Zandhaai 1A
5658 BA Eindhoven

J de Rijck beoordeelde op 2018-10-13

Prima service, ook als er iets geruild moet worden of teruggestuurd.

Plony de Looij beoordeelde op 2018-10-08

Mooi website, snelle levering en goed bereikbaar voor vragen of eventuele wijziging in de bestelling. Uitstekende ervaringen met Time to watch

Anja beoordeelde op 2018-10-05

Door een fout van mijzelf had ik een te kort wikkelbandje besteld. Zonder problemen is het omgeruild en ook nog binnen een week! Super dat jullie dit zo snel en goed opgelost hebben. Ik kom zeker terug.

Astrid Trags beoordeelde op 2018-09-30

Heb de 1e bestelling gekregen en wat zijn de horloges prachtig. Ze hebben echt een mooie collectie en veel keuze. Heb een paar keer met hun gemaild en kreeg altijd snel antwoord. Goede service en snelle levering. Het punten spaarsysteem vind ik ook toppie en ook de gratis leveringen.
Ga zo door Time to Watch, topbedrijf👍👍👍

Renee beoordeelde op 2018-09-29

Aardige mensen die mee denken en je goed helpen

Johan beoordeelde op 2018-09-24

Zeer tevreden. Goede en vriendelijke telefonische hulp en snelle levering.

Monique beoordeelde op 2018-04-18

Prima! Snelle levering als het op voorraad is, keurig verpakt en je wordt op de hoogte gehouden via de mail! Veel keuze op de site!

Gerda Groeneveld beoordeelde op 2018-03-14

Prima service en goede levering.

Gerrie beoordeelde op 2018-02-07

altijd vlotte toezending .Goed verpakt. Nog geen tegenvaller gehad.
Super .

W.Houtkooper beoordeelde op 2018-01-02

Wel tevreden over de sierring met kerstballen print. Helaas na de kerst bezorgd terwijl op tijd besteld. Erg jammer,maar het zal misschien door de kerstdrukte gekomen zijn...

Marloes beoordeelde op 2017-07-19

Helaas was mijn artikel niet op voorraad! Dat stond super duidelijk aangegeven zodat je achteraf niet kan zeggen dat je het niet gezien had. Uiteindelijk kwam het toch nog eerder. Het kon nu niet door de brievenbus, was goed/zorgvuldig verpakt en zat in een niet overdreven grote doos. Erg blij met mijn sierraad.

hetty beoordeelde op 2017-07-05

Ik bestel al jaren bij dit bedrijf en het is altijd prima. Snelle levertijd omruilen geen enkel probleem en goede kwaliteit. Mijn complimenten.

Wilma Boers beoordeelde op 2017-06-01

Zoals altijd heel tevreden, duidelijkheid wbt betaling/voorraad/levering via de mail, alleen maar positief.
Complimenten!!

Gerrie beoordeelde op 2017-05-11

Op maandag besteld en woensdag 12 uur al in huis alles prima en je krijgt een mail als het verstuurd is . Prima ga zo door

Anouk de Leeuw beoordeelde op 2017-05-05

Goede service, snelle levering en is er iets niet meer krijg je keurig mail en kan je iets anders uitkiezen of krijg je je geld terug. Top winkel ga zo door

Patricia v/d Linden beoordeelde op 2017-04-14

Wat een leuk systeem die horloges! Snelle hulp bij kleurkeuze. Ook al was het niet voorradig, toch dezelfde week al in huis. En leuk verpakt met een persoonlijk kaartje erbij. Zo kan het dus ook!

Mieke beoordeelde op 2017-02-05

Ben heel tevreden.
Mocht een artikel er niet meer zijn krijg je er een mail over en krijg je je geld terug

Sonja beoordeelde op 2017-01-08

Snelle levering. Goed verpakt.

Marijke beoordeelde op 2016-12-29

Prima service kan niet beter

Wies Mathijssen beoordeelde op 2016-12-19

Ik ben heel tevreden met mijn zwart metalen horlogeband en ook de ringen zijn prima