Kooiweg 10

van dongen beoordeelde op 2019-06-09

Broeken beoordeelde op 2019-06-06

thuys beoordeelde op 2019-06-04

Knol beoordeelde op 2019-06-03

Bestellen en levering uitstekend! Maar de verpakking was minder....de "doos" stond aan 1 kant helemaal open,gelukkig niets beschadigd!!

van der Plas beoordeelde op 2019-06-03

Van der velden beoordeelde op 2019-06-03

Huisman beoordeelde op 2019-06-03

Goed

van Unen beoordeelde op 2019-06-03

Snel email beantwoording met het juiste antwoord. Mooie aanbieding. Snelle levering.

Henckens beoordeelde op 2019-06-02

Green beoordeelde op 2019-06-01

Zondag besteld, dinsdag bezorgd. Gewoon goed ouderwets service!

Kramer van Bennekom beoordeelde op 2019-06-01

tan beoordeelde op 2019-06-01

van galen beoordeelde op 2019-05-27

Netjes en snel geleverd

Zwaal beoordeelde op 2019-05-27

A van der Stelt beoordeelde op 2019-05-27

Soetendaal beoordeelde op 2019-05-27

Vraag werd snel beantwoord en de bestelde spullen keurig volgens afspraak in huis!

Groeneveld beoordeelde op 2019-05-26

Tevreden. Helaas ging er bij het sorteren van de zending iets mis en daardoor had ik het een dag later. Maar dat lag dus aan DHL en niet aan Tim's speelgoedboerderij.
Over artikel tevreden.

van wijk beoordeelde op 2019-05-25