TheeXpress.nl
Online thee kopen met een grote keuze aan losse thee zoals, Rooibos thee, Groene thee, Kruiden thee, Zwarte thee, Witte thee, Biologische thee, Bamboe thee, Vruchten thee en nog veel meer.
9,6
Filter 4258 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2746 met beschrijving

• Anne
    Review voor TheeXpress.nl

Fantastische Service en hele lekkere thee

• Ann
    Review voor TheeXpress.nl

Uitgebreide keuze thee, mooi verpakt met duidelijk etiket voor gebruik. Levering ok bestel tijdig voor mij steekt het niet op een dag. Leuke proevertjes altijd bijgevoegd. Goede prijs kwaliteit top 👍👍

• Hoe beoordeel je TheeXpress.nl?

• Yvette
    Review voor TheeXpress.nl

Ruim assortiment thee. Snelle levering, netjes verpakt.

• BvD
    Review voor TheeXpress.nl

De thee die ik besteld heb is van goede kwaliteit, goedkoper en meer flexibiliteit qua hoeveelheid. Ik kocht mijn thee altijd bij, de meest voor de hand liggende, grote andere aanbieder en was enthousiast om te zien dat de bladeren er beter uitzien dan ik gewend ben. Netjes op tijd afgeleverd door GLS, en in het pakket vond ik een handgeschreven bedankje met proefverpakking voor een andere theesoort. Al met al genoeg reden om hier weer te bestellen wanneer ik door mijn voorraad heen ben.

• Rene Boon
    Review voor TheeXpress.nl

Prima persoonlijke service, geweldig voor een webshop waar je zoiets niet verwacht !

• Rene
    Review voor TheeXpress.nl

Als je een lekker theetje wil drinken moet je wel geduld hebben. TheeXpress gebruiikt helaas GLS als pakketbezorger. Wachtijden van 3 dagen zijn het gevolg. Wel jammer. Daardoor helaas een slechte beoordeling en verlies van klanten

Update 07/10. Vandaag gelijk via mail reactie gekregen. Pakket was zoek bij GLS. Uiteindelijk netjes opgelost en alsnog vandaag ontvangen.

Antwoord van TheeXpress.nl

Beste Rene,

Wat vervelend te horen dat uw bestelling niet op tijd bij u geleverd is.
    bij ons is uw order, gelijk de volgende dag weg gegaan, echter het lijkt er op dat uw pakket bij verzenden een vertraging op heeft gelopen.

Zojuist ook uw email ontvangen over deze order, we zullen morgen vroeg direct contact opnemen met onze vervoerder om uit te zoeken waar dit mis gaat.

Uiteraard, zeker omdat het om een cadeau gaat, zullen we hier alles aan doen om deze alsnog tijdig bij u te krijgen. Lukt dit niet lossen we dit natuurlijk met u op.

Uiteraard heel vervelend, helaas kunnen we dit pas oppakken op het moment dat we er van weten en hebben we u niet al eerder kunnen helpen.

voor wat betreft onze keuze van vervoerder, helaas kunnen fouten voorkomen ongeacht welke vervoerder.

we hopen dat we uw cadeau toch nog tijdig bij u kunnen krijgen en zullen hierover contact met u houden.

vriendelijke groet en fijne avond

theexpress

• Els

groot assortiment

• Jacqueline
    Review voor TheeXpress.nl

Goede service, heerlijke thee. En leuk dat je een extra zakje thee krijgt om te proeven.

• ina

Snelle, zorgvuldige levering

• Jeannet
    Review voor TheeXpress.nl

Een account en herhaal mogelijkheid van de vorige bestelling(en)

• Harald

• Ida Oosterloo

Snelle levering. Perfect

• Tineke
    Review voor TheeXpress.nl

Prima service, snelle levering, veel keuze

• Bianca
    Review voor TheeXpress.nl

Goede producten, betrouwbaar en snelle levering

• Sandra

Zeker! Snelle levering. Duidelijke communicatie

• Ocin

Snelle en adequate levering

• Leonie
    Review voor TheeXpress.nl

Super lekker thee heel veel keus

• Postma
    Review voor TheeXpress.nl

Goede service fijne verpakking heerlijke thee