Herman Heijermanslaan 4

8,7

Christel beoordeelde op 2019-09-02

Uitstekend!

Jacqueline beoordeelde op 2019-09-02

Tevreden klant, goede service!

christ beoordeelde op 2019-08-29

had een imac besteld die binnen 3 werkdagen geleverd zou worden.
na 4 dagen dacht ik eraan om even te bellen, blijkt de beeldscherm kapot zijn gegaan waardoor theIfactory een ander imac zou opsturen van een nieuwere bouwjaar.
fijn dat ze dat niet eerder hadden doorgegeven via mail of een telefoontje.

volgens theifactory zou de imac de volgende dag geleverd worden (niet gebeurd) 2 dagen voorbij weer niks geleverd en ze laten ook niks horen. pas op het moment dat een klant boos word waren ze ineens bereid om het persoonlijk te komen brengen. had de mensen aan de telefoon erop aangesproken dat het niet de manier is van communiceren, vooral niet als je als bedrijf zo amateuristisch te werk gaat dus heb ik mijn order gecanceld. die imac wou ik graag hebben maar niet als het zo moet gaan. TIP van de dag ''Hou je kwaliteit goed en je klanten blij'' - Lijpe

Jennifer beoordeelde op 2019-06-21

Voor een van onze medewerkers hebben wij een laptop besteld. Helaas is het pakket kwijt geraakt bij DPD. Ze hebben het meteen opgelost door een leen laptop op te sturen (we hadden het laatste model besteld dus een andere leveren was geen optie), nu het onderzoek van DPD afwachten maar ondertussen kunnen wij gewoon doorwerken!
Hopelijk is onze laptop snel terecht maar de service en met name oplossingsgerichtheid is geweldig, ga zo door heren!

Linda Vermeulen beoordeelde op 2019-06-07

Een iphone 7 besteld in de aanbieding. Snelle levering en telefoon ziet er als nieuw uit. Bespaar een hoop geld!

J. Brown beoordeelde op 2019-06-05

Mooie macbook pro ontvangen, nauwelijks van nieuw te onderscheiden. Zeer tevreden over de kwaliteit van de macbook en de prijs.

Jerry van den Broek beoordeelde op 2019-06-01

Mijn wireless toetsenbord ging stuk. Had met spoed 1 nodig. Direct besteld en met 1 belletje kon ik het ophalen. Vriendelijk ontvangen met een bak koffie. Top service op maat. Thanks jongens!

Youri Luiten beoordeelde op 2019-05-09

Snel en bezorgd, top!

Martin de Vries beoordeelde op 2019-05-09

Pakket snel geleverd.

Jan Nieuwland beoordeelde op 2019-03-22

De iPhone is keurig netjes geleverd en zag er nog als nieuw uit. Absolute aanrader dit bedrijf!

Robbert beoordeelde op 2019-03-20

Heb een super mooie iMac bij theifactory gekocht. Echt de moeite waard. Goede service en snelle levering.

Guido beoordeelde op 2019-03-20

Snelle service, donderdag besteld direct verzonden!

Janie van der ham beoordeelde op 2019-03-20

Zeer goed kwaliteit top service dikke pluim

Patricia beoordeelde op 2019-02-13

goede ervaring

Lakbir Ben Mhamed beoordeelde op 2019-02-13

Theifactory.nl, super bedankt voor de fijne snelle service! Jullie zijn top. Happy customeršŸ˜ƒ.

Thomas beoordeelde op 2019-01-09

Als je 10 (ja echt waar) hebt gebeld en 3 keer gemaild en 2 keer een chat habt gestart.... GEEN ANTWOORD.

Dit is echt heel triest. Goedkoop ja, service NUL

McKenzie beoordeelde op 2018-09-24

Ik wacht al langer dan 2 weken op mijn toetsenbord en muis. Geen reactie van theifactory op e-mails en telefoontjes, ze nemen hun telefoon niet op en ondertussen weet ik niet meer wat ik moet verwachten, ik vindt dat een zeer slechte zaak. Ik wacht nog 2 dagen en dan annuleer ik mijn bestelling en vraag ik mijn geld terug. Het bedrijf Leapp is een veel betrouwbaardere refurbished winkel, maar zij hebben de muis en toetsenbord nog niet te koop, dus dacht ik bij theifactory te kunnen slagen maar helaas. Ik zou klanten afraden bij deze winkel te kopen.

Menno beoordeelde op 2018-09-12

Vrijdag besteld, direct de eerstvolgende werkdag was het product verzonden.
Dinsdag middag was het al bezorgd dus dat was een dikke prima.
Enkel kwam er geen kabeltje bij het product wat orgineel er wel bij hoorde te zitten.

F. Kieboom beoordeelde op 2018-09-07

ik heb spullen besteld, maar niks ontvangen, geen bericht over verzending, op mails wordt niet gereageerd, via chat wordt er ook niet geantwoord.
Update: TIF heeft na mijn eerste reactie telefonisch contact opgenomen, ben netjes te woord gestaan en eea uitgelegd waarom verzending niet was gelukt. Inmiddels heb ik mijn bestelling keurig ontvangen conform de gemaakte afspraken. dus al met al netjes geholpen door TIF.

Marianne Mutter beoordeelde op 2018-08-12

Een refrubished Macbook Air besteld. Goed geadviseerd en super tevreden met mijn Macbook.