Koningskinderenpad 5

Google Plus/Places - 9,8

Brigitte Jordaens beoordeelde op 2019-08-18

Snelle levering, klantvriendelijkheid

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Dankjewel Brigitte voor jouw hoge waardering. Heel veel plezier met jouw aankoop!

Marleen Westerman beoordeelde op 2019-08-14

Snelle levering en heel goed verpakt.

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Graag gedaan Merleen. Heel veel plezier met jouw praktische en stoere leren tas!

M. Elias beoordeelde op 2019-08-10

Snelle correcte service en levering van het product. En ook nog een leuk welkomstkado.

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Mooi om te horen! Hartelijk dank voor uw hoge waardering.

Frans beoordeelde op 2019-08-08

2 Betty Boop beeldjes besteld, helemaal top! Keurig netjes verpakt en snel geleverd.
Yasmina, heb je levensloop gelezen, geweldig dat je het zo goed doet! Ga zeker nog een keer wat bij je bestellen.

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Beste Frans, wat een geveldige beoordeling!! Als ik zie, hoor of voel dat mijn klanten zo blij zijn met de spullen die ik verkoop, krijg ik er zo veel positieve energie van! En ik heb natuurlijk ook geluk, want mijn klanten zijn de beste klanten ter wereld, en dat meen ik echt.
Heel veel plezier met jouw fantastische Betty Boop beeldjes! Ik ga zeker mijn BB collectie uitbreiden, want zij is zo cute:)

Denise jansen beoordeelde op 2019-08-06

Wat is tassenboetiek Trukado een fijne winkel. Super fijn contact. Al vaker contact gehad maar u voor het eerst iets besteld en ik kan maar 1 ding zeggen. SUPER. Van moment van het fijne contact tot levering van de tas. Mooie kwaliteit. Ik ben er erg blij mee. Nogmaals dank.

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Beste Denise, heel erg bedankt voor deze top-beoordeling! Ben superblij dat de tas jou zo goed beviel. Heel veel plezier er mee!!

Geert Derkx beoordeelde op 2019-08-01

Laatst op El Mundo Fantasia geweldige tas gekocht met mooie 3D afbeelding. Super vriendelijk geholpen, Heel blij met mijn nieuwe tas. Gelukkig heb ik ook hun visitekaartje dus ik zal zeker ook regelmatig de webshop bezoeken.

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Beste Geert Derkx, mooi om te horen dat alles naar wens is! Hartelijk dank voor jouw beoordeling en graag tot volgende aankoop!

Richard Jaeggi beoordeelde op 2019-07-25

Binnen twee dagen geleverd. Riemtas van Hill Burry van goede kwaliteit. Ben er erg blij mee. Genoeg ruimte voor mijn portemonnee en iPhone.

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Fantastisch om te horen, Richard! Heel veel plezier er mee en super bedankt voor jouw mooie beoordeling!!!
Groetjes,
Yasmina

Peter Thomas beoordeelde op 2019-07-22

Wow can’t believe how quickly delivery was I’m in the uk and got here with two working business days ordered Thursday arrived Monday what a lovely company will be ordering again soon lovely experience thank you five star service

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Our pleasure, Peter, thank you so much for this fantastic rating and comments! You are always very well come!!!
Kind regards from the Netherlands,
Yasmina

Anita Stevens beoordeelde op 2019-07-10

Prima levering. Mooie tas

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Beste Anita, dank voor jouw beoordeling. Heel veel plezier met jouw bijzondere tas!

Lenie beoordeelde op 2019-06-27

Supersnelle levering keurig verpakt met een kleine attentie er bij.
Goed geregeld dat mijn dubbele betaling direct werd teruggeboekt

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Heel graag gedaan, Lenie! Ook veel dank voor het vertrouwen, want de tas die jij besteld had stond nog niet op onze website, alleen op onze fb pagina.
Ik hoop dat jij heel veel plezier met deze bijzondere tas zal hebben en heel veel complimenten zal krijgen!

Ron Reijnders beoordeelde op 2019-06-27

Afgezien dat deze webshop accuraat en snel mijn bestelling heeft geleverd tegen een zeer acceptabele prijs, gaf de wijze van verpakking met een persoonlijk tintje iets weer van plezier in je werk en originele aflevering.

