Monseigneur Geurtsstraat 74 A

Liesbeth Verpooten beoordeelde op 2019-05-16

Zeer correcte levering
Taxus v goede kwaliteit

Geert Vermeulen beoordeelde op 2019-05-16

Zeer goede kwaliteit en correct op afspraak ben zeer te vrede.
Ook goede advisering en aanbeveling.

Henk de Koning beoordeelde op 2019-05-16

De levering was iets vertraagd maar we werden keurig daarvan op de hoogte gebracht. Ik u nu wél melden dat 1 van de taxusbomen het helaas niet gaat redden. Kunt u aangeven wat we kunnen doen ?

Reactie van Taxustopper.nl:
Beste Henk,

Fijn dat u het even laat weten. Vervelend dat één van uw planten het ondanks uw en onze goede zorgen niet gered heeft. Met natuurproducten als een Taxus Baccata is enige uitval helaas nooit uit te sluiten. Mijn collega heeft u zojuist een mail gestuurd met de vraag om ons te voorzien van foto's van deze plant. Op basis van deze foto's kunnen wij de mogelijke oorzaak achterhalen en toewerken naar een geschikte oplossing.

Rens
Team TaxusTopper

John Vredenburg beoordeelde op 2019-05-14

Het bestelde aantal Taxussen werd keurig op tijd en netjes compleet afgeleverd bij mijn voortuin. De kwaliteit-prijs verhouding is prima. De grootte klopt. Ze staan er keurig bij in de tuin.

Wim van der Giessen beoordeelde op 2019-05-12

Prima service en aftersales.

Mac Bastianen beoordeelde op 2019-05-11

Komen afspraken na en de levering was ook correct. Planten hadden een goede conditie en sloegen goed aan na verplanting

Rene Lemmens beoordeelde op 2019-05-08

Kwaliteit top en alles vlg afspraak geregeld.

Inge Poelemans beoordeelde op 2019-05-08

Correcte en relevante info, goede kwaliteit bomen voor een interessante prijs. Problemen worden opgelost op een zeer efficiënte manier. Aan te raden voor Belgen.

Olaf Rutten beoordeelde op 2019-05-08

Top service en nazorg.

Ben Verwiel beoordeelde op 2019-05-08

Zeer goed bereikbaar, Prima service, Fantastische bomen met goed plantadvies. Levering volgens afspraak. Kortom prima, prima, prima.

J. Heuvelmans beoordeelde op 2019-05-06

Snelle levering- goed verpakt - en mooie planten . En bij behorend plant advies dank je wel topper !

Erik De Jonckheere beoordeelde op 2019-05-02

Mooie kwaliteit.

F van Kordelaar beoordeelde op 2019-04-29

Het is wel zo dat er drie bruin aan het worden zijn

José Verheij beoordeelde op 2019-04-28

Onze bestelling stond in de wacht omdat wij nog het nodige voorwerk in onze tuin moesten doen. Dat was geen probleem voor Taxustopper.
Vervolgens werd de bestelling netjes, op ons gewenst tijdstip, thuis bezorgd.
De taxussen hebben wij net voor de zeer warme en droge periode geplaatst.
Wij kregen een mail van Taxustopper die ons aanraadde niet 1 maar 2 keer per week water te geven.
Wat een service!
Voor dit alles en de kwaliteit van de taxussen geven wij dan ook een uitstekend als beoordeling.

K.B.F. Hoogstad beoordeelde op 2019-04-28

Correcte behandeling en goede kwaliteit planten

J. Heuvelmans beoordeelde op 2019-04-26

50 taxus planten, geleverd. Prima verpakt en nette vervoerder. En nu allen planten doen het Zeeuwse land.

M Burger beoordeelde op 2019-04-21

Vlotte levering. Vijftig gezonde struiken die allen goed uitgroeien. Een prima adres voor een bestelling.

Dennis Meijer beoordeelde op 2019-04-16

Snelle levering. En goede informatie versterking. Ook na aankoop nog mail gehad over verzorging. Top!

Carl DHalluin beoordeelde op 2019-04-15

Ik zat ermee in dat kopen in nederland en leveren in belgie een probleem zou zijn voor de planten maar dat was allemaal OK.
Planten staan er nu een paar weken en zien er heel vitaal uit

Martin Lebbe beoordeelde op 2019-04-15

zeer tevreden