Breudijk 8-a4

Mystery shopper

Lees
waarom

Jansonius beoordeelde op 2018-06-11

Snel geleverd. Goede handleiding.
Prima telefonische hulp bij bestelling. Zeer tevreden.

bracke beoordeelde op 2018-06-10

maatvoering, precies. levertijd op tijd, goede telefonische afhandeling.

netjes.

Bierhuis beoordeelde op 2018-06-09

Niks op aan te merken.

Hessel Vink beoordeelde op 2018-06-09

Goede service.
Duidelijkere afspraken over bezorgmoment zou fijn zijn.
Ik had een gewenst bezorgmoment tijdslot aangegeven in opmerkingen omdat er verder geen plek voor was.
Daar was niet naar gekeken, maar na een belletjes was het zo geregeld om een ander bezorgmoment te krijgen. Dus dat as helemaal top!
Prima trap ook, dus product ook dik in orde. Zeer makkelijk te monteren (rechte steektrap)

A. de Hoog beoordeelde op 2018-06-05

Prima trap, netjes bezorgd en goede communicatie.

Huib beoordeelde op 2018-06-04

Binnen 10 werkdagen de bouwpakket trap binnen. Perfect!!

Paul van lieshout en/of henriette kramer beoordeelde op 2018-06-01

Goede en vakbekwame Fabricage en levering

Houweling beoordeelde op 2018-05-31

site goed te bedienen en de levering was ook super. alles netjes genummerd en alles past

Peter Post beoordeelde op 2018-05-17

goede en snelle levering van de bestelde trap

R. Rossel beoordeelde op 2018-05-17

Heel tevreden, goede telefonische uitleg. Snelle levering en correcte aflevering. Nette trap, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Steven de Haer beoordeelde op 2018-05-17

Snelle levering en super kwaliteit! Ook qua prijs erg interessant!

jimmy van hees beoordeelde op 2018-05-17

Gemakkelijk te bestellen. Snelle levering. Binnen 1 uur stond de trap in elkaar.

Sanne van Hilten beoordeelde op 2018-05-07

Heel tevreden. Wij hadden het verkeerde houttype leuning besteld en kosteloos is een nieuwe leuning voor ons gemaakt met het juiste houtsoort.

Adriaan van der Vorst beoordeelde op 2018-05-05

Geen reactie op een opmerking in het bestellingsformulier en als opmerking krijgen als ik op alle opmerkingen moet reageren kan ik nog wel meer kantoormensen aannemen.

Niels Sigmond beoordeelde op 2018-04-28

Online makkelijk te bestellen, tegen een goede prijs en vlot geleverd, bouwpakket met handleiding. kortom top!

Sander beoordeelde op 2018-04-28

Zelf een bestaande steektrap in een jaren dertig huis vervangen door een minder steile trap.
Flinke klus maar zeer goed geholpen en geadviseerd.
Trap snel geleverd en makkelijk te monteren. Zeer mooi geworden en hadden we eerder moeten doen.

rene huyser beoordeelde op 2018-04-28

Mooie trap en snel geleverd.

John Feron beoordeelde op 2018-04-28

prima ruimtebesparende trap, goede levering binnen 3 weken , net wat ik nodig had

Jan Bosch beoordeelde op 2018-04-24

Mooie trap. Duidelijke handleiding vanwege de foto’s

John Creusen beoordeelde op 2018-04-15

Deze week hebben we de trap geplaatst. Hij past perfect en de afwerking is prima. We zijn zeer tevreden met de aankoop.