Breudijk 8-a4

Mystery shopper

Lees
waarom

Edwin beoordeelde op 2018-10-13

goeie ervaring, op tijd geleverd en een professionele kwaliteit

Jasper Eilert beoordeelde op 2018-10-13

Prima geholpen. Trap besteld op maat en 3 weken later in huis. Top!

Rineke Boers beoordeelde op 2018-10-02

Snelle levering!

René Wouters beoordeelde op 2018-10-02

Heldere website, duidelijke informatie en snelle levering.

Hendrik Hol beoordeelde op 2018-09-22

Gewoon geweldig, de trap paste prima in elkaar

WvZ beoordeelde op 2018-09-10

Snelle levering, prima product

Jan Willem Elskamp beoordeelde op 2018-09-04

Snelle levering en keurige prijs.

Lian Delpeut beoordeelde op 2018-08-12

Ik kon na 10 werkdagen de trap ophalen. Het was een handig bouwpakket met duidelijke beschrijving. Er waren 2 sleuven niet ver genoeg gefreesd, maar dat hebben we eenvoudig op kunnen lossen met behulp van een beitel.

Jeroen Wiersma beoordeelde op 2018-08-12

Geen opmerkingen

Joris beoordeelde op 2018-08-11

Levering was incompleet, handleiding was voor ander type trap. Trappentoko lekker op vakantie gegaan, ik nu boze klant.

Schermacher beoordeelde op 2018-08-11

Niets op aan te merken, perfect!

R. Verwoerd beoordeelde op 2018-08-05

snel geleverd, alles prima in orde, en met de handleiding in 20 minuten in elkaar gezet

Nico Coenders beoordeelde op 2018-08-04

Had op korte termijn een trap nodig. TrappenToko heeft een redelijk korte levertermijn voor de standaard trappen. Vanwege de onverwachte vakantiedrukte zou de trap vertraging oplopen, zij hebben er alles aan gedaan om mijn trap toch op tijd geleverd te krijgen.
Geweldig product, prima zelf in elkaar te zitten door de perfecte bouwinstructies en de trap staat in volle glorie in ons huis.
TrappenToko verdient een uitstekende beoordeling !

m klooster beoordeelde op 2018-08-04

We zijn supertevreden. Beantwoorden snel je mail. Of telefoontje.
Ze nemen echt tijd voor je als klant. Als we ooit een nieuwe trap nodig hebben. Gaan we naar Trappentoko.

Frans Diepeveen beoordeelde op 2018-08-04

Alles klopte daar. Vriendelijke mensen. Prima kwaliteit van de trap. Juiste levertijd.

Mathieu Koetsier beoordeelde op 2018-07-29

Levering was eerder dan geplant en er werd netjes een dag van te voren gebeld. De volgende dag werd de trap keurig op tijd geleverd. De trap ziet er ook keurig uit!

Aad Hoetjes beoordeelde op 2018-07-28

Makkelijk in mekaar te zetten en goede stevige trap en werdt op tijd bezorgt

J.W. van Haasteren beoordeelde op 2018-07-28

de open halfslag tap is eenvoudig te monteren en plaatsen.
voldoet prima aan mijn wens.

Mark beoordeelde op 2018-07-24

Goede service tegen een goede prijs.

HJ .schins beoordeelde op 2018-07-20

Goede uitleg snelle levering zeer tevreden