Kingsfordweg 151
1043 GR Amsterdam

8,0

2016

lin engelen beoordeelde op 2016-09-26

vragen worden niet eens beantwoord en op de site staat nadrukelijk beschreven niet bij de buren kon het aan de andere kant van de straat ophalen!

Remko beoordeelde op 2016-04-28

De volgende dag al geleverd en betaling achteraf. Beter kan niet.

Ger beoordeelde op 2016-03-07

Troep

Krijn beoordeelde op 2016-01-04

Prima site, volgende dag bestelling al in huis. Dit wordt mijn vaste adres.

Anoniem beoordeelde op 2015-12-06

Monique beoordeelde op 2015-11-27

Netjes en discreet verpakt. Goede kwaliteit. Prima prijs!

bruin beoordeelde op 2015-07-14

super

MCJ beoordeelde op 2014-10-09

Toppie!!

Verschillende keren hier besteld en iedere keer is het vlekkeloos verlopen.
Goede prijs, snelle levering, alles makkelijk vindbaar op de site.

2014