Breudijk 8-a4

Mystery shopper

Lees
waarom

marcel boot beoordeelde op 2018-02-16

Had 25m trapstrip gekocht, maar kon het ook weer terugbrengen na 5 dagen. Geld diezelfde dag nog retour. Goede service dus.

Joost van Woelderen beoordeelde op 2018-02-14

Trappentoko heeft ons zeer positief verrast. We wilden een trap met details zoals deze al in onze jaren 20 woning aanwezig waren, maar dachten dat dit onbetaalbaar zou zijn. Niets bleek minder waar. Trappentoko leverde een trap die de verwachtingen ruim overtrof, en plaatste deze ook nog eens perfect. Bij het plaatsen hield de monteur fraai rekening met de detaillering die al aanwezig was.
Ergo: Wie had gedacht dat zoiets kon voor een internetprijs?

Gerrie van Wijk beoordeelde op 2018-01-23

goed.

F.P. Graafstal beoordeelde op 2018-01-23

Er is geleverd wat ik heb gevraagd. Door de feestdagen Oud en Nieuwjaar is de levering iets vertraagd ontvangen.

Harko de Snoo beoordeelde op 2018-01-23

Product is prima. Echter bleek dat ze 2 weken gesloten waren tijdens de Kerst. Dus nadat ik besteld en betaald had nog 2 weken moeten wachten. Nadat ik na een week mailde waar het bleef, kreeg ik een autoreply dat ze gesloten waren. Zet dan ook geen leveringstermijn van een paar werkdagen op je site.

Reactie van Trappentoko.nl B.V.:
Geachte heer de Snoo,

Jammer dat u deze ervaring heeft met Trappentoko.nl. Onze excuses hiervoor. Het is echter wel zo, dat onze sluiting tijdens de kerstvakantie al enkele weken voor deze sluiting is medegedeeld op onze site. Ook is er bij de eerste stap van het bestelproces een vermelding geweest van deze sluiting, waarbij is aangegeven dat bestellingen na de vakantiesluiting in behandeling worden genomen. Hier heeft u vermoedelijk overheen gekeken. Wij hopen in ieder geval dat u veel plezier heeft van uw product, en bedanken u voor uw bestelling.

M.M. Peek beoordeelde op 2018-01-04

De site geeft zeer goed aan hoe moet worden ingemeten. Bestellen online gaat prima. Trap was binnen gestelde termijn klaar. Uitgebreide montagehandleiding. Aanvullende vragen werden duidelijk beantwoord.

Verdoes beoordeelde op 2018-01-04

Trap netjes ontvangen en goede pasvorm en kwaliteit

wagenaar beoordeelde op 2017-12-31

Trap netjes geleverd en paste perfect

Hans Verstraete beoordeelde op 2017-12-30

Vlotte afhandeling, alles netjes geleverd. Wel beperkte communicatie omtrent levertijd/status van de bestelling/verwachte leverdatum

Michiel van Gasteren beoordeelde op 2017-12-30

Snelle levering, scherpe prijs

A. Rietveld beoordeelde op 2017-12-30

Het geleverde werd keurig op de afgesproken tijd bezorgd. Het bestelde was van goede kwaliteit

J.M. Keemink beoordeelde op 2017-12-29

Snel geleverd, bestelling prima in orde. Jan

Edwin Gordt beoordeelde op 2017-12-28

Goede en vriendelijke service(Melanie). Ik had een fout gemaakt bij het betalen en dat werd netjes terug gestort na een paar dagen. Na de 2e poging liep het voorspoedig. De trap werd netjes op tijd geleverd zoals afgesproken. 1 klein puntje van kritiek op een onvolledige uitfrezing van een traptrede maar dit was gemakkelijk aan te passen en de trap was gemonteerd in een halve dag. Trap is nu gemonteerd bij ons thuis in Denemarken.

Rob beoordeelde op 2017-12-28

Goed materiaal en snelle service

JG Langedijk beoordeelde op 2017-12-24

Ben zeer tevreden besteling werd keurig en op tijd thuis bezorgd en ik werd tussendoor ook telefonisch goed geholpen.

Erwin Riemersma beoordeelde op 2017-12-24

Past perfect en snel geleverd.

Erwin Seerden beoordeelde op 2017-12-23

Mooie kwaliteit trap makkelijk in elkaar te zetten en netjes volgens afspraak geleverd. De chauffeur belde een half uur van te voren op dat hij eraan kwam. Gewoon top!

F. beoordeelde op 2017-12-23

Trap was erg netjes geleverd en alles is goed verlopen.
Zou prettig hebben gevonden vooraf een verwachte levertijd te krijgen maar er is binnen 2 weken netjes gebeld over de levering.
Dikke prima!

Paul van Veenendaal beoordeelde op 2017-12-23

juiste leveringen en op tijd.
top bedrijf.

haren van jan beoordeelde op 2017-12-22

Bestelling gedaan,na 5 dagen nog niets Ge emaild en bestelling vergeten of iets dergelijks.Daarna wel snel afgehandeld.