Alkesingel 2
7927AT Alteveer de Wolden

10eA beoordeelde op 2018-08-21

Snelle levering, heerlijke thee, heel veel keus.

Anoniem beoordeelde op 2018-08-20

Sophie beoordeelde op 2018-08-20

De thee werd snel geleverd. Hij is lekker maar sommige soorten zijn van klein gebroken blad. Verder prima prijs/kwaliteit. Zal zeker weer bestellen.

Wendelien Timmermans. beoordeelde op 2018-08-19

Heel tevreden, goed verpakt, snelle levering en altijd een hand geschreven bedank kaart erbij.

Anoniem beoordeelde op 2018-08-18

Anoniem beoordeelde op 2018-08-18

Jan van Vlierden beoordeelde op 2018-08-17

Snelle service en ruime keuze.

Fieneke Wallenburg beoordeelde op 2018-08-17

Bestellen ging snel en makkelijk, binnen enkele dagen de thee in huis

Psilla beoordeelde op 2018-08-13

Heerlijke thee, goed verpakt in kartonnen hersluitbare zakjes. Snel genoeg geleverd.

Anoniem beoordeelde op 2018-08-12

Hans beoordeelde op 2018-08-11

Goede kwaliteit thee. Grote keuze en snelle levering

Anoniem beoordeelde op 2018-08-11

Jacqueline Vaandrsger beoordeelde op 2018-08-09

Zeer snelle levering!!
Binnen 24 uur in mijn geval !!
Keurig verpakt , attent kaartje erbij , en een informatie kaartje over de thee!!

Anoniem beoordeelde op 2018-08-08

Anoniem beoordeelde op 2018-08-07

Anoniem beoordeelde op 2018-08-05

D. Vervoort beoordeelde op 2018-08-05

Netjes geleverd. Handig dat je vooraf kunt aangeven dat je het pakketje wilt laten bezorgen op een afhaalpunt.
Je krijg ook netjes bericht als het verzonden is en afgeleverd

Anoniem beoordeelde op 2018-08-05

Peter beoordeelde op 2018-08-04

Snelle levering en bij elke bestelling een persoonlijke noot

Janny de Vos beoordeelde op 2018-08-04

Snelle levering, mooi verpakt en uitstekende kwaliteit thee. Helemaal top!