fout gegaan bij de post, kreeg hier pas een week later een melding van. Toen ik vervolgens het pakketje wel thuis gestuurd kreeg bleek dat de mouwen niet volgens t plaatje waren en dat de maat niet goed was. E-mailtje gestuurd naar welk adres ik het moest terug sturen en met welke gegevens maar nooit meer iets van gehoord.. de stof van de trui is van binnen heel zacht en van buiten super syntetisch. Ik zou niemand aanraden deze stof naar feestjes of festivals te dragen want je raakt dan super snel oververhit.

Silvia beoordeelde op 2018-01-13

Vriendelijke service, snelle levering, goede kwaliteit en de naam zegt het al: Súperfout! Echt een aanrader voor iedereen die net ffies iets anders zoekt.

justin tobias beoordeelde op 2018-01-13

Delivery on time and accurate

Mariet beoordeelde op 2018-01-06

Snelle levering ondanks de drukte met Kerst. De T shirts zijn net zo leuk als de foto's op de website. Blij mee!

Sandy Waas beoordeelde op 2018-01-04

Slechte kwaliteit print op de trui.op klacht hierover is niet gereageerd

Richard beoordeelde op 2018-01-04

Prima winkel, duurde 2 dagen voordat ik mijn pakket kon ophalen bij het post kantoor. Dit kwam door de kerst drukte. Ook de trui is uitstekende kwaliteit. Enkel verschilt het elastiek bij de heupen van kleur met de rest van de trui.

mr. Prudon beoordeelde op 2018-01-04

Ik heb mijn bestselling de volgende dag al in huis gehad. En ik heb er nog steeds feel plezier aan.

nico vanhaverbeke beoordeelde op 2018-01-02

Dinsdag besteld voor 14:00 maar pas de week nadien geleverd. Per mail contact opnemen heeft geen zin, ik heb twee keer geen antwoord gekregen.

Paul Plaisier beoordeelde op 2018-01-01

Wat een waardeloze troep wordt er hier verkocht. Slechte kwaliteit en ongelooflijk lelijk. Koop niks bij deze oplichters.

Maureen Bouwer beoordeelde op 2018-01-01

Slechte kwaliteit voor de betaalde prijs. Retourbeleid omslachtig. Geen retouretiket bij. Moet dan zelf tegen hoge kosten via post.nl. moet zelfs via email eerst worden aangekondigd en via site een retourform worden afgedrukt

JK beoordeelde op 2017-12-29

Snel bezorgd

Bennett Borrey beoordeelde op 2017-12-29

Op donderdag 7Dec besteld vanuit België en ontvangen op 15Dec. Wel met een ellende sneeuwval-dag ertussen, maar de verzending mocht iets sneller. Of misschien zijn we gewoon teveel gewend ;). Heel tevreden over de trui. Voldoet aan de verwachtingen. Aanrader

Selier beoordeelde op 2017-12-29

Super snelle levering. Ondanks de kerstdrukte binnen 1 dag besteld en geleverd. Top.

Nienke Post beoordeelde op 2017-12-29

Op tijd geleverd, pakje past door de brievenbus dus je hoeft niet thuis te zijn.

Roos Muires beoordeelde op 2017-12-28

Snel en goed ontvangen.