Zandhaai 1A
5658 BA Eindhoven

Ineke Poppelier beoordeelde op 2019-04-08

Prima 'winkel' ! Een probleem: te veel leuke artikelen.
Goede en snelle service.

Marga beoordeelde op 2019-04-08

Super vriendelijke mensen, goed en professioneel geholpen. Erg behulpzaam

Tonny Verbaarschot beoordeelde op 2019-03-18

Heel tevreden!

Henrike beoordeelde op 2019-03-02

Altijd snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden en ze denken altijd mee. Wat een leuke spulllen ook allemaal! Ik kom zeker weer terug.

Riet beoordeelde op 2019-01-28

Zelf een fout bestelnummer opgegeven. Binnen een week was alles hersteld. Hulde!

henny van bavel beoordeelde op 2018-12-13

Zit al weken te wachten op mijn bestelling.
vorige week hier over gebeld, er zou iets van de bestelling opgestuurd worden, is niet gebeurd.

Reactie van Time to Watch:
Mevrouw had per ongeluk haar oude adres gekozen bij het bestellen. Na een telefoontje naar mevrouw hebben we haar kosteloos de gewenste artikelen nogmaals verstuurd.

Angelien Schwarze beoordeelde op 2018-12-10

Mooie sierringen en snelle levering. Zo blij dat je zoveel verschillende horloges kunt maken😁

Clara van Meel beoordeelde op 2018-11-17

Snelle reactie op vraag via mail. Netjes verpakt. Ruilen geen probleem.😊

Marian Boerema beoordeelde op 2018-11-07

Héél erg tevreden. Snelle reactie als je een vraag hebt. De bestellingen worden heel correct uitgevoerd. Bij een cadeau set voor een jubilaris was 1 ring gebroken.
Heel snel een nieuwe ring geleverd!

Jopie Nieuwland beoordeelde op 2018-11-05

Het product was heel snel te leveren en ik kreeg via mail de vraag of ik mijn gratis hanger niet wilde hebben? Had niet gezien dat ik deze kon kiezen. Heel leuk!

Johanna M beoordeelde op 2018-11-03

Precies ontvangen wat ik besteld heb. Ben erg blij met mijn deja vu horloge met verstelbare bandjes en sierringen

Astrid Trags beoordeelde op 2018-10-28

Ik heb nu 2x besteld en de horloges zijn prachtig. Moet helaas wachten tot de kerst, want heb dit cadeau gekregen als kerstcadeau🤪. Communicatie is ook prima, altijd snel antwoord via de mail.
Ik vind alleen jammer dat je voor minimaal €25,00 moet bestellen om Friendspunten te kunnen sparen. Dat bedrag mocht wel wat lager zijn. Voor de rest, mooie collectie en prima service👍👍👍

J de Rijck beoordeelde op 2018-10-13

Prima service, ook als er iets geruild moet worden of teruggestuurd.

Plony de Looij beoordeelde op 2018-10-08

Mooi website, snelle levering en goed bereikbaar voor vragen of eventuele wijziging in de bestelling. Uitstekende ervaringen met Time to watch

Anja beoordeelde op 2018-10-05

Door een fout van mijzelf had ik een te kort wikkelbandje besteld. Zonder problemen is het omgeruild en ook nog binnen een week! Super dat jullie dit zo snel en goed opgelost hebben. Ik kom zeker terug.

Astrid Trags beoordeelde op 2018-09-30

Heb de 1e bestelling gekregen en wat zijn de horloges prachtig. Ze hebben echt een mooie collectie en veel keuze. Heb een paar keer met hun gemaild en kreeg altijd snel antwoord. Goede service en snelle levering. Het punten spaarsysteem vind ik ook toppie en ook de gratis leveringen.
Ga zo door Time to Watch, topbedrijf👍👍👍

Renee beoordeelde op 2018-09-29

Aardige mensen die mee denken en je goed helpen

Tineke Nederstigt beoordeelde op 2018-09-29

ontzettend leuk en prettig bedrijf, vriendelijke mensen, goede service, hele leuke mogelijkheden

Johan beoordeelde op 2018-09-24

Zeer tevreden. Goede en vriendelijke telefonische hulp en snelle levering.

Monique beoordeelde op 2018-04-18

Prima! Snelle levering als het op voorraad is, keurig verpakt en je wordt op de hoogte gehouden via de mail! Veel keuze op de site!