Eenspan 10C

Dimitri Couteau beoordeelde op 2018-06-29

Alles is perfect verlopen

Mark Hesterman beoordeelde op 2018-06-27

Debby Boogaart beoordeelde op 2018-06-26

Snelle levering, goed product.

Ramon Buseman beoordeelde op 2018-06-25

Houden je op de hoogte van de besteling en was ook snel in huis
Top

Paul Frans Cools beoordeelde op 2018-06-12

Wim vanden berg beoordeelde op 2018-05-28

Heb bij jullie bestselt, omdat jullie het artikel hadden wat ik wilde(en goed is goed)meer moet je er niet van maken want het is gewoon gegaan zoals beide partijen het wilde.

Jelle Princen beoordeelde op 2018-05-27

WGJ Van Strien beoordeelde op 2018-05-22

Bartosz Mierzejewski beoordeelde op 2018-05-21

henk sm beoordeelde op 2018-05-19

Ingeborg Baars beoordeelde op 2018-05-17

Jardi Kakebeen beoordeelde op 2018-05-14

Akif Ali beoordeelde op 2018-05-14

Reactie van ToolProfessional.nl:
Meneer had het pakket de volgende dag in huis verwacht na telefonisch contact met ons. Helaas is er vertraging geweest bij PostNL waardoor het pakket te laat werd bezorgd.