Breudijk 8-a4

Mystery shopper

Lees
waarom

Aanstoot beoordeelde op 2017-11-24

Duidelijke afspraken, goed resultaat, heel netjes alles opgeruimd, zeer vriendelijke medewerker, niet duur.

Ric beoordeelde op 2017-11-22

Snelle levering en de prijzen zijn goed. Ik ben dit tevreden. Mijn trap is weer als nieuw.

Van den D. beoordeelde op 2017-11-18

Bestelling is compleet en op tijd geleverd. Goede communicatie over tijdstip van levering.

Harold Faessen beoordeelde op 2017-11-18

Super snel en super handleiding

Jack Gardien beoordeelde op 2017-11-18

Heel tevreden, snelle levering!

p van dijk beoordeelde op 2017-11-18

Alles perfect

Jmromkes beoordeelde op 2017-11-15

super goede service en prachtige omschrijving bijgeleverd. De trap zat in een kwartier in elkaar

Adrian Kuurek beoordeelde op 2017-11-11

Thqnk you very much .very high quality .

cees beoordeelde op 2017-11-11

Wij van SkillsXL interieurbouw zijn zeer tevreden over de trap van Trappentoko BV.
"Kwaliteit voor nu en nog een keer"

Maurice Luchtmeijer beoordeelde op 2017-11-11

Voordat ik de trap bestelde had ik nog een paar vragen die telefonisch keurig beantwoord werden. De trap werd op tijd geleverd met een eenvoudige handleiding waarin de montage en het afhangen van een open trap werd beschreven. Ik had een gesloten trap, waardoor het monteren en vooral het plaatsen van de trap nogal anders verliep. Dat is het enige waarvan ik me kan voorstellen dat dat beter kan. Verder zeer tevreden over de trap!

Pieter den Oudsten beoordeelde op 2017-11-10

Prima site. Snelle en keurige levering van een prima product.

marcel de lorijn beoordeelde op 2017-11-10

Heel tevreden snelle levering betaalbare prijs

A.J. Swart beoordeelde op 2017-11-09

Snelle levering - ook nadat ik een kruisje niet aangevinkt had: ik werd de volgende dag direct gebeld en het was opgelost.
Het aanbrengen is gemakkelijk en het resultaat is dat we veiliger de trap op en af gaan.

Juliën Vergoossen beoordeelde op 2017-11-06

Prima en overzichtelijke website, nette communicatie. Echter werd er wel bij de bestelling doorgegeven dat wij op vakantie waren, wat waarschijnlijk niet was gelezen en zo de trap in de vakantie zou worden geleverd. Na telefonisch contact is eea verzet. Maar iets over het hoofd zien is menselijk. Service was prima

ALKAN beoordeelde op 2017-11-04

Duidelijk bij bestelling. Optimale bezorging. Kwalitatieve product

peter de wildt beoordeelde op 2017-11-04

goede service ,makkelijk bestellen online, top materiaal , handleiding enz .

Welling beoordeelde op 2017-11-04

Heel tevreden. Snelle levering.

Martijn beoordeelde op 2017-11-02

Snel, netjes, top!

Jaimy Janssen beoordeelde op 2017-10-28

Kwart trap besteld, 10 dagen later geleverd. Netjes verpakt. Mooie trap voor een mooie prijs!

Matthias van der Brugghen beoordeelde op 2017-10-28

Keurige trap, snel geleverd