Dotterbloem 9
1716VN Opmeer

monique pleizier beoordeelde op 2019-08-19

C Van de ven beoordeelde op 2019-08-19

MZ beoordeelde op 2019-08-19

Mijn vraag werd vlot via Whatsapp beantwoord en de verzending was zoals was aangegeven.
Helaas liet DHL het afweten waardoor we het tekstplankje pas veel later ontvingen, maar daar kan tekstplankjes.nl niets aan doen.

cindy van eeden beoordeelde op 2019-08-19

goed aangekomen het tekstplankje vond het alleen jammer dat er 1 klein woordje onder de knoop zat waar je het mee op hangt verder was het heel mooi mijn zoon kreeg het voor zijn verjaardag en was er heel blij mee

Brigitta Broekaart beoordeelde op 2019-08-19

Keurig verzorgd, maar aan de dure kant.

chantal schokker beoordeelde op 2019-08-19

Plankjes zien er keurig uit, had alleen iets beschermend om de plankjes graag gezien met verzenden.

Robin Gehrels beoordeelde op 2019-08-19

Goede en snelle service!

claudia wijnen beoordeelde op 2019-08-19

Vlotte communicatie via Whatsapp. Snelle verwerking vh bestelde artikel en erg snelle levering. Het bestelde artikel voldeed daarbij aan de verwachtingen 👍

Chantal Groeneveld beoordeelde op 2019-08-18

Snel geleverd, goede kwaliteit en exact zoals op de foto!

Linda Mulder beoordeelde op 2019-08-18

Marc beoordeelde op 2019-08-18

Mooi dat je zelf een gepersonaliseerd plankje kunt maken. Assortiment is goed, site gebruiksvriendelijk, ruime keus in mogelijkheden. Zeer tevreden over het eindresultaat!

Nicole Princen beoordeelde op 2019-08-18

Bertina Hindriks beoordeelde op 2019-08-18

Wouter Bosveld beoordeelde op 2019-08-18

Me man is er erg blij mee en trots op zijn club

Marjan Rengelink - van Weij beoordeelde op 2019-08-18

makkelijk bestellen en snelle levering

R.J. Bosma beoordeelde op 2019-08-18

Ivo ten Hof beoordeelde op 2019-08-18

Prima kwaliteit, mooie bedrukking en prima levering binnen 3 dagen!

Bernadette Michels beoordeelde op 2019-08-17

Ziet er precies uit zoals ik in mijn gedachten had. Snelle levering na hun vakantie

Clary De Vries beoordeelde op 2019-08-17

Cheryl Elskamp beoordeelde op 2019-08-17

Snel, netjes geleverd en erg leuk!!