Zeepkruid 21
2914TT Nieuwerkerk ad IJssel

8,7

Jeroen Witbraad beoordeelde op 2018-08-19

Bas van der Ent beoordeelde op 2018-08-16

Goeie, snelle service. Top.

J.J. beoordeelde op 2018-08-02

Dat shirt is echt geweldig. Post bezorging ging fout, maar dat ligt absoluut niet aan de winkel.
Ik ben heel blij met mijn bestelling!

Ferry van Tunen beoordeelde op 2018-07-31

Snelle levering, leuk en uniek shirt!!

Suzanne Bleijenberg beoordeelde op 2018-07-25

Top!

Eveline Van daal beoordeelde op 2018-07-23

helemaal top!

Ferry Fledderus beoordeelde op 2018-07-21

Dany Billeke beoordeelde op 2018-07-21

Jeroen Van Oosterwijk beoordeelde op 2018-07-13

Jasper Joosten beoordeelde op 2018-07-11

Bestelling was helaas foutief verzonden, 2 shirts i.p.v. 6 maar de eigenaar heeft ze hoogst persoonlijk zo snel als mogelijk afgeleverd!

Vincent Heinen beoordeelde op 2018-07-10

Heel erg slecht, het duurde lang voordat hij in de bus lag (3 dagen). De print is erg lelijk en niet zoals afgebeeld op de website. De print is namelijk vergroot en slechte kwaliteit. Ook is de pasvorm verschrikkelijk. Het shirt is wijd en veel te groot. Ik ben voor men werk even weggeweest dus ik ga hem retour zenden. Ik denk dat je als bedrijf Superfout een gat in de markt kan zijn, maar niet op deze manier. Nu laat je kansen liggen.
Mvg Vincent

Timo Hauser beoordeelde op 2018-07-09