Koningskinderenpad 5
3813DX Amersfoort

9,9

Google Plus/Places - 9,8

Liesbeth Theune beoordeelde op 2019-06-24

Leuk tasje, toch jammer dat het vrij klein is en dat de sluiting met twee drukknopen is. Gaat te snel open en het is niet handig om het snel dicht te doen. Snel en keurig in huis met kleine attentie erbij.

Beste Liesbeth,
Dankjewel voor jouw beoordeling en jouw opmerkingen. Wij zullen ervoor zorgen dat de omschrijvingen op onze website nog duidelijker en voor iedereen goed leesbaar zullen zijn, want de tevredenheid van onze klanten staat voor ons op de eerste plaats.
Graag staan wij iedereen ook persoonlijk te woord zowel telefonisch als per mail.
Mocht je in de toekomst een aanvullende informatie of (extra) live foto's van onze producten willen hebben voordat je jouw bestelling ga plaatsen, aarzel niet om ons er om te vragen.
En wij hopen toch dat je jouw tasje met plezier gaat gebruiken.

Corrie Swets beoordeelde op 2019-06-19

Snelle levering. Netjes verpakt. Blij mee. 😍

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Mooi om te horen, Corrie. Heel veel plezier er mee!

Danitsja Hus beoordeelde op 2019-06-19

Ik had een tasje besteld, maar het kettinkje dat erbij zat was kapot. Ik had hier een mailtje over gestuurd en binnen een paar minuten kreeg ik al een mail terug. Diezelfde dag heeft Yasmina van Trukado een nieuwe ketting opgestuurd.

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Beste Danitsja, dankjewel voor jouw lieve opmerking. Het kettinkje is onderweg en zal morgen bij jou in de brievenbus vallen.

Tineke beoordeelde op 2019-06-06

Zorgvuldig ingepakt. Tas ziet er goed uit. Hele sympathieke begeleidende brief.

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Beste Tineke, dankjewel voor deze mooie beoordeling. Heel veel plezier met jouw nieuwe tas!

Anita beoordeelde op 2019-05-14

Wat een leuke spulletjes zijn hier te koop!! Ik had een paar beeldjes besteld en was erg benieuwd naar de kwaliteit. Maar dat is echt helemaal super! Erg blij mee :-) Snel bezorgd (zonder verzendkosten ook nog eens!) en er zat ook nog een persoonlijke brief met een welkomstcadeau bij. Echt helemaal top, thanks! Hier ga ik vaker bestellen! :-)

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Beste Anita, wat een geweldige beoordeling!!! Ben super blij dat de Little Shadows jou verwachtingen helemaal voldaan hebben:) Toen ik ze voor het eerst bij mijn Engelse leverancier heb gezien, kon ik ze niet weerstaan, zo mooi en gedetailleerd gemaakt ze waren. Geef ze een mooi plekje en geniet er van! Liefs, Yasmina

Madelon Loffeld beoordeelde op 2019-05-11

Mooi artikel binnen 2 dagen geleverd top!!!!

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Hartelijk dank voor deze hoge waardering!!!

nancy Lever beoordeelde op 2019-05-10

Super leuke items. Snel verzonden en een welkomstkado heel persoonlijk contact. Wat een leuke webwinkel :) aanrader!!!!

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Beste Nancy, veel dank voor deze warme beoordeling! Heel veel plezier met het geven van dit mooi en origineel Moederdag cadeau!

Kimberly Schollaart beoordeelde op 2019-05-05

Super snelle levering en een leuke sleutelhanger bijgekregen omdat het mijn eerste bestelling was

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Beste Kimberly, hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling! Heel veel plezier met jouw aankoop.

Soraya Verstraete beoordeelde op 2019-05-04

Super snelle service! Woensdag besteld en donderdag ontvangen. Heel goed ingepakt, duidelijke communicatie via mail over status en verzending/levering. Top!

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Heel graag gedaan, Soraya! Veel plezier met jouw bijzondere tas!

Suriyathi Zuidema-Pagano beoordeelde op 2019-04-21

Super fijne webshop snelle en uitstekende service. Echt een aanrader om hier iets te kopen!

Carmen Rijnsburger beoordeelde op 2019-04-19

Prima service

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Dankjewel voor deze positieve beoordeling!

Gerlinde van den abbeele beoordeelde op 2019-04-18

Supersnelle levering en supervriendelijk aan de telefoon. Werd alles aan gedaan zodat ik mijn bestelling op tijd kon ontvangen. Top!

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Wat een geweldige beoordeling, heel erg bedankt!
Ben heel blij dat ik jouw bestelling mooi op tijd kon leveren. Als de klant blij is, ben ik ook blij!
Heel veel plezier met dit super mooie en aparte tas!

Shivika beoordeelde op 2019-03-27

Heel blij met m'n aankoop. Snel geleverd en goede klantenservice. Leuk kleinigheidje erbij gekregen als nieuwe klant, superleuk!

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Dankjewel voor jouw mooie beoordeling, Shivika. Heel veel plezier met jouw bijzondere tas!

Bianca beoordeelde op 2019-03-26

Vandaag de mooie tas ontvangen. Ben er superblij mee. Goede service. Snel feedback bij vragen. Snel geleverd. Kortom ik ben helemaal tevreden.

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Beste Bianca, ben heel erg blij om te horen dat alles naar wens is.
Veel dank voor jouw feedback en heel veel plezier met jouw nieuwe tas!

Sjakcoliene Blacquiere beoordeelde op 2019-03-20

Snel geleverd, perfecte zaak

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Super om te horen Sjakcoliene, heel veel plezier met jouw tasje!

MFA Koch beoordeelde op 2019-03-06

Snelle service en leuke tassen

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Hartelijk dank voor uw feedback!

Gadicha Meij van der beoordeelde op 2019-02-25

Goede communicatie snelle service. Bedankt!

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Heel graag gedaan, Gadicha. Dankjewel voor een mooie feedback en heel veel plezier met jouw aankoop!

A Kok beoordeelde op 2019-02-25

Super snelle levering

Reactie van Tassenboetiek Trukado:
Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Patricia van der Sluijs beoordeelde op 2019-02-23

Perfect!

Dank je wel Patricia !!!

Anja Tierens beoordeelde op 2019-01-18

Vlugge levering na 1 dag. Pakket supergoed ingepakt. Twee leuke verrassingen als bedanking.
Mooi kwaliteitsproduct, mijn moeder zal heel blij zijn met haar supermooie portemonee als verjaardagsgeschenk!

Beste Anja,

Hartelijk dank voor jouw fantastische beoordeling!
Heel veel plezier met het geven van dit mooi portemonnee aan je moeder en onze felicitaties met haar verjaardag!

Hartelijke groet,
Yasmina