Pasop 56
9355TK Midwolde

9,9

Sebas beoordeelde op 2018-10-24

Goede duidelijke communicatie, goed product en uitstekende service. Top.

robert beoordeelde op 2018-09-30

Zeer tevreden over het kunstgras en de levering. Zware kwaliteit gras!

betsy beoordeelde op 2018-09-25

Hele mooie soorten kunstgras en een uitstekende service. Wij zijn heel blij met kunstgras nummer 6!

Jan beoordeelde op 2018-05-13

Na ontvangst van het stalenpakket hebben wij gekozen voor kunstgras Evolution
Vrijdag 11 mei heeft Robin het gras bezorgd en gelegd in onze tuin in Barendrecht.
Het ligt er bij als een pas gemaaid Engels Siergazon
Robin bedankt voor je service en vakmanschap
met vriendelijke groet
Jan

Ron Wings beoordeelde op 2018-05-07

Vandaag 7 mei kunstgras laten leggen door Robin van Superkunstgras. Wat een kwaiteit en wat een mooi resultaat. Daarnaast een snelle en geweldige service. Dik tevreden over het resultaat. Vakmanschap! Ik kan het iedereen aanbevelen.

Hans beoordeelde op 2018-04-16

Prima, goede en deskundige service. Komt afspraak na. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Erik beoordeelde op 2018-04-08

Snelle telefonische feedback nav vragen.
Doos met 10 soorten kunstgras is dezelfde dag opgestuurd.
Binnen 24 uur telefonisch contact nadat bestelling is geplaatst om leverafspraak te maken.

Juf Ingrid van Obs de Klimop in Amsterdam Noord beoordeelde op 2018-03-29

Voor ons kleuter Lente project had ik de gratis stalen aangevraagd maar ik kreeg een ontzettend lief aanbod over de mail dat een restant rolletje gras toch veel fijner zou zijn? En dat is het natuurlijk ook! Het gratis rolletje is met gejuich ontvangen en we gaan wat leuke foto's opsturen van de kinderen die er mee spelen.
Ontzettend bedankt!

Ine beoordeelde op 2018-03-13

Dit bedrijf doet er werkelijk ALLES voor om hun klant tevreden te stellen! Top!

Anoniem beoordeelde op 2018-03-06

Goed contact en mooie produkten

Linus beoordeelde op 2018-03-02

Vriendelijke service. Snel geregeld. Wat ze zeggen, doen ze ook daadwerkelijk. Prachtig eindresultaat!

Harald beoordeelde op 2018-02-25

zeer snel geleverd en goede persoonlijke communicatie.

liselotte beoordeelde op 2018-02-20

Mooi gras, snelle levering!

Andre beoordeelde op 2018-02-19

Fijn contact, mooie producten. Een echte aanrader!

An beoordeelde op 2018-02-19

Heel tevreden snelle levering en een goed klantcontackt .

george beoordeelde op 2018-02-12

Groot en uitgebreid stalenpakket. Goed contact na bestellen.
Aardige medewerkers.

Anoniem beoordeelde op 2018-01-29

Zeer tevreden! Snel in de communicatie, levering en afwikkeling van de bestelling. Aanrader!!

Mevr. Beek beoordeelde op 2018-01-25

Goeie service.
Na een keuze gemaakt te hebben alsnog telefonisch contact gehad en uitgebreide informatie ontvangen.
Er wordt je niets opgedrongen en ze letten erop dat je ook niets overbodig koopt.
Na ontvangst goederen is er nog een nazorg in de vorm van een telefoontje om te kijken of alles naar wens is.
Product (Nr 6) is naar verwachting.

Rick beoordeelde op 2018-01-23

Snelle levering en mooi kunstgras voor het balkon

Mariska beoordeelde op 2018-01-22

Heel goed, ik werd een dag na mijn bestelling gebeld met de vraag wanneer ik het graag geleverd zou willen hebben. Dat kon na 2 dagen al en op de dag van levering kreeg ik een sms met de verwachte levertijd. Ook kwam mijn bestelling binnen deze tijd. Top!