Ik heb 24 mei een bestelling geplaatst, maar heb geen bevestigingsmail ontvangen. Ik heb nog 2 x een mail gestuurd, maar daarop jammer genoeg geen reactie. Hopelijk wordt de bestelling wel bezorgd!! 😥 Ik heb alsnog een mail ontvangen en de bestelling is netjes op tijd geleverd! Dankjewel
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- van Eekelen
- Carmen De zwart
Snelle levering, mijn moeder was er super blij mee
Hoe zou je Tekstplankjes.nl beoordelen?
- Henri van de Bijl
Goede kwaliteit en prijs, snel geleverd
- Annemieke Koopman
Mooie plankjes en niet duur. Snelle levering.
- dennis van nielen
Goed geregeld zelfs aanpassen naar vrouwlijk was geen probleem
- An Vanoirbeek
Geweldige service, het plaatje werd eerder opgestuurd zodat we zeker op tijd aan kregen. We zijn zeer tevreden.