Industrieweg 99p
7202 CA Zutphen
+31853033576

9,1

Age Kramer beoordeelde op 2019-08-15

heel tevreden, snelle offerte en afhandeling. Keurig tijdig ook bezorgd.

Franco Tecce beoordeelde op 2019-08-12

We zijn goed geholpen en de tegels zijn fantastisch!

frans daniels beoordeelde op 2019-08-08

BFM de Jong beoordeelde op 2019-08-02

Voor de definitieve bestelling even gebeld om de voorraad te checken. Dat leverde meteen de weet op dat er ook wat losse tegels nog aanwezig waren; handig voor het versnijden!!

Jp Van westen beoordeelde op 2019-07-15

Geheel volgens afspraak. 👍

A.D. beoordeelde op 2019-07-07

Ed van Velzen beoordeelde op 2019-07-04

de Goed-Puik beoordeelde op 2019-06-07

Keurige afhandeling. Bij vragen gelijk ondersteuning. Gewoon goed!!

Michiel Reyers beoordeelde op 2019-06-06

Maandag besteld, dinsdag in huis. Ik ben ook goed geholpen aan de telefoon. De verzendkosten zijn standaard 65 Euro en daarom voor kleine bestellingen relatief hoog in mijn geval een derde van het totaalbedrag.

Johan Hendriks beoordeelde op 2019-06-05

Johan Peters beoordeelde op 2019-06-04

Netjes en snel geleverd. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Duidelijke communicatie.

Pieter-Jan Schutte beoordeelde op 2019-06-01

Erwin Krot beoordeelde op 2019-05-07

M. Jongejan beoordeelde op 2019-05-06

Nette prijs en de bestelling volgens afspraak geleverd.

Maurice beoordeelde op 2019-05-05

Uitstekende hulp van de helpdesk, liggende voorraad werd direct gecontroleerd. Ik kon de tegels dezelfde dag afhalen!

Johan Medenblik beoordeelde op 2019-04-30

Tegelaction heeft echt z'n best gedaan om de tegels (nabestelling) zo snel mogelijk te leveren. Dat was erg prettig, want we zaten midden in de klus!

Adrie Zwang beoordeelde op 2019-04-25

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling, je werd keurig op de hoogte gehouden wanneer je de tegels kon ophalen.

LA van den Berg beoordeelde op 2019-04-17

Chiron Tabak beoordeelde op 2019-04-07

Perfecte service. Keurig telefonisch contact omtrent de bestelling en het wachten op nieuwe batch ivm kleurverschil. Vervolgens nieuwe datum geprikt en zoals afgesproken op die datum geleverd. Tegels zijn prachtig, keurig verpakt, super service.

Daan beoordeelde op 2019-04-07

Ik ben heel tevreden. Na een offerte werd mij verteld dat de tegels op voorraad waren en kreeg ik nog een extra koringscode. Er werd snel op de gewenste dag geleverd. Een aantal tegels waren helaas beschadigd. Deze werden zonder probleem na een dag vervangen.