Zeepkruid 21

Roy Bruin beoordeelde op 2019-02-07

Hanneke Teeven beoordeelde op 2019-02-03

Stephan van Driel beoordeelde op 2019-01-24

Iwan beoordeelde op 2019-01-03

Vlot bestellen, ondanks de feestdagen snel geleverd. Op advies website kleinere maat besteld bleek niet goede info. Dus retour gestuurd en groter besteld. 2de Werd snel opgestuurd, hopelijk passen deze wel goed🙂 klantenservice is super snel met oplossen van problemen, en hierbij erg meedenkend.

Anne van der Giessen beoordeelde op 2019-01-03

Vragen werden snel beantwoord, support ook in engels, besteld en over twee dagen op kantoor. Good experience!

Rudy de Wolf- de Nijs beoordeelde op 2018-12-19

Alex van der Have beoordeelde op 2018-12-19

Snelle correcte levering, niets op aan te merken!

Rosanne Sprick beoordeelde op 2018-12-19

M beoordeelde op 2018-12-19

Geen gezeik, gewoon op tijd geleverd.

Thaïsa Portheine beoordeelde op 2018-12-19

Eelko de Vos beoordeelde op 2018-12-17

Perfecte levering - precies wat ik besteld had!

bjorn willaert beoordeelde op 2018-12-17

Persoonlijke service, ja word over alles op de hoogte gehouden en snel thuis geleverd 👍

Rutger Smids beoordeelde op 2018-12-17

Bestelling nog niet binnen (2 dagen na beloofde afleverdatum)

Robert de Kok beoordeelde op 2018-12-17

Vlotte goede service en levering

Tessel Punt beoordeelde op 2018-12-17

Riekie Geboers beoordeelde op 2018-12-17

Max Kers beoordeelde op 2018-12-17

Daan van Rossum beoordeelde op 2018-12-17

S avonds besteld volgende dag in huis, aardige klantenservice dame en gewoon geinig product.