Zandhaai 1A
5658 BA Eindhoven

Marloes beoordeelde op 2017-07-19

Helaas was mijn artikel niet op voorraad! Dat stond super duidelijk aangegeven zodat je achteraf niet kan zeggen dat je het niet gezien had. Uiteindelijk kwam het toch nog eerder. Het kon nu niet door de brievenbus, was goed/zorgvuldig verpakt en zat in een niet overdreven grote doos. Erg blij met mijn sierraad.

hetty beoordeelde op 2017-07-05

Ik bestel al jaren bij dit bedrijf en het is altijd prima. Snelle levertijd omruilen geen enkel probleem en goede kwaliteit. Mijn complimenten.

Wilma Boers beoordeelde op 2017-06-01

Zoals altijd heel tevreden, duidelijkheid wbt betaling/voorraad/levering via de mail, alleen maar positief.
Complimenten!!

Gerrie beoordeelde op 2017-05-11

Op maandag besteld en woensdag 12 uur al in huis alles prima en je krijgt een mail als het verstuurd is . Prima ga zo door

Anouk de Leeuw beoordeelde op 2017-05-05

Goede service, snelle levering en is er iets niet meer krijg je keurig mail en kan je iets anders uitkiezen of krijg je je geld terug. Top winkel ga zo door

Patricia v/d Linden beoordeelde op 2017-04-14

Wat een leuk systeem die horloges! Snelle hulp bij kleurkeuze. Ook al was het niet voorradig, toch dezelfde week al in huis. En leuk verpakt met een persoonlijk kaartje erbij. Zo kan het dus ook!

Mieke beoordeelde op 2017-02-05

Ben heel tevreden.
Mocht een artikel er niet meer zijn krijg je er een mail over en krijg je je geld terug

Sonja beoordeelde op 2017-01-08

Snelle levering. Goed verpakt.

Marijke beoordeelde op 2016-12-29

Prima service kan niet beter

Wies Mathijssen beoordeelde op 2016-12-19

Ik ben heel tevreden met mijn zwart metalen horlogeband en ook de ringen zijn prima

José beoordeelde op 2016-12-19

Snelle levering. Goede service . Bij vragen via de mail, vlotte reactie!
Denken met je mee, als er iets niet meer op voorraad is.

M. de Jong beoordeelde op 2016-12-19

Ben tevreden over de kerstring die bij het déja vu horloge hoort.
Jammer vind ik wel dat het vrij dof is en niet glanst (op de afbeelding was het glanzend).
De verzending etc was prima.

Dini beoordeelde op 2016-07-18

Perfecte service. Ik vond een ring toch niet mooi. Ondanks dat deze uit de sale was, kon ik hem terugsturen. Ik heb iets anders uitgezocht, dit werd verrekend en mijn retourzending gelijk verstuurd. Perfecte service, vriendelijke mensen.

Marga beoordeelde op 2016-06-21

Producten worden op tijd afgeleverd, goed verpakt.
Indien er iets kapot is wordt het moeiteloos vervangen. Nooit problemen ondervonden.

Jeanine beoordeelde op 2016-06-20

Prachtig product.
Zowel de bandjes als de sierringen zijn van goede kwaliteit.
Een ring die ik besteld had, was er niet meer. Daar kreeg ik een mail over en heb een andere uitgezocht.

Annemiek Schlaman beoordeelde op 2016-05-15

Uitstekende service,
Vragen worden goed beantwoord.
Prima levering in mooie verpakking

MCVB beoordeelde op 2016-05-14

Prima service, na het stellen van een vraag heb ik vlot een antwoord gekregen. Heldere communicatie. Prima afgeleverd met een cadeauzakje erbij, ik kan alleen maar positief zijn.

Tineke beoordeelde op 2016-04-18

Zeer tevreden, prima service, snelle levering

W Boers beoordeelde op 2016-04-04

Zeer tevreden, snelle correcte levering, duidelijke informatie, prettig mailcontact.

A te Pas beoordeelde op 2016-01-18

Ik heb mijn eerste bestelling gedaan en ben zeer tevreden over het product. Ik ga in de toekomst zeker nog meer leuke sierringen bestellen.
Ze waren vergeten een sierring mee te sturen maar die had ik naar een mailtje met een paar dagen in huis.

Ik zou het wel prettig hebben gevonden dat ik na de bestelling / betaling een bevestiging hiervan had ontvangen.