Monseigneur Geurtsstraat 74 A
5823AG Maashees

Philippe Renier beoordeelde op 2019-03-16

Top diest! Dank u

Frederik Livens beoordeelde op 2019-03-10

Correcte levering en goede planten en kluiten, sommige planten waren wat kaal onderaan of halverwege.

Geert Cornelis beoordeelde op 2019-03-09

Heel tevreden van de plantkwaliteit. De leverancier had alleen een transpalet bij en moest de planten aan straat af zetten daar onze oprit in grind is.

Lonneke Ottens beoordeelde op 2019-03-09

Snelle en flexibele levering!

Jos Haemers beoordeelde op 2019-03-09

Goede en snelle service

MW Kok beoordeelde op 2019-03-09

zeer goede service en vlotte bezorging

Joyce dekker beoordeelde op 2019-02-27

Ja blij mee!
De taxussen konden helaas niet geleverd worden op de locatie zelf maar dit was vanwege een vrachtwagen (parkeer)verbod in die straat en dat had ook niet met de taxustopper te maken maar met het transport bedrijf die ze bracht.
Het klant contact was daardoor heel persoonlijk en samen hebben we gezocht naar een oplossing daarvoor.
De taxussen zien er goed uit en zou zeker nogmaals hier bestellen indien dit nodig is!

Esther de Vries beoordeelde op 2019-02-23

Goed advies, snelle levering en prachtige taxussen!

Pascal Van Hemert beoordeelde op 2019-02-23

Prima geholpen en afgeleverd naar afspraak

Guus de Bakker beoordeelde op 2019-02-02

Goed telefonisch contact : duidelijk, maar ook vriendelijk. Verdere afwikkeling na emailbestelling heel goed. Bijna exacte tijdsaanduiding m.b.t. de aflevering

Patty Sayers beoordeelde op 2019-01-27

Goede service, snelle levering

Dinant Van Putten beoordeelde op 2019-01-20

Helemaal OK

Kim Onghena beoordeelde op 2019-01-10

OK

Monique van der Voort beoordeelde op 2019-01-04

Prima geregeld, op afgesproken tijd geleverd

Johan Heijst beoordeelde op 2019-01-03

Wij zijn erg tevreden over de geleverde taxus struiken en heel goed van lengte

Benedikt Torney beoordeelde op 2019-01-03

Kwalitatieve producten en levering zoals overeengekomen.

Adrie de Boer beoordeelde op 2019-01-01

Een bedrijf met super mooie planten, goede wortels en de planten zitten erg mooi in het groen, echt volgens de naam, TOPPER!

Ton Mattijssen beoordeelde op 2018-12-16

Super service, vriendelijke klantenservice, snelle levering en niet onbelangrijk kwalitatief zeer goede taxussen!

H. Vos beoordeelde op 2018-12-15

MOOIE STRUIKEN, GOED VERZORGD, VLOT BEZORGD.

Jan de Vries beoordeelde op 2018-12-14

keurige levering, prachtige taxusbomen. nu maar hopen dat ze aanslaan.