Breudijk 8-a4

Mystery shopper

Lees
waarom

Spanjaard beoordeelde op 2019-02-09

Had niet verwacht dat er zo’n persoonlijk en professioneel bedrijf achter deze website zat. De vader kwam persoonlijk de trappen brengen in een professioneel gestickerde bus. Ook alles netjes ingepakt en persoonlijke uitleg met handleiding hoe de trappen gemonteerd dienden te worden. 5 sterren zeker!

Teun Boersma beoordeelde op 2019-02-05

Snel geleverd. Keurig verpakt . Helemaal prima dus.

Michel Gresngt beoordeelde op 2019-02-02

Goede snelle afhandeling, met nette services

kip beoordeelde op 2019-01-26

denk wel ongeveer 6500 trappen in mijn leven als trappensteller geplaatst te hebben , maar neemt u van mij aan bij TRAPPEN TOKO zijn ze goed

kip beoordeelde op 2019-01-26

Lampe beoordeelde op 2019-01-23

Als je dit leest, overweeg je een trap door de TrappenToko te laten plaatsen. Ik zeg DOEN! Ik heb uitgebreid geresearched kwam uit bij ze. Twee bedrijven laten langskomen. De inmeting was fijn en professioneel en er werd meegedacht. Het plaatsen gebeurde meer snel en goed, binnen 3 uur zat mijn nieuwe zoldertrap erin. Er werd zelfs gestofzuigd... aanrader!

Marc beoordeelde op 2019-01-07

alles volgens afspraak gegaan top

Luca Crestani beoordeelde op 2019-01-05

Snel geleverd. Geleverde producten goed verpakt en geen beschadigingen.

Glenn Sanctorum beoordeelde op 2019-01-04

Super tevreden. Snelle levering. Ook via mail onmiddellijk antwoord.

wouter hilhorst beoordeelde op 2018-12-25

Goed, maar het was nog beter geweest een opgave te krijgen van de freesmaat en diepte. Dit kan je vrij makkelijk zelf uitzoeken.
Product is verder prima.

Reactie van Trappentoko.nl B.V.:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Ter informatie: Op de produktpagina op onze site kunt u de infreesmaat terugvinden: “De infrezing in uw trede dient 6 a 7mm breed te zijn en circa 9 a 10mm diep.”

Fijne dagen gewenst!

vroman bryan beoordeelde op 2018-12-15

zeer tevreden over mijn aankoop,en in 3 weken geleverd
voor die prijs kan je zelf geen trap maken

Mario Fok beoordeelde op 2018-12-09

overzichtelijke website en de trappen zijn perfect

F. Peters beoordeelde op 2018-12-06

Snelle levering en gunstige prijs.

NAH beoordeelde op 2018-12-01

Nette levering met goede handleiding en past perfect !

Jan van Leijsen beoordeelde op 2018-11-16

Alles klopte perfect levering en. Tijd

Maarten van de Beek beoordeelde op 2018-11-10

Alles op tijd geleverd en makkelijk in elkaar te zetten het was zo gepiept en zag er netjes uit.

Erwin van Wingerden beoordeelde op 2018-11-07

Snelle levering van gewenste product (infrees strips). Niks op aan te merken.

Martijn Zwikstra beoordeelde op 2018-11-02

Mooie trap. Netjes volgens opgave. Wat je ziet is wat je krijgt.

Verboom beoordeelde op 2018-10-20

Goede service en een goed product

Edwin beoordeelde op 2018-10-13

goeie ervaring, op tijd geleverd en een professionele kwaliteit