Kooiweg 10

9,1

Decadt beoordeelde op 2019-02-16

Dapper beoordeelde op 2019-02-15

Me beoordeelde op 2019-02-12

De verpakking is voor ons ook belangrijk, aangezien we het cadeau gaan geven. Voor ons gevoel was dit een oude verpakking (oid) met verkreukelde reclamefolders en beschrijving.
Verder hebben we er zelf ook al eventjes van genoten nadat we er batterijen in hadden gedaan. Super leuk!

Ubels beoordeelde op 2019-02-12

Veel keuze en super geprijst

Goedemans beoordeelde op 2019-02-12

Heel goed service en hebben leuk mooi winkel

De wit beoordeelde op 2019-02-12

Paul beoordeelde op 2019-02-12

Vlot geleverd. Prima aflevering.

Kaashoek beoordeelde op 2019-02-09

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Petitjean beoordeelde op 2019-02-09

Toonders beoordeelde op 2019-02-08

de Vries-Landstra beoordeelde op 2019-02-08

Hertgers beoordeelde op 2019-02-07

Goed. Er was iets tijdens sorteren in sorteercentrum fout gegaan. Tim's speelboederij gemaild snel antwoord en pakket werd dag erna geleverd,.

Jans Kalkman beoordeelde op 2019-02-07

Mooi product erg leuk

Vaessen beoordeelde op 2019-02-06

We hadden onze voordeelset de volgende dag al in huis.

Anna Gorter beoordeelde op 2019-02-06

snelle verzending, speelgoed goed verpakt, alles klopte!

Brouwer beoordeelde op 2019-02-06

Vrijdag besteld woensdag pas binnen.Ook geen mail gekregen dat artikelen niet op voorraad waren

Reactie van Tim's Speelgoedboerderij:
Hallo,

U heeft inderdaad afgelopen vrijdag bij ons een aantal artikelen besteld. Op de site staat vermeld of een artikel op voorraad is of niet.

Een van de door u bestelde artikelen was niet op voorraad en moest door ons besteld worden. Dit hebben wij dezelfde dag gedaan, maar doordat het weekend er tussen zat is het door onze leverancier pas maandags verzonden.

Wij hebben dit dinsdag ontvangen en direct naar u toegestuurd en u heeft het de volgende dag ontvangen.

Doordat het weekend er tussen zit duurt het in dit geval inderdaad 2 dagen langer voordat u het in huis heeft. Wanneer alle artikelen op voorraad waren, was het dezelfde dag verzonden. Wij kunnen helaas niet toveren en artikelen die niet op voorraad zijn moeten nou eenmaal eerst besteld worden.

We hadden misschien inderdaad beter een mailtje kunnen sturen dat het artikel niet op voorraad was en dat deze eerst besteld moest worden en er niet vanuit moeten gaan dat u dit wist, aangezien het op de site vermeld staat.

Wij zullen hier intern kijken of we dit proces verder kunnen verbeteren.

Tims Speelgoedboerderij

Hartung beoordeelde op 2019-02-05

Snelle afhandeling en duidelijke mailverkeer

Jongbloed beoordeelde op 2019-02-03

Snelle en nette levering

Goedemans beoordeelde op 2019-02-03

Goed verpakt op tijd bezorgd

Premchand beoordeelde op 2019-02-02