Koningskinderenpad 5
3813DX Amersfoort

9,9

Google Plus/Places - 9,8

Anja Tierens beoordeelde op 2019-01-18

Vlugge levering na 1 dag. Pakket supergoed ingepakt. Twee leuke verrassingen als bedanking.
Mooi kwaliteitsproduct, mijn moeder zal heel blij zijn met haar supermooie portemonee als verjaardagsgeschenk!

Beste Anja,

Hartelijk dank voor jouw fantastische beoordeling!
Heel veel plezier met het geven van dit mooi portemonnee aan je moeder en onze felicitaties met haar verjaardag!

Hartelijke groet,
Yasmina

Natasja Mulder beoordeelde op 2018-11-30

Heel tevreden, snelle verzending, goed beschermd ingepakt ook. Helemaal gelukkig met mijn nieuwe tas.

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Mooi om te horen, dankjewel Natasja.
Ben super blij dat alles naar wens is!
Heel veel plezier met je bijzondere tas.

Jasmina vd Plicht beoordeelde op 2018-11-03

Best quality, look and comfort with this awesome bag, in which I can fit absolutely everything! I just love it!

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Dear Jasmina, Thank you very much for your great feed back! I'm very glad that you are so happy with your bag!! You and your friends are always well com to our web-shop and to events were we present our extraordinary bags:)

Myrthe beoordeelde op 2018-10-14

13 oktober 2018 heb ik op de fantasy fest 3 prachtige tassen gekocht ze zijn super mooi het zijn hele originele tassen ik slaag altijd ze zijn van hele goede kwaliteit voor een goede prijs

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Beste Myrthe, fantastisch om te horen! Dankjewel voor jouw mooie beoordeling en altijd welkom!

Silvia Roks beoordeelde op 2018-07-23

Top levering binnen twee werkdagen....😘😘

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Dankjewel Silvia. Superblij met jouw beoordeling!!

Corinne de lijster beoordeelde op 2018-04-14

Stand bezocht op 14 april bij Lentiade.
Zeer vriendelijk geholpen!
Mooie tas gekocht van bear design.

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Dankjewel Corinne. Ik hoop dat jij er heel lang veel plezier van zal hebben!

Patrizia Penev beoordeelde op 2018-03-13

Super mooie Tassen en geweldige service!

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Dankjewel Patrizia, met jou zijn wij een fantastische klant rijker!

Geertje Visser beoordeelde op 2018-03-13

Duidelijke omschrijving op website, snelle levering!

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Beste Geertje, dankjewel voor je beoordeling. Jij bent zeker een zeer gewaardeerde en trouwe klant van ons.