Superkunstgras.nl

Superkunstgras.nl

Kunstgras online bestellen. Eerst gratis stalen aanvragen?
9,9

• Lucas
    Review voor Superkunstgras.nl

Bij een aantal bedrijven stalen aangevraagd maar superkunstgras.nl stond bij mij direct op nr. 1 door de enorme doos stalen, mooie prijs/kwaliteit en de goede bedrijfspresentatie. Ik heb ook nog contact gehad met een van de medewerkers over een vraag die ik had en deze werd deskundig beantwoord. Kunstgras tuin Nr. 4 besteld en de volgende werkdag werd ik gebeld dat de volgende dag geleverd zou worden met het tijdsvak. Keurig op tijd geleverd en het eindresultaat mag er wezen. 10 punten voor dit bedrijf!

• Inge Scherders
    Review voor Superkunstgras.nl

Zeer klantvriendelijk en coulant. ik had stalen uit 2018 en bestelde in 2019. de mensen van Superkunstgras hebben me heel goed geholpen om uiteindelijk de juiste bestelling te plaatsen en toen bleek dat deze ionmiddels duurder was geworden tov 2018 heb ik nog de oude priojs gekregen. Een week later bleek dat ik nog extra instrooizand nodig had; ook dat kon zonder problemen en onnodige extra transportkosten nog geregeld worden. Heel netjes, erg tevreden.

• Hoe beoordeel je Superkunstgras.nl?

• Maaike de Jong
    Geverifieerde klant van Superkunstgras.nl

Stalen snel in huis, mooi grote stalen ook! Mooi kunstgras en goeie service, zijn er blij mee.

• Willem de Boer
    Geverifieerde klant van Superkunstgras.nl

Snelle levering. Netjes geinformeerd hierover en mooie kwaliteit kunstgras. We hebben type 6 gekocht en het is echt prachtig! Zeker een aanrader. Groetjes daar van Willem

• Sebas
    Geverifieerde klant van Superkunstgras.nl

Goede duidelijke communicatie, goed product en uitstekende service. Top.

• robert
    Geverifieerde klant van Superkunstgras.nl

Zeer tevreden over het kunstgras en de levering. Zware kwaliteit gras!

• betsy
    Geverifieerde klant van Superkunstgras.nl

Hele mooie soorten kunstgras en een uitstekende service. Wij zijn heel blij met kunstgras nummer 6!

• Jan
    Review voor Superkunstgras.nl

Na ontvangst van het stalenpakket hebben wij gekozen voor kunstgras Evolution
    Vrijdag 11 mei heeft Robin het gras bezorgd en gelegd in onze tuin in Barendrecht.
    Het ligt er bij als een pas gemaaid Engels Siergazon
    Robin bedankt voor je service en vakmanschap
    met vriendelijke groet
    Jan

• Ron Wings
    Review voor Superkunstgras.nl

Vandaag 7 mei kunstgras laten leggen door Robin van Superkunstgras. Wat een kwaiteit en wat een mooi resultaat. Daarnaast een snelle en geweldige service. Dik tevreden over het resultaat. Vakmanschap! Ik kan het iedereen aanbevelen.

• Hans
    Review voor Superkunstgras.nl

Prima, goede en deskundige service. Komt afspraak na. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.