Monseigneur Geurtsstraat 74 A

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Roel Soudant beoordeelde op 2018-11-15

Snelle service..correct advies...goede kwaliteit

Marian Los beoordeelde op 2018-11-15

Mooie taxus planten, netjes afgeleverd op ons erf binnen de gestelde levertijd.

M.J. Bruinsma beoordeelde op 2018-11-15

Uitstekende service en een goed product

Sombroek beoordeelde op 2018-11-12

de bestelde taxussen zagen er mooi uit.
er was een zeer snelle levering.
wij zij tevereden

Hans Zwetsloot beoordeelde op 2018-11-08

Snelle reactie, prima kwaliteit, nette prijzen en een hoge betrokkenheidsgraad.
Kortom de klant is koning bij deze "toppers";

Toen er wat mis gegaan was in hun communicatie met hun eigen transporteur en mijn bestelling niet vóór het afgesproken weekend aangeleverd dreigde te worden zijn ze zelf in de auto gesprongen om de taxussen te komen brengen (persoonlijke aflevering op meer dan 100 km. van hun eigen bedrijf op vrijdagavond om 10:00 uur 's avonds !!). Er ging uiteraard wel een lekker flesje wijn met hen mee terug in de auto . . . .

En dan vijf dagen later gewoon ook nog even een mailtje sturen met de vraag of ik er wel aan dacht om mijn geplante taxussen voldoende water te geven. Gelet op de bovenmodale droogte in die periode was extra water geven namelijk een belangrijk aspect.
Super toch !!

Daan de Jonge beoordeelde op 2018-11-08

Mooie planten uitstekende aflevering

Johan Voogt vof beoordeelde op 2018-11-08

Prachtige bomen, alles conform afspraak en snel geleverd, was echt dik in orde!

Sabine Boodts beoordeelde op 2018-11-08

Prachtige plantjes, supere service en vriendelijk contact!
Over heel de lijn super!

R. Heller beoordeelde op 2018-10-21

Aanvankelijk was er klein probleem met de bezorging door de vaste verzender. Na overleg besloot de eigenaar van Taxustopper om de bestelling zelf te komen brengen. Dat werd uitstekend en tijdig uitgevoerd.

Carlo beoordeelde op 2018-03-09

Erg tevreden over de gang van zaken en de planten.

Willems beoordeelde op 2018-03-05

Erg prettige partij. Binnen 3 dagen had ik mijn mooie volle taxushaag.

Kenny beoordeelde op 2017-11-27

Ruim 100 taxussen besteld, mooie volle dikke boompjes.
Een aantal heeft het niet gehaald na een paar maanden, maar we hebben gratis vervanging gekregen, onder hun garantie clausule, heel vlot en zonder discussie. Wel een logistiek probleempje gehad (te weinig geleverd), maar dat werd ook recht gezet.

Maykel beoordeelde op 2017-11-15

Heel prettige partij, had binnen 2 dagen mijn bestelling al op de stoep staan. Boompjes zien er goed uit.

Kenny beoordeelde op 2017-11-11

Ruim 100 taxussen besteld, mooie volle dikke boompjes.
Een aantal heeft het niet gehaald na een paar maanden, maar we hebben gratis vervanging gekregen, onder hun garantie clausule, vlot en zonder discussie. Wel een logistiek probleempje gehad (te weinig geleverd), maar dat werd ook recht gezet.

Karel Veen beoordeelde op 2017-10-09

Duidelijke website met advies en zeer vlotte levering.

Frank S beoordeelde op 2017-10-08

Na bestelling en betaling kon ik alsnog de bestelling veranderen naar minder boompjes en kreeg mijn geld terug: dat is service!

Pascal beoordeelde op 2017-07-31

Prettig bedrijf! Besteld en binnen 2 dagen had ik mooie volle planten op de plaats staan! Aanrader

Anja Osch beoordeelde op 2017-06-11

Email contact was positief en snel. Helaas is er met het afhalen het een en ander misgegaan, wat vervelend was. We hedden het verkeerde afhaaladres doorgekregen, waardoor we in eerste instantie aan een gesloten deur stonden. Na telefonisch contact, het juiste afhaaladres gekregen, maar dit was heel moeilijk te vinden, we hebben twee keer moeten vragen, waarbij bleek dat meer mensen dit moeten doen. Toen we eindelijk bij het juiste adres waren, hebben we ruim 45 minuten moeten wachten omdat de taxus nog uitgedaan moestrn worden. Het blijkt dat taxustopper afnemer is bij taxuskwekers. Dit is op zich geen probleem, want de taxus struiken die wij gekocht hebben zijn prachtig. Alleen is de communicatie tussen beide partijen minder goed, waarschijnlijk door de drukte, waardoor de kweker pas 's morgens te horen had gekregen welke bestellingen er die dag opgehaald zouden worden. Omdat wij geen afhaaltijd hadden afgesproken, stond er dan ook niets klaar. Wij vonden dit vooral heel vervelend voor de kweker, ze hebben zich meerdere malen verontschuldigd, onderwijl keihard werkend om alle bestelde taxus uit de grond te halen voor de wachtende klanten.
Positief is, dat de taxus vanuit de grond bij de kweker, meteen bij ons de grond in kon, dat voorkomt teveel uitdrogen vd kluit. Nu is het hopen dat ze allemaal goed aan zullen gaan, gelukkig biedt taxustopper 3 mnd aangroei garantie

A. de Vegt beoordeelde op 2017-06-10

Prima service en snel bezorgd.

Yolanda Weijers beoordeelde op 2017-06-08

Taxus goed verpakt in kist kluit goed nat gehouden, met net om de kluit ziet er goed uit, hoop op goede groei.
Contact over een en ander o.k.