Tif
Apple Hardware
8,2

• maxine
    Review voor Tif

volgens mij zijn dit oplichters! ik zou niks bestellen bij dit bedrijf.. ik had een tijd geleden een bestelling gedaan. Deze PC was niet in orde, en ik mocht hem terugsturen. ik probeerde toen al weken lang contact te zoeken met dit bedrijf, maar niemand nam op en op de mail ook geen gehoord. uiteindelijk na weken kreeg ik antwoord op mijn mail (nadat ik een slechte review had geplaatst). Hun reactie was dat door covid veel collega's ziek waren en ze achterliepen met reageren. Ze gaven me een oplossing en vroegen of ik mijn review wilde aanpassen. Omdat ze opeens erg vriendelijk waren en vroegen of ik de laptop kon opsturen voor reparatie, heb ik de review aangepast. Toen kreeg ik bericht begin maart dat ze hem gerepareerd en wel zouden opsturen, dus ik was erg blij. Sinds die laatste mail heb ik geen laptop meer gezien, en niemand die meer terug mailt, of opneemt als ik ze bel. Ik ben dus nu een laptop kwijt en 500 euro lichter. OPLICHTERS dus

• S.A. Bouma
    Review voor Tif

Bestelling nooit geleverd, telefonisch, per mail en via de chat functie onbereikbaar. Gelukkig niet vooraf betaald. Koop hier niets! Veel te onbetrouwbaar.
    Naar aanleiding van deze review kunnen ze ineens wel reageren na eerst volledig onbereikbaar te zijn geweest. Natuurlijk krijgt Corona weer de schuld🤔

Antwoord van Tif

We hebben niet naar aanleiding van deze review gereageerd. We hebben op uw e-mail gereageerd en dat weet u best. En dat we reageren zegt wel dat we het kunnen. Fijne avond toegewenst!

• Hoe beoordeel je Tif?

• Heleen
    Review voor Tif

Wat een top service! Zeer tevreden klant :)

• Aimane
    Review voor Tif

Snelle service en zo goed als nieuw!

• Frank
    Review voor Tif

Mail beantwoorden, terug bellen als je een bericht achterlaat, producten goed controleren voor verzending, in de chat sessie deze afmaken en niet een wachten met antwoord, woord bij daad stellen, doen wat je beloofd. Op afstand ontkoppelen van een product en vervolgens gebeurd er niets.

• Shavonne
    Review voor Tif

Erg snel mijn bestelling binnen gekregen. Erg tevreden over de service.

• Noah
    Review voor Tif

Mooi Apple watch besteld voor mn dochtertje! Super snel in huis met een gratis extra bandje! Top ! Aanrader!

• Shaimae
    Review voor Tif

Super vriendelijk en behulpzaam.Ik heb mijn macbook ook binnen een enkele dagen ontvangen. ben zeer tevreden met de service!

• Wassim
    Review voor Tif

Goede service en korte lijnen! Helpen je met installeren en stukje goede informatievoorziening

• Pim
    Review voor Tif

Ze leveren kapotte of gebrickte spullen, geen contact mogelijk, er is een telefoonnummer wat alleen maar doorschakelt naar voicemail, en er wordt niet op gereageerd. Ook via mail geen contact mogelijk, ook niet via hun chat service.
    Nooit iets kopen, zeker wegblijven! Slachtoffers kunnen contact opnemen met tros Radar en Opgelicht!