Krabbenkreek 25
3823 JD Amersfoort

Judith Schnog beoordeelde op 2019-08-09

Mooi product, levering precies op de verwachte dag, 100% tevreden!

mj van der veen beoordeelde op 2019-07-23

bestelling netjes afgehandeld

Petra Van schuppen beoordeelde op 2019-06-26

Snelle service

Tapio Koolhaas beoordeelde op 2019-04-23

Goede levering

TINE HERMAN beoordeelde op 2018-07-08

alles van in orde van mijn t.shirts zeer goed

anja vromans beoordeelde op 2018-06-23

super snel geleverd en snelle email terug..goede kwaliteit shirt.

Andre Van Pelt beoordeelde op 2018-06-15

Bijna 4 weken op een t shirt moeten wachten.

Reactie van Tamalexis:
Bedankt voor uw beoordeling.

Zoals we eerder met u besproken hebben, is uw t-shirt in eerste instantie op tijd door ons verstuurd. Volgens de track-and-trace van PostNL is het shirt geleverd op het door u opgegeven adres, maar u heeft aangegeven niets ontvangen te hebben. Daarom hebben we (na overleg met u) besloten u het shirt op onze kosten nogmaals toe te sturen. Dit verklaart waarom het uiteindelijk langer heeft geduurd dan gemiddeld.

In ieder geval fijn dat u het shirt nu ontvangen heeft. Veel plezier met uw aankoop!

Remy
Webshop Tamalexis

Karine Lemiesle beoordeelde op 2018-05-24

was heel tevreden

Jett Zalar beoordeelde op 2018-04-04

Goede communicatie, vlotte aflevering, mooi shirt!

J Barnhoorn beoordeelde op 2018-04-03

Prettig dat ik snel teruggebeld werd over de bestelling nav mijn vraag.

Anja Straayer beoordeelde op 2018-03-24

Goeie service

Merel beoordeelde op 2018-02-26

Perfect product en op de aangegeven tijd geleverd!

Gonny Reezigt beoordeelde op 2017-12-25

Mijn vraag aan klantenservice is nooit beantwoord, maar goed, was ook drukke kersttijd. Mooie spullen.

Reactie van Tamalexis:
Beste mevrouw Reezigt,

Bedankt voor uw reactie. Vervelend dat uw vraag aan ons nooit beantwoord is. We hebben onze mail nogmaals bekeken, maar uw vraag / mail niet voorbij zien komen. We zullen navraag doen bij onze mailprovider waarom we deze mail niet ontvangen hebben.

Nog veel plezier met uw aankoop gewenst!

Henk beoordeelde op 2017-12-14

Heel tevreden. Zou niet aarzelen nogmaals te bestellen.

Eline Ruys beoordeelde op 2017-12-07

Mooie shirts! De maat klopte. De bezorging was maar een dag later dan voorspeld. Het was vlak voor Sint en de meeste bezorgingen waren laat.

Mian Rouwhorst beoordeelde op 2017-12-06

Snelle reactie op mail, duidelijke leveringsvoorwaarden. Correcte afhandeling.

Geeske beoordeelde op 2017-11-20

Ontzettend mooie shirts!

Erwin beoordeelde op 2017-11-14

Uitstekende kwaliteit producten. Duidelijke uitleg regels en vorwaarden op de website, zonder poespas. Levering binnen beloofde termijn van enkele dagen. Beschrijving product en maatvoering uitstekend, de maten vallen inderdaad groot. Een voorbeeld voor hoe je vertrouwen opbouwt als webwinkel.

Daniel DK beoordeelde op 2017-11-14

Heel tevreden. Goede service en supérieure kwaliteit!

Anja Vromans beoordeelde op 2017-10-14

goede service, reageren snel terug en de hoodie die ik gekocht heb is geweldig..