Kooiweg 10
3927 EB Renswoude

Blommaert beoordeelde op 2018-06-19

van Schooten beoordeelde op 2018-06-18

Snelle levering en het juiste product. Voldoet geheel aan mijn verwachting.

van Driel beoordeelde op 2018-06-17

Het is een prachtige trekker. Mijn vader (85 jaar) is van oorsprong een boerenzoon. Ik had ook graag boer geworden, maar helaas zit er een boerderij in voor mij. Ik moet helaas leven van een Wajong-uitkering. Door deze 1:32 trekker voel ik met tóch een beetje boer. Tim's Speelgoedboerderij, hartelijk bedankt voor het opsturen van deze prachtige trekker van Claas.

Wolthuis beoordeelde op 2018-06-16

Super goed geholpen bij bestellen van siku spullen voor de verjaardag van onze zoon! En snel geleverd.

De Belser beoordeelde op 2018-06-16

Van Gemert beoordeelde op 2018-06-15

Prima kwaliteit en snelle levering.

Huisson beoordeelde op 2018-06-14

Reactie van Tim's Speelgoedboerderij:
Geachte heer/mevrouw,

Ik begrijp uit uw beoordeling dat u niet geheel tevreden bent over uw bestelling en/of de ontvangen artikelen.

Graag horen wij van u waarom u niet tevreden bent, zodat wij dit op kunnen lossen, of anders kunnen doen in de toekomst. In ieder geval zodat wij ervan kunnen leren.

Tims Speelgoedboerderij

Ceurtvriend beoordeelde op 2018-06-14

Heel tevreden, ons zoontje was heel blij met het speelgoed, goede kwaliteit, snelle levering!

Bouwens beoordeelde op 2018-06-13

Soomers beoordeelde op 2018-06-11

Heeft goede kennis van de produkten die aangeboden worden en geeft goede advies op gestelde vragen

Janssen beoordeelde op 2018-06-11

Er was iets fout gegaan met de bestelling. Dat is echter heel accuraat en snel opgelost! Dus heel tevreden!

Zandstra-Malestein beoordeelde op 2018-06-10

Oudshoorn beoordeelde op 2018-06-09

Overzichtelijke site. Van veel artikelen is een filmpje voorhanden. 1 juni besteld en 5 juni alles keurig verpakt binnen. Een aantal artikelen besteld schaal 1 op 32 voor mijn spoor 1 hobby. Voor herhaling vatbaar.

lenart van helden beoordeelde op 2018-06-06

super

Steehouwer beoordeelde op 2018-06-06

Luitjes beoordeelde op 2018-06-05

Matthieu van Maanenberg beoordeelde op 2018-06-02

Sluiter beoordeelde op 2018-05-31

Snele levering en super klantenservice

Bult beoordeelde op 2018-05-31

Prima, goede prijs! (helaas was bestelling een dag kwijt bij verzendmaatschappij maar daar kan Tim's niets aan doen)

Reijnierse beoordeelde op 2018-05-30

Super service en prachtige producten.
Na chat contact direct besteld op vrijdag half 5 en zaterdag om 14:00 in huis.
Ik ga zeker meer bestellen. Mijn zoontje van bijna 2 vindt zijn trekker met ballenpers siku 1:50 GEWELDIG.