Zandhaai 1A
5658 BA Eindhoven

Erika de Visser beoordeelde op 2019-08-08

Vlotte beantwoording van vragen en versturen pakket

Ria Schipper beoordeelde op 2019-08-02

keurige melding dat een onderdeel van mijn bestelling niet meer leverbaar was, met suggesties wat wel te leveren was.
Na mijn keuze te hebben doorgegeven zeer vlotte en correcte afhandeling van de bestelling

mieke bosmans beoordeelde op 2019-07-20

Snelle bezorging, mooie duidelijke website

Hetty van Houwelingen beoordeelde op 2019-07-15

Heel tevreden. Mijn bestelling was niet compleet, maar werd daar prima van op de hoogte gehouden.
Ik stel een vraag, krijg antwoord en krijg vervolgens een cadeautje.

Ingrid van Grinsven beoordeelde op 2019-07-15

Ik ben echt heel tevreden. Heb een horlogeset besteld. Deze werd heel snel bezorgd en ziet er heel mooi uit.
Ook op vragen die ik nog had werd via de mail heel snel antwoord gegeven.

Pauline Lansman beoordeelde op 2019-07-07

Nog steeds zo blij met mijn vele bandjes en ringen. Iedere dag wat anders. Levering duurt soms wel lang maar dat ligt volgens mij aan post.nl

Jannie beoordeelde op 2019-07-06

Al vele keren assecoires besteld.
Keurige levering, goede contacten, fijn bedrijf

Yolande beoordeelde op 2019-07-05

Goede service, enkele voorbeelden:
Eerste pakket teruggestuurd, terug betaling was snel.
Volgende bestelling; een horloge was uitverkocht, snelle reactie en aanbod alternatief.

claus beoordeelde op 2019-07-05

je ne suis jamais déçue, le seul problème que j'ai eu c'est le transport, mais vous avez fait un geste commercial ! Bravo

!neke Weijers beoordeelde op 2019-06-08

De bestelling wordt netjes en vlot geleverd.
Indien iets tijdelijk niet op voorraad is, krijg je hier een mail over.
TOP

Annet beoordeelde op 2019-05-09

Snelle levering, mooi product

Ineke Poppelier beoordeelde op 2019-04-08

Prima 'winkel' ! Een probleem: te veel leuke artikelen.
Goede en snelle service.

Marga beoordeelde op 2019-04-08

Super vriendelijke mensen, goed en professioneel geholpen. Erg behulpzaam

Tonny Verbaarschot beoordeelde op 2019-03-18

Heel tevreden!

Henrike beoordeelde op 2019-03-02

Altijd snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden en ze denken altijd mee. Wat een leuke spulllen ook allemaal! Ik kom zeker weer terug.

Riet beoordeelde op 2019-01-28

Zelf een fout bestelnummer opgegeven. Binnen een week was alles hersteld. Hulde!

henny van bavel beoordeelde op 2018-12-13

Zit al weken te wachten op mijn bestelling.
vorige week hier over gebeld, er zou iets van de bestelling opgestuurd worden, is niet gebeurd.

Reactie van Time to Watch:
Mevrouw had per ongeluk haar oude adres gekozen bij het bestellen. Na een telefoontje naar mevrouw hebben we haar kosteloos de gewenste artikelen nogmaals verstuurd.

Angelien Schwarze beoordeelde op 2018-12-10

Mooie sierringen en snelle levering. Zo blij dat je zoveel verschillende horloges kunt maken😁

Clara van Meel beoordeelde op 2018-11-17

Snelle reactie op vraag via mail. Netjes verpakt. Ruilen geen probleem.😊

Marian Boerema beoordeelde op 2018-11-07

Héél erg tevreden. Snelle reactie als je een vraag hebt. De bestellingen worden heel correct uitgevoerd. Bij een cadeau set voor een jubilaris was 1 ring gebroken.
Heel snel een nieuwe ring geleverd!