Monseigneur Geurtsstraat 74 A

Helemaal OK

Kim Onghena beoordeelde op 2019-01-10

OK

Monique van der Voort beoordeelde op 2019-01-04

Prima geregeld, op afgesproken tijd geleverd

Johan Heijst beoordeelde op 2019-01-03

Wij zijn erg tevreden over de geleverde taxus struiken en heel goed van lengte

Benedikt Torney beoordeelde op 2019-01-03

Kwalitatieve producten en levering zoals overeengekomen.

Adrie de Boer beoordeelde op 2019-01-01

Een bedrijf met super mooie planten, goede wortels en de planten zitten erg mooi in het groen, echt volgens de naam, TOPPER!

Ton Mattijssen beoordeelde op 2018-12-16

Super service, vriendelijke klantenservice, snelle levering en niet onbelangrijk kwalitatief zeer goede taxussen!

H. Vos beoordeelde op 2018-12-15

MOOIE STRUIKEN, GOED VERZORGD, VLOT BEZORGD.

Jan de Vries beoordeelde op 2018-12-14

keurige levering, prachtige taxusbomen. nu maar hopen dat ze aanslaan.

Michel van put beoordeelde op 2018-12-14

Zéér goede kwaliteit

Koen Pauwelyn beoordeelde op 2018-12-03

Goede service, Vlotte levering.

Bas Meijer beoordeelde op 2018-11-25

Keurige levering. Duidelijke afspraken.

Cees van der Geer beoordeelde op 2018-11-24

Snelle keurige levering.

Roel Soudant beoordeelde op 2018-11-15

Snelle service..correct advies...goede kwaliteit

Marian Los beoordeelde op 2018-11-15

Mooie taxus planten, netjes afgeleverd op ons erf binnen de gestelde levertijd.

M.J. Bruinsma beoordeelde op 2018-11-15

Uitstekende service en een goed product

Sombroek beoordeelde op 2018-11-12

de bestelde taxussen zagen er mooi uit.
er was een zeer snelle levering.
wij zij tevereden

Hans Zwetsloot beoordeelde op 2018-11-08

Snelle reactie, prima kwaliteit, nette prijzen en een hoge betrokkenheidsgraad.
Kortom de klant is koning bij deze "toppers";

Toen er wat mis gegaan was in hun communicatie met hun eigen transporteur en mijn bestelling niet vóór het afgesproken weekend aangeleverd dreigde te worden zijn ze zelf in de auto gesprongen om de taxussen te komen brengen (persoonlijke aflevering op meer dan 100 km. van hun eigen bedrijf op vrijdagavond om 10:00 uur 's avonds !!). Er ging uiteraard wel een lekker flesje wijn met hen mee terug in de auto . . . .

En dan vijf dagen later gewoon ook nog even een mailtje sturen met de vraag of ik er wel aan dacht om mijn geplante taxussen voldoende water te geven. Gelet op de bovenmodale droogte in die periode was extra water geven namelijk een belangrijk aspect.
Super toch !!

Daan de Jonge beoordeelde op 2018-11-08

Mooie planten uitstekende aflevering

Johan Voogt vof beoordeelde op 2018-11-08

Prachtige bomen, alles conform afspraak en snel geleverd, was echt dik in orde!