Zeepkruid 21

Joey Heuver beoordeelde op 2018-05-23

Astrid Boucher beoordeelde op 2018-05-22

Snelle levering Super!

Mickayla Tischer beoordeelde op 2018-05-18

Telefonisch/email contact gehad met een medewerker die me goed hielp, wist toch ervoor te zorgen dat ik voor mijn vriend's verjaardag 2 dezelfde shirts had. We zijn super blij met onze "Dol-fijne" kattenshirts, en we gaan er binnenkort een dagje mee op uit (als een echt ANWB-stelletje... 😂) Bedankt voor de shirts en de service!

B De Haan beoordeelde op 2018-05-03

H. de Bie beoordeelde op 2018-05-01

Marjolein van Noord beoordeelde op 2018-04-21

Brouwer beoordeelde op 2018-04-13

Prima geholpen evenals de zending en het product al is de kwaliteit van dat zweetspul. Reden voor 1* is dat je ongewenst voor allerlei reclame mail opgegeven wordt.

Reactie van Superfout:
Bedankt voor uw feedback, wij zullen hier rekening mee gaan houden. Graag willen wij u er wel op wijzen dat wij uiteraard nooit uw gegevens aan derden zullen verspreiden. De email waar u op doelt was onze nieuwsbrief waarin wij onze klanten er op attent wilde maken dat wij een nieuwe website erbij hebben, en dat u daarom een cadeautje krijgt bij elke order op Superfout.nl.

Excuses voor de verwarring, mocht u willen dan kunt u onderaan de nieuwsbrief u uitschrijven voor het ontvangen van onze nieuwsbrief. Indien dit niet lukt wil ik u graag vragen ons even te mailen zodat ik u er handmatig uit kan halen.

Met vriendelijke groet
Michel

Dwayne Roberts beoordeelde op 2018-04-11

P. van Buuren beoordeelde op 2018-04-06

Kevin beoordeelde op 2018-04-04

Super tevreden! Snelle levering en super foute (leuke) kleding!

Amanda Bernoster beoordeelde op 2018-03-19

joren schep beoordeelde op 2018-03-16

Product kwam te laten binnen. Retourprocedures zijn consument onvriendelijk. Wil het eigenlijk terugsturen maar vind het niet opwegen tegen kosten en moeite van retourprocedure

Franjo Bartels beoordeelde op 2018-02-28

Amber beoordeelde op 2018-02-21