Jan Haarstraat 12
7927 TC Alteveer de Wolden

Anoniem beoordeelde op 2019-08-20

Anoniem beoordeelde op 2019-08-18

Tevreden klant beoordeelde op 2019-08-18

Heel tevreden! Heerlijke thee en snel in huis nadat ik de thee besteld had :)

Peter beoordeelde op 2019-08-18

Goede prijs/kwaliteitsverhouding, snelle levering.

R beoordeelde op 2019-08-17

Snelle levering, lekkere thee, sample thee van de maand er bij en een leuke persoonlijke boodschap!

Anoniem beoordeelde op 2019-08-17

Wendelien beoordeelde op 2019-08-17

Heel veel keuze in lekkere thee.
Altijd een persoonlijk bedankje.
Keurig verpakt.

Jolien beoordeelde op 2019-08-15

Heel tevreden. Snelle levering en goeie prijs-kwaliteit. Ik kreeg er zelfs een sample bij. Ga hier zeker nog een keer bestellen.

Anoniem beoordeelde op 2019-08-15

Willem van Kalsbeek beoordeelde op 2019-08-15

Vlotte levering, goed verpakt.

Anoniem beoordeelde op 2019-08-15

Anoniem beoordeelde op 2019-08-14

Anoniem beoordeelde op 2019-08-13

Ada beoordeelde op 2019-08-12

Telefonisch extra informatie gevraagd en daarna bestelling gedaan. Prima service en aflevering!
Ben heel blij met mijn voorraadblik en thee!

Dineke van Gestel beoordeelde op 2019-08-10

Al voor de derde keer thee besteld,iedere keer weer tevreden. Een enorme keus, heb er al twee anderen blij mee gemaakt.
Kom er zeker weer terug!

Diana beoordeelde op 2019-08-10

Netjes, correct en perfect verzorgd. Bij mij was in de levering foutje ingeslopen en dat werd door Therese meteen opgelost. Super! Jullie hebben dik-tevreden klant erbij!!

Louise beoordeelde op 2019-08-09

als je opzoek bent naar een heerlijke en vaak ook heel bijzondere theesoort, dan is TheeXpress.nl zeker aan te bevelen. De keuze is erg groot en overzichtelijk en daarnaast is de levering super snel!