Eenspan 10C
+31365222655

9,1

Paul Frans Cools beoordeelde op 2018-06-12

Wim vanden berg beoordeelde op 2018-05-28

Heb bij jullie bestselt, omdat jullie het artikel hadden wat ik wilde(en goed is goed)meer moet je er niet van maken want het is gewoon gegaan zoals beide partijen het wilde.

Jelle Princen beoordeelde op 2018-05-27

WGJ Van Strien beoordeelde op 2018-05-22

Bartosz Mierzejewski beoordeelde op 2018-05-21

henk sm beoordeelde op 2018-05-19

Ingeborg Baars beoordeelde op 2018-05-17

Jardi Kakebeen beoordeelde op 2018-05-14

Akif Ali beoordeelde op 2018-05-14

Reactie van ToolProfessional.nl:
Meneer had het pakket de volgende dag in huis verwacht na telefonisch contact met ons. Helaas is er vertraging geweest bij PostNL waardoor het pakket te laat werd bezorgd.

Milan Enderla beoordeelde op 2018-05-14

Boy De Rooij beoordeelde op 2018-05-10

Joop Kornelis beoordeelde op 2018-05-04

Peter Goossens beoordeelde op 2018-05-04

Snelle levering na bestelling.

Jolanda van Vliet beoordeelde op 2018-05-04

Prima

Kurt Ornelis beoordeelde op 2018-05-01

Christ Snoeck beoordeelde op 2018-04-26

Het toestel werd keurig en snel geleverd. Het werkt perfect. Het is echt een goede hulp bij de voorbereiding van het gieten van een nieuwe vloerplaat!

Roger Bos beoordeelde op 2018-04-24

Willy Engels beoordeelde op 2018-04-23

over het product ben ik heel tevreden , maar over de communicatie en de levering niet

Arien Visser beoordeelde op 2018-04-23

F. Peters beoordeelde op 2018-04-21

Duidelijke webwinkel en keurig op tijd geleverd.