Roerdomp 24
4872PM Etten-Leur
0850020262

2,0

Heerink beoordeelde op 2019-02-04

Boek wat op voorraad was werd niet geleverd. Het bedrijf is onbereikbaar op welke manier dan ook. Ik ben mijn geld kwijt en het lijkt er niet op dat ik het ooit terug zal zien. Bestel hier niet.

Mirrie beoordeelde op 2019-01-27

Boek besteld van http://www.suribooks.com valt onder Linobo BV, echter nooit mijn boek ontvangen, telefoonnummer niet in gebruik en er wordt niet op mijn mail gereageerd ! Koop niks van deze site!

Zarissa beoordeelde op 2018-08-25

Twee boeken werden besteld en nooit geleverd. Op vraag naar een terugbetaling, kreeg ik ook geen antwoord. Dit bedrijf is geheel onbetrouwbaar en besteelt haar klanten. Ik zal het zeker rapporteren.

P. Meertens beoordeelde op 2018-03-26

Het bestelde boek werd niet geleverd (was wel op voorraad). Emails werden niet beantwoord. Telefoonnummer (mobiel) is nooit bereikbaar.