Monseigneur Geurtsstraat 74 A
5823AG Maashees

Roel Spoelstra beoordeelde op 2019-06-23

Goede service, ondersteuning en levering

Kris Sebrechts beoordeelde op 2019-06-23

goede service (levering) en bezorgde nazorg.

Rob Wintershoven beoordeelde op 2019-06-22

Omdat wij vrij wilden zitten hebben wij drie meter hogen buxus bomen bestelt! IIn het begin kregen wij gele baalde ! Maar tussen tijds kregen Wii een mail van jullie dat er gezien de warmte meer ware moet gespoten! Het staat er nu goed bij!

Michiels beoordeelde op 2019-06-18

Goed contact, super service.

Wilbert van Kippersluis beoordeelde op 2019-06-14

netjes afgeleverd

Jackelien De Gruijl beoordeelde op 2019-06-14

Heel tevreden. Goede service. Levering in België die omwille van een feestdag op de vaste leveringsdag zonder problemen een dag verzet kon worden

Prins Vakwerk beoordeelde op 2019-06-12

Uitstekende service, mooie planten en goede prijs!
Doen hun naam eer aan!

Danny Baert beoordeelde op 2019-06-11

correcte service ... gezonde producten ...eerlijke prijs... prima naservice !!!!

Marco Vos beoordeelde op 2019-06-11

Prima!

Richard Suijker beoordeelde op 2019-06-10

drie bomen doen het goed de vierde boom heeft het zwaar hoop dat ik hem er door heen trek, er zitten groene punten in maar de helft is geel . doe mijn best groeten richard suijker

Reactie van Taxustopper.nl:
Beste Richard,

Fijn dat u nog even laat weten hoe het gaat met de door u bestelde planten. Jammer dat één van deze planten het zwaar lijkt te hebben. Zou u ons misschien kunnen voorzien van foto's van uw planten? We kunnen dan mogelijk zien waardoor deze plant het zwaar heeft en wat u nog zou kunnen doen om deze plant wat te helpen.

Alvast bedankt!

Rens Janssen
Team TaxusTopper

Dorothee van den Hurk beoordeelde op 2019-06-07

Tijdige levering keurig op pallets. Enkele exemplaren hebben het moeilijk, maar Taxustopper nam zelf actief actie om de kwaliteit te checken en gaf aan dat dit binnen de garantie valt en er voor de slechte exemplaren nieuwe taxussen geleverd zullen worden. Uitstekende service !

Jan Bierings beoordeelde op 2019-05-24

Erg net bedrijf, problemen worden direct aangepakt en op een nette manier opgelost.
Super Rens !

Mathijs van Dongen beoordeelde op 2019-05-24

Prima

Liesbeth Verpooten beoordeelde op 2019-05-16

Zeer correcte levering
Taxus v goede kwaliteit

Geert Vermeulen beoordeelde op 2019-05-16

Zeer goede kwaliteit en correct op afspraak ben zeer te vrede.
Ook goede advisering en aanbeveling.

Henk de Koning beoordeelde op 2019-05-16

De levering was iets vertraagd maar we werden keurig daarvan op de hoogte gebracht. Ik u nu wél melden dat 1 van de taxusbomen het helaas niet gaat redden. Kunt u aangeven wat we kunnen doen ?

Reactie van Taxustopper.nl:
Beste Henk,

Fijn dat u het even laat weten. Vervelend dat één van uw planten het ondanks uw en onze goede zorgen niet gered heeft. Met natuurproducten als een Taxus Baccata is enige uitval helaas nooit uit te sluiten. Mijn collega heeft u zojuist een mail gestuurd met de vraag om ons te voorzien van foto's van deze plant. Op basis van deze foto's kunnen wij de mogelijke oorzaak achterhalen en toewerken naar een geschikte oplossing.

Rens
Team TaxusTopper

John Vredenburg beoordeelde op 2019-05-14

Het bestelde aantal Taxussen werd keurig op tijd en netjes compleet afgeleverd bij mijn voortuin. De kwaliteit-prijs verhouding is prima. De grootte klopt. Ze staan er keurig bij in de tuin.

Wim van der Giessen beoordeelde op 2019-05-12

Prima service en aftersales.

Mac Bastianen beoordeelde op 2019-05-11

Komen afspraken na en de levering was ook correct. Planten hadden een goede conditie en sloegen goed aan na verplanting

Rene Lemmens beoordeelde op 2019-05-08

Kwaliteit top en alles vlg afspraak geregeld.