Breudijk 8-a4

Mystery shopper

Lees
waarom

Lian Delpeut beoordeelde op 2018-08-12

Ik kon na 10 werkdagen de trap ophalen. Het was een handig bouwpakket met duidelijke beschrijving. Er waren 2 sleuven niet ver genoeg gefreesd, maar dat hebben we eenvoudig op kunnen lossen met behulp van een beitel.

Jeroen Wiersma beoordeelde op 2018-08-12

Geen opmerkingen

Schermacher beoordeelde op 2018-08-11

Niets op aan te merken, perfect!

R. Verwoerd beoordeelde op 2018-08-05

snel geleverd, alles prima in orde, en met de handleiding in 20 minuten in elkaar gezet

Nico Coenders beoordeelde op 2018-08-04

Had op korte termijn een trap nodig. TrappenToko heeft een redelijk korte levertermijn voor de standaard trappen. Vanwege de onverwachte vakantiedrukte zou de trap vertraging oplopen, zij hebben er alles aan gedaan om mijn trap toch op tijd geleverd te krijgen.
Geweldig product, prima zelf in elkaar te zitten door de perfecte bouwinstructies en de trap staat in volle glorie in ons huis.
TrappenToko verdient een uitstekende beoordeling !

m klooster beoordeelde op 2018-08-04

We zijn supertevreden. Beantwoorden snel je mail. Of telefoontje.
Ze nemen echt tijd voor je als klant. Als we ooit een nieuwe trap nodig hebben. Gaan we naar Trappentoko.

Frans Diepeveen beoordeelde op 2018-08-04

Alles klopte daar. Vriendelijke mensen. Prima kwaliteit van de trap. Juiste levertijd.

Mathieu Koetsier beoordeelde op 2018-07-29

Levering was eerder dan geplant en er werd netjes een dag van te voren gebeld. De volgende dag werd de trap keurig op tijd geleverd. De trap ziet er ook keurig uit!

Aad Hoetjes beoordeelde op 2018-07-28

Makkelijk in mekaar te zetten en goede stevige trap en werdt op tijd bezorgt

J.W. van Haasteren beoordeelde op 2018-07-28

de open halfslag tap is eenvoudig te monteren en plaatsen.
voldoet prima aan mijn wens.

Mark beoordeelde op 2018-07-24

Goede service tegen een goede prijs.

HJ .schins beoordeelde op 2018-07-20

Goede uitleg snelle levering zeer tevreden

ter Haar beoordeelde op 2018-07-20

Ziet er top uit goede uitleg erbij en snel geleverd

van Dalen beoordeelde op 2018-07-09

De bouwpakket trap kwam netjes binnen het afgesproken termijn binnen. Bij levering nog montage instructies gehad van een medewerker die er duidelijk verstand van had. Kortom, tevreden!

Jan Brinks beoordeelde op 2018-07-09

Netje en op tijd en goede kwaliteit en pasvorm.

Mariella van Es beoordeelde op 2018-07-07

Ben erg tevreden over de geleverde trap

T. van der Sluys beoordeelde op 2018-07-05

Snel geleverd en niet duur.

M. Lalleman beoordeelde op 2018-07-02

Trap besteld. Zeer snel geleverd en kwaliteit uitermate mooi. Uitgebreide beschrijving van montage aanwezig en alle schroeven om trap te monteren

van Moppes beoordeelde op 2018-06-29

Bij de hulp met het bestellen is er een spraak verwarring ontstaan tussen 75 en 95. Dit heeft geresulteerd dat de trap nu 20 cm. te smal is. Het bedrijf kan hier niets meer aan doen, zeggen ze. Het is ook zeer jammer dat er geen verifiërenings mail krijg van de bestelling, zodat je het eventueel kan aanpassen. Zeer jammer. Zeker als dit € 938,00 heeft gekost.

Reactie van Trappentoko.nl B.V.:
Geachte heer/mevrouw van Moppes,

Navraag intern leert ons dat u contact met ons opgenomen heeft omdat u exact dezelfde trap wilde hebben als uw buurman, welke ook een trap bij ons besteld had. Onze medewerkster heeft u deze maten doorgegeven. Daarbij viel het haar op dat ze regelmatig dingen moest herhalen, omdat u het niet verstond. Daarmee is bij ons de indruk ontstaan dat u slechthorend bent. Om dan te spreken van een spraakverwarring is ons inziens niet eerlijk naar ons toe. Daarmee wekt u de suggestie dat uw verkeerde bestelling aan ons te wijten valt. Hiervan is geenszins sprake. U bent zelf verantwoordelijk voor het juist doorgeven van uw bestelling.

Daarnaast worden alle bestellingen middels mail geverifieerd. Wellicht is deze in uw spam mailbox terecht gekomen?

Het klopt inderdaad dat wij niets aan uw te smalle trap kunnen doen. U kunt een nieuwe (bredere) trap bestellen via onze website. Deze zal goedkoper uitvallen, omdat u de verf en de antislipstrip al heeft. Het infrezen van de strips zullen wij voor onze rekening nemen, en om het leed nog iets meer te verzachten kunnen we u 10% korting op de nieuwe trap aanbieden. Daarnaast adviseer ik u om de maten goed te checken, niet alleen de breedte maat heeft u anders besteld als uw buurman, ook de hoogtemaat en uitvalmaat waren verschillend.

Hoogachtend en met vriendelijke groet,

Jeffrey Pels

Nidia Hettinga beoordeelde op 2018-06-29

De website is duidelijk en de stappen zijn duidelijk omschreven. De levering werd netjes gemeld en de bezorger was heel vriendelijk en wees ook op de instructies voor de trap en gaf advies over het lakken of beitsen van de trap. Nu is het ons om hem in elkaar te zetten van het zomer.