Alkesingel 2
7927AT Alteveer de Wolden

Mar Hustinx beoordeelde op 2018-02-20

Heel tevreden. Snelle levering en mooi en goed verpakt

Christel beoordeelde op 2018-02-20

Uitgebreid gamma, snelle levering, scherpe prijzen. En bovendien leuke kaartjes bij de levering :)

Joke Moes beoordeelde op 2018-02-20

Dit was de eerste keer dat ik bij u bestelde. Bestellen via internet doe ik liever eigenlijk niet, omdat ik vaak de route die je moet volgen niet snap. Uw side is voor een pckneus ook goed te volgen. En gewenste info is simpel te vinden.

Erica Kosters beoordeelde op 2018-02-19

Snelle levering, ontzettend veel keus. Dikke duim!!

Hanneke beoordeelde op 2018-02-17

Erg snelle levering
Netjes verpakt

w.v. holten beoordeelde op 2018-02-17

enorme verscheidenheid aan thee, leuk om rond te speuren door de site, snelle levering van de producten.

Mariska beoordeelde op 2018-02-16

Heel erg tevreden. Ik moest op zoek naar een andere webwinkel voor losse thee kruiden. Ik heb het op zaterdag besteld, en dinsdag werd het al keurig thuis bezorgd. Heel fijn dat er Postnl word gebruikt, want dan komen ze tenminste of de volgende dag nog of een aflever punt in de buurt. Ik ga hier zeker vaker thee bestellen !

Ans Jonker beoordeelde op 2018-02-16

Persoonlijk kaartje. Vriendelijk snel

jm lacroix beoordeelde op 2018-02-15

super webwinkel
heel veel soorten thee
en snel thuis

Sanne Blom beoordeelde op 2018-02-14

Heel tevreden. Snelle levering en goede tekst en uitleg op de site voor wat je welke thee kunt gebruiken

Johan beoordeelde op 2018-02-14

Website kan handiger zodat nadat je een keuze hebt gemaakt weer op de zelfde plek terug komt in plaats van aan het begin. Voor de rest prima. Levering ging snel. Thee is lekker!

M. H. beoordeelde op 2018-02-14

De levering ging erg snel en het was goed verpakt.

Hilde Van Severen beoordeelde op 2018-02-14

Op donderdagochtend mijn bestelling geplaatst, en op vrijdagmiddag is mijn pakket geleverd.
De thee was zorgvuldig verpakt. Ik geef zeker de referenties door in mijn vriendenkring.

Marian beoordeelde op 2018-02-13

Waar gehakt wordt vallen spaanders. Ervaar het dagelijks in mijn eigen baan. Zaak is om het snel en correct op te lossen. En dat doet TheeXpress. Ik kreeg zelfs in het weekend binnen 24 antwoord en de toezegging dat het wordt opgelost. En bij de eerstvolgende bezorgronde van post.nl werd het gecorrigeerd. Met een persoonlijke excuus erbij. Prima en snel opgelost. Dat is Service! Volgende keer bestel ik weer bij TheeXpress.nl

Renee beoordeelde op 2018-02-12

Snelle levering. Alles keurig geseald. Daarnaast nog een mooie kaart met zetadvies voor iedere theesoort.
Lage verzenskosten! Zeer tevreden.
En niet te vergeten, heerlijke thee.

Yvonne beoordeelde op 2018-02-12

Heerlijke thee en snel en goed geleverd . Top .

Tijl beoordeelde op 2018-02-12

Goed verpakt, snel geleverd. En vooral: lekker!

M. van Bochove beoordeelde op 2018-02-11

Snel en accuraat!

Yolan Schroeder beoordeelde op 2018-02-11

Goede informatie bij de theesoorten, gemakkelijk bestellen, prettige betaalmogelijkheden en een snelle levering
Ook een goede prijs/kwaliteit verhouding

Salman beoordeelde op 2018-02-09

Veel keus qua thee en aanverwante artikelen.
Goede kwaliteit en snelle levering.