Middenzwet 23
2291HM Wateringen

Patricia Koolstra beoordeelde op 2019-05-18

Ik ben erg tevreden hoe het bakje eruit zag en over de bezorging.

H.Tan beoordeelde op 2019-05-10

Heel goed. Precies op aangegeven dag geleverd. Orchidee is goed verpakt en is heel mooi.

Nadia beoordeelde op 2019-03-27

Top service!!

Thea beoordeelde op 2019-03-20

Goed aanbod, en levering op tijd zoals afgesproken. Prijs hoger dan in de eigen winkel.

Monique de Koning beoordeelde op 2019-02-25

Prima gegaan.
Alleen kreeg ik dit verzoek om te beoordelen voordat de plant was afgeleverd bij degene voor wie het bedoeld was.
Ik heb dus gewacht totdat ik een reaktie had gekregen van de ontvanger.
En tip: ook een kaartje voor "nieuwe woning" of "nieuw kantoor"?

A.G. Reebergen beoordeelde op 2019-02-10

Prima verzorgd
Goed en accuraad

Ronald beoordeelde op 2019-02-01

Zie er zo mooi uit

Jan van Dijk beoordeelde op 2018-12-30

Nadat ik de melding had gekregen dat het klaarmaken van de verzending is afgerond, heb ik niets meer gehoord. De bestellingen moesten naar een ander afleveradres dan het mijne, dus ik heb geen idee of en zo ja wanneer de bestelling is afgeleverd. Slecht dat er geen track&trace o.i.d. is.

Marijke duyvestijn beoordeelde op 2018-12-16

De bestelling is keurig verzorgd perr post verzonden en in goede staat ontvangen.

Monique Bos beoordeelde op 2018-11-26

Bestelling liep goed, product is nog niet geleverd, dus daar kan ik niets over melden.

weijmans beoordeelde op 2018-10-11

duidelijk, en top producten

mevr. e.vlaminckx beoordeelde op 2018-10-06

Bestellingen op tijd en correct geleverd. Ben zeer tevreden.

Anja beoordeelde op 2018-08-13

Snel /goed verzorgt/mooie orchidee

joke wijnbergen beoordeelde op 2018-08-05

de verpakking was keurig er was met het vervoer iets mis gegaan de pot was kapot en een tak was gesmet.Ik haal ze meestal zelf maar ik heb geen auto meer ben altijd zeer tevreden maar dit is onderweg gebeurd heeft niets met de plant te maken ben altijd zeer tevreden ze moeten er beter mee omgaan

René beoordeelde op 2018-06-27

De bloemen waren prima verpakt en zijn snel geleverd. Ze bloeien prachtig

Visser beoordeelde op 2018-04-14

prima

Marisa beoordeelde op 2018-03-27

Een prachtig orchidee in een prachtig verpakking.

Dick Spierenburg beoordeelde op 2018-03-24

Bestelling op tijd en goed aangekomen

Charles beoordeelde op 2018-03-07

Mooie Orchidee, snelle en prima levering. Leuk om weg te geven aan vrienden/kennissen ver weg.
Ga zeker nog eens bestellen.

Erik beoordeelde op 2017-12-10

Ik heb al meerdere malen orchideeën besteld bij Home of Orchids. De eerste keer vergeet ik het gezicht van mijn moeder niet meer toen deze bestelling netjes thuis werd bezorgd. Met een grote lach van oor tot oor kwam ze binnen nadat ze een mooie doos van de bezorger had aangenomen. Niet alleen de orchideeën zijn mooi, ook de manier waarop ze thuis afgeleverd worden. Dat doet Home of Orchids erg goed! Aanrader als je iemand met een mooie orchidee wilt verassen.