Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

Tif

Herman Heijermanslaan 4
2741 ZJ Waddinxveen
0642153507
KvK 60150661

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Tif

Gemiddelde beoordeling

8,7

52 beoordelingen

Beoordeling van klanten

85%

2%

13%

2019
Tif

Christel beoordeelde op 2019-09-02

Uitstekend!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Tif

Jacqueline beoordeelde op 2019-09-02

Tevreden klant, goede service!

Tif

christ beoordeelde op 2019-08-29

had een imac besteld die binnen 3 werkdagen geleverd zou worden.
na 4 dagen dacht ik eraan om even te bellen, blijkt de beeldscherm kapot zijn gegaan waardoor theIfactory een ander imac zou opsturen van een nieuwere bouwjaar.
fijn dat ze dat niet eerder hadden doorgegeven via mail of een telefoontje.

volgens theifactory zou de imac de volgende dag geleverd worden (niet gebeurd) 2 dagen voorbij weer niks geleverd en ze laten ook niks horen. pas op het moment dat een klant boos word waren ze ineens bereid om het persoonlijk te komen brengen. had de mensen aan de telefoon erop aangesproken dat het niet de manier is van communiceren, vooral niet als je als bedrijf zo amateuristisch te werk gaat dus heb ik mijn order gecanceld. die imac wou ik graag hebben maar niet als het zo moet gaan. TIP van de dag ''Hou je kwaliteit goed en je klanten blij'' - Lijpe

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Tif

Jennifer beoordeelde op 2019-06-21

Voor een van onze medewerkers hebben wij een laptop besteld. Helaas is het pakket kwijt geraakt bij DPD. Ze hebben het meteen opgelost door een leen laptop op te sturen (we hadden het laatste model besteld dus een andere leveren was geen optie), nu het onderzoek van DPD afwachten maar ondertussen kunnen wij gewoon doorwerken!
Hopelijk is onze laptop snel terecht maar de service en met name oplossingsgerichtheid is geweldig, ga zo door heren!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Tif

Linda Vermeulen beoordeelde op 2019-06-07

Een iphone 7 besteld in de aanbieding. Snelle levering en telefoon ziet er als nieuw uit. Bespaar een hoop geld!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Tif

J. Brown beoordeelde op 2019-06-05

Mooie macbook pro ontvangen, nauwelijks van nieuw te onderscheiden. Zeer tevreden over de kwaliteit van de macbook en de prijs.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Tif

Jerry van den Broek beoordeelde op 2019-06-01

Mijn wireless toetsenbord ging stuk. Had met spoed 1 nodig. Direct besteld en met 1 belletje kon ik het ophalen. Vriendelijk ontvangen met een bak koffie. Top service op maat. Thanks jongens!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Tif

Youri Luiten beoordeelde op 2019-05-09

Snel en bezorgd, top!

Tif

Martin de Vries beoordeelde op 2019-05-09

Pakket snel geleverd.

Tif

Jan Nieuwland beoordeelde op 2019-03-22

De iPhone is keurig netjes geleverd en zag er nog als nieuw uit. Absolute aanrader dit bedrijf!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Tif

Robbert beoordeelde op 2019-03-20

Heb een super mooie iMac bij theifactory gekocht. Echt de moeite waard. Goede service en snelle levering.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Tif

Guido beoordeelde op 2019-03-20

Snelle service, donderdag besteld direct verzonden!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Tif

Janie van der ham beoordeelde op 2019-03-20

Zeer goed kwaliteit top service dikke pluim

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Tif

Patricia beoordeelde op 2019-02-13

goede ervaring

Tif

Lakbir Ben Mhamed beoordeelde op 2019-02-13

Theifactory.nl, super bedankt voor de fijne snelle service! Jullie zijn top. Happy customeršŸ˜ƒ.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Tif

Thomas beoordeelde op 2019-01-09

Als je 10 (ja echt waar) hebt gebeld en 3 keer gemaild en 2 keer een chat habt gestart.... GEEN ANTWOORD.

Dit is echt heel triest. Goedkoop ja, service NUL

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Tif

McKenzie beoordeelde op 2018-09-24

Ik wacht al langer dan 2 weken op mijn toetsenbord en muis. Geen reactie van theifactory op e-mails en telefoontjes, ze nemen hun telefoon niet op en ondertussen weet ik niet meer wat ik moet verwachten, ik vindt dat een zeer slechte zaak. Ik wacht nog 2 dagen en dan annuleer ik mijn bestelling en vraag ik mijn geld terug. Het bedrijf Leapp is een veel betrouwbaardere refurbished winkel, maar zij hebben de muis en toetsenbord nog niet te koop, dus dacht ik bij theifactory te kunnen slagen maar helaas. Ik zou klanten afraden bij deze winkel te kopen.

Tif

Menno beoordeelde op 2018-09-12

Vrijdag besteld, direct de eerstvolgende werkdag was het product verzonden.
Dinsdag middag was het al bezorgd dus dat was een dikke prima.
Enkel kwam er geen kabeltje bij het product wat orgineel er wel bij hoorde te zitten.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Tif

F. Kieboom beoordeelde op 2018-09-07

ik heb spullen besteld, maar niks ontvangen, geen bericht over verzending, op mails wordt niet gereageerd, via chat wordt er ook niet geantwoord.
Update: TIF heeft na mijn eerste reactie telefonisch contact opgenomen, ben netjes te woord gestaan en eea uitgelegd waarom verzending niet was gelukt. Inmiddels heb ik mijn bestelling keurig ontvangen conform de gemaakte afspraken. dus al met al netjes geholpen door TIF.

Tif

Marianne Mutter beoordeelde op 2018-08-12

Een refrubished Macbook Air besteld. Goed geadviseerd en super tevreden met mijn Macbook.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.