Jan Haarstraat 12
7927 TC Alteveer de Wolden

Busman beoordeelde op 2019-06-19

Duidelijke webshop, soepele betaling, snelle levering, handige bereidingsinstructies op de verpakking (50grams) en genieten maar!

Anoniem beoordeelde op 2019-06-18

Anoniem beoordeelde op 2019-06-18

Anoniem beoordeelde op 2019-06-17

Anoniem beoordeelde op 2019-06-17

Anoniem beoordeelde op 2019-06-16

Anoniem beoordeelde op 2019-06-16

A. Vermeer beoordeelde op 2019-06-16

Heerlijke biologische ayurvedische losse thee, verzorgd verpakt met persoonlijk kaartje er bij, op tijd geleverd. Ga er zeker weer bestellen.

Rita Van calster beoordeelde op 2019-06-15

Heel tevreden besteld en de volgende dag al aangekomen de thee was ook zorgvuldig ingepakt ik ga zeker nog bestellen
Bedankt

Claudia beoordeelde op 2019-06-14

De website werkt prima, ook mobiel. Er is super veel keuze en de bezorging gaat snel

Ans jonker beoordeelde op 2019-06-14

Altijd snelle keurige levering van de heerlijke hot shot thee.!!

Anoniem beoordeelde op 2019-06-11

Anoniem beoordeelde op 2019-06-11

Peter beoordeelde op 2019-06-10

goede keuze te maken uit ruim assortiment.
lekkere thee in mooi bewaar busje tegen een redelijke prijs.
snelle levering in deugdelijke verpakking met track en trace.

advies: koop hier uw thee !!

Anoniem beoordeelde op 2019-06-10

Jeannette S beoordeelde op 2019-06-10

Ik heb in de middag een cadeau pakket voor een vriendin besteld en de volgende dag werd het al bij haar geleverd. Ook zat er een kaartje bij, waar mijn bericht aan haar op getypt was. Erg netjes en snel.