Eenspan 10C

J.A. van Seggelen beoordeelde op 2018-10-19

JJM Pijnenburg beoordeelde op 2018-10-18

Evert Flierman beoordeelde op 2018-10-11

R.R. van den Dool beoordeelde op 2018-10-11

Keurig netjes, de batterijen van de laser deden het niet, gebeld en er zijn netjes batterijen nagestuurd, weliswaar geen Duracell die erin zaten, maar een alternatief. De laser werkt nu wel.

L de Prie beoordeelde op 2018-10-09

Piet de Bruin beoordeelde op 2018-10-04

Zeer tevreden, kruislijnlaser dag na bestelling in huis. Goede verpakking. Laser werkt perfect.

Erwin Silversmet beoordeelde op 2018-10-03

Nico Van velsen beoordeelde op 2018-10-01

Toon de Kam beoordeelde op 2018-10-01

goed geholpen, had 2 digitale waterpassen besteld, bleek nog 1 voorradig. Netjes telefonisch contact gehad, Toch nog eentje kunnen vinden en netjes geleverd

Ben van Veen beoordeelde op 2018-09-10

Nico lippens beoordeelde op 2018-09-05

Supermooie materialen en vlugge levering... top!!!

armand Boestaman beoordeelde op 2018-09-03

Goede en snelle service