Alkesingel 2
7927AT Alteveer de Wolden

Anoniem beoordeelde op 2018-06-20

Anoniem beoordeelde op 2018-06-18

Al mijn 12 verschillende soorten thee en in diverse gewichten kwamen de dag na mijn bestelling binnen. Een feestje!

Jeroen beoordeelde op 2018-06-17

Leuke site. Veel thee soorten met leuke beschrijvingen. Zelf proefzakje besteld van een top thee. Mooie manier om eens wat andere soorten te proberen.

Anoniem beoordeelde op 2018-06-17

Kenzie beoordeelde op 2018-06-16

Snelle levering, kwaliteitsvolle en lekkere Thee!

Truus Bouman-van Turnhout beoordeelde op 2018-06-15

Prima geregeld. Mail dat de thee niet op voorraad was daarna mail dat de thee was verzonden.

Aweis beoordeelde op 2018-06-15

tevreden

Van wauwe serge beoordeelde op 2018-06-13

Mooie uitleg alles goed beschreven

Tamara beoordeelde op 2018-06-12

Snel geleverd. Thee zit in handige hersluitbare zakjes en last but not least: goede kwaliteit thee in heerlijke smaken!

E. Hijweegen beoordeelde op 2018-06-12

De thee was weer vlot en keurig verzorgd bij ons bezorgd. Voorzien van een persoonlijk kaartje, ditmaal speciaal voor mijn zoon. Heel attent.

Jeanne Blok beoordeelde op 2018-06-12

Zeer snelle levering en prima kwaliteit madeliefjesthee.

avan holten beoordeelde op 2018-06-11

ik heb goed ingevult maar ik heb
frisse kruiden ontvangen 500gr is dat dezelfde als inka mate citron die ik altijd gebruik
groeten a van holten

Reactie van TheeXpress.nl:
Geachte mevrouw Holten.

Wij hebben het nagekeken en het volgende heeft u besteld.
632 Frisse kruiden thee - 500 gram in gesealde (groot)verpakking 7,5% korting 1 € 18,30 € 18,30
Verzendkosten 1 € 3,75 € 3,75

Dit is geen inka maté !
Wij hebben dus het juiste verzonden. Uiteraard vervelend voor u.
Hopelijk is de nu bestelde thee ook een fijne thee on te drinken.

Vriendelijke groet
Jaap Pol

Anoniem beoordeelde op 2018-06-09

Marjon beoordeelde op 2018-06-09

Makkelijk bestellen, snel geleverd en brievenbus post. Ook ideaal dat het plat verpakt is. Lekkere thee. En een vriendelijk kaartje + een kaartje met tips. Mooi verzorgd.

10eA beoordeelde op 2018-06-08

Snelle levering en heerlijke theetjes

Ilona beoordeelde op 2018-06-06

Altijd snelle levering, goede info bij de thee. Een echte aanrader om bij the express te bestellen!

Anoniem beoordeelde op 2018-06-06