Industrieweg 99p
7202 CA Zutphen
+31853033576

LA van den Berg beoordeelde op 2019-04-17

Chiron Tabak beoordeelde op 2019-04-07

Perfecte service. Keurig telefonisch contact omtrent de bestelling en het wachten op nieuwe batch ivm kleurverschil. Vervolgens nieuwe datum geprikt en zoals afgesproken op die datum geleverd. Tegels zijn prachtig, keurig verpakt, super service.

Daan beoordeelde op 2019-04-07

Ik ben heel tevreden. Na een offerte werd mij verteld dat de tegels op voorraad waren en kreeg ik nog een extra koringscode. Er werd snel op de gewenste dag geleverd. Een aantal tegels waren helaas beschadigd. Deze werden zonder probleem na een dag vervangen.

Dennis Borggreve beoordeelde op 2019-04-06

Mathieu van Engen beoordeelde op 2019-03-30

Nette en snelle afhandeling, erg tevreden.

Marcel Hansen Hansen beoordeelde op 2019-03-22

John Borst beoordeelde op 2019-03-20

Hoewel bestelling geannuleerd werd heeft de winkelier me goed geïnformeerd en aankoopbedrag teruggestort.

Hans Semeijn beoordeelde op 2019-03-14

Jan Kleijn beoordeelde op 2019-03-11

Scherpe prijzen en goede en tijdige informatie over het tijdstip van levering

Mathieu van Engen beoordeelde op 2019-03-08

Fleur Wilbers beoordeelde op 2019-03-07

Rien Moerland beoordeelde op 2019-02-18

Nette en vriendelijke service en geheel volgens afspraak geleverd

Peter Verhoeven beoordeelde op 2019-02-15

Prettig telefonisch contact, prima website en snelle levering

E. Wammes beoordeelde op 2019-02-15

Patrick Verhoeven beoordeelde op 2018-12-18

Janna Hagen beoordeelde op 2018-12-07

keurig geregeld

Mariella Raeven beoordeelde op 2018-12-03

Snelle levering, netjes geleverd en een mooie prijs!