Alkesingel 2

Anoniem beoordeelde op 2018-10-14

Anoniem beoordeelde op 2018-10-13

Anoniem beoordeelde op 2018-10-13

Anja beoordeelde op 2018-10-13

Heerlijke thee en fantastische service

Nancy Campagne-Reuver beoordeelde op 2018-10-13

Ik ben heel erg tevreden. De bestelling wordt snel geleverd. Ik haal myn thee altyd in ons winkelcentrum maar dronk laatst een heerlyke thee met peper by myn zwager die hy regelmatig by jullie kocht. Nu helaas niet meer te vinden (door hem).De theewinkel hier kende het niet maar keek mee op myn telefoon. Door haar kennis vond ze hem onder een andere naam. Wizzy wobble heet nu Hot shot. Doordat de info op de thee zo duidelyk is kun je het goed vergelyken. Het zou prettig zyn om Wizzy wobble in de lyst te houden met de vermelding dat het nu Hot shot heet of by Hot shot vermelden dat het voorheen Wizzy wobble heette. Dat besteld makkelyker. Buiten dat stukje ben ik MEGA tevreden. Super attent dat er een handgeschreven kaartje by zit. En fyn dat de thee voorzien is van belangryke info zodat het op zyn lekkerst te drinken is.

Anita beoordeelde op 2018-10-13

Zeer tevreden met de geleverde producten en de snelle bezorging.

Anoniem beoordeelde op 2018-10-12

Anoniem beoordeelde op 2018-10-12

Eremenko beoordeelde op 2018-10-12

snel, gemakkelijk

Anoniem beoordeelde op 2018-10-11

Anoniem beoordeelde op 2018-10-11

Yvonne van Dalen beoordeelde op 2018-10-10

Bijzonder verrast hoe snel en het verpakt was

Anoniem beoordeelde op 2018-10-10

Theo Oldenburg beoordeelde op 2018-10-09

Prima prijs, snelle levering, goed verpakt inclusief een bedank kaartje plus een kaart met tips.
Niets te klagen dus.

Hans beoordeelde op 2018-10-07

Netjes geleverd, Iets minder smaakvol dan de razenbottel thee die ik hiervoor had

Anoniem beoordeelde op 2018-10-06

Mathé , Ria beoordeelde op 2018-10-06

Snelle en correcte levering.

Trudy beoordeelde op 2018-10-06

Snel, ruime keus, makkelijk te bestellen en lekkere thee !

Anoniem beoordeelde op 2018-10-03