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Beste Ron, hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling!! Wij vinden het belangrijk om onze klanten persoonlijk te bedanken. Het geeft toch iets meer dan alleen het pakje met het bestelde product op te sturen. Wij zijn onwijs blij dat jij het kunt waarderen!
Heel veel plezier met jouw aankoop!

Liesbeth Theune beoordeelde op 2019-06-24

Leuk tasje, toch jammer dat het vrij klein is en dat de sluiting met twee drukknopen is. Gaat te snel open en het is niet handig om het snel dicht te doen. Snel en keurig in huis met kleine attentie erbij.

Beste Liesbeth,
Dankjewel voor jouw beoordeling en jouw opmerkingen. Wij zullen ervoor zorgen dat de omschrijvingen op onze website nog duidelijker en voor iedereen goed leesbaar zullen zijn, want de tevredenheid van onze klanten staat voor ons op de eerste plaats.
Graag staan wij iedereen ook persoonlijk te woord zowel telefonisch als per mail.
Mocht je in de toekomst een aanvullende informatie of (extra) live foto's van onze producten willen hebben voordat je jouw bestelling ga plaatsen, aarzel niet om ons er om te vragen.
En wij hopen toch dat je jouw tasje met plezier gaat gebruiken.

Corrie Swets beoordeelde op 2019-06-19

Snelle levering. Netjes verpakt. Blij mee. 😍

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Mooi om te horen, Corrie. Heel veel plezier er mee!

Danitsja Hus beoordeelde op 2019-06-19

Ik had een tasje besteld, maar het kettinkje dat erbij zat was kapot. Ik had hier een mailtje over gestuurd en binnen een paar minuten kreeg ik al een mail terug. Diezelfde dag heeft Yasmina van Trukado een nieuwe ketting opgestuurd.

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Beste Danitsja, dankjewel voor jouw lieve opmerking. Het kettinkje is onderweg en zal morgen bij jou in de brievenbus vallen.

Tineke beoordeelde op 2019-06-06

Zorgvuldig ingepakt. Tas ziet er goed uit. Hele sympathieke begeleidende brief.

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Beste Tineke, dankjewel voor deze mooie beoordeling. Heel veel plezier met jouw nieuwe tas!

Anita beoordeelde op 2019-05-14

Wat een leuke spulletjes zijn hier te koop!! Ik had een paar beeldjes besteld en was erg benieuwd naar de kwaliteit. Maar dat is echt helemaal super! Erg blij mee :-) Snel bezorgd (zonder verzendkosten ook nog eens!) en er zat ook nog een persoonlijke brief met een welkomstcadeau bij. Echt helemaal top, thanks! Hier ga ik vaker bestellen! :-)

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Beste Anita, wat een geweldige beoordeling!!! Ben super blij dat de Little Shadows jou verwachtingen helemaal voldaan hebben:) Toen ik ze voor het eerst bij mijn Engelse leverancier heb gezien, kon ik ze niet weerstaan, zo mooi en gedetailleerd gemaakt ze waren. Geef ze een mooi plekje en geniet er van! Liefs, Yasmina

Madelon Loffeld beoordeelde op 2019-05-11

Mooi artikel binnen 2 dagen geleverd top!!!!

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Hartelijk dank voor deze hoge waardering!!!

nancy Lever beoordeelde op 2019-05-10

Super leuke items. Snel verzonden en een welkomstkado heel persoonlijk contact. Wat een leuke webwinkel :) aanrader!!!!

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Beste Nancy, veel dank voor deze warme beoordeling! Heel veel plezier met het geven van dit mooi en origineel Moederdag cadeau!

Kimberly Schollaart beoordeelde op 2019-05-05

Super snelle levering en een leuke sleutelhanger bijgekregen omdat het mijn eerste bestelling was

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Beste Kimberly, hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling! Heel veel plezier met jouw aankoop.

Soraya Verstraete beoordeelde op 2019-05-04

Super snelle service! Woensdag besteld en donderdag ontvangen. Heel goed ingepakt, duidelijke communicatie via mail over status en verzending/levering. Top!

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Heel graag gedaan, Soraya! Veel plezier met jouw bijzondere tas!