Houtzaagmolen 223

Lees
waarom

2016

Petra beoordeelde op 2016-12-07

Vanmorgen een thera cane besteld. Werd ik even later gebeld: Hij was zo meteen in de buurt, of hij hem langs kon brengen. Nou graag. Gaf hij ook nog wat aanwijzingen voor het gebruik. Er zat sowieso ook nog een folder bij over het gebruik.

Ineke Visser beoordeelde op 2015-06-08

Vorig jaar herfst heb ik bij Rob geïnformeerd naar het boek met meridiaanoefeningen van Shizuto Masunaga. Rob is er achteraan gegaan, belde mij afgelopen donderdag dat het opnieuw te bestellen is en zaterdag lag het al op de mat.
Geweldig vind ik dat, dit is echte service zoals ik van dit team gewend ben.
Ineke Visser een zeer tevreden klant

Aleiptèrion praktijk voor sportmassage beoordeelde op 2015-01-30

Positief. Soms wel zoeken naar een product in de webshop
Nazorg en garantie in mijn geval n.v.t

john van Poolen beoordeelde op 2015-01-29

Aankoop via triggershop is prima, aflevering een drama, via track en trace datum doorgekregen, van 8:30 tot 21:30 zou het geleverd worden, werd een dag later pas bezorgt, hier kan triggershop niets aan doen, maar vind wel het vermelden waard

B.Schaafsma beoordeelde op 2015-01-28

Mijn bestelling was heel snel geleverd. Toen ik verzocht om een deskundige behandelaar bij mij in de buurt, werd ik direct doorgestuurd naar een triggerpointcoach die me heel goed hielp. Dank!

Robin van de Ven beoordeelde op 2015-01-27

Alles was snel besteld, alleen de pakketpost liet het enigszins afweten.
Maar daar kan Triggershop.nl natuurlijk weinig aan doen.
Alles goed ontvangen, zoals het op de website staat uitgelegd en met een uitgebreide instructie erbij.

Mystery shopper beoordeelde op 2014-10-14

We hebben Triggershop onlangs verrast met een mysteryshopping actie. Tijdens deze actie deden we ons voor als een geinteresseerde in de LWW T&S Wallcharts. We vroegen aan de webwinkel of we tijdens het bestelproces een verschillend adres voor bezorging (het huisadres) en de factuur (het adres van de praktijk) konden opgeven. We kregen spoedig een reactie terug van de webwinkel. Hierin werd aangegeven dat dit inderdaad mogelijk was. Vanwege de spoedige reactie waarmee dit gepaard ging zijn we zeer tevreden over de klantenservice van Triggershop. We beoordelen de webwinkel dan ook met de volledige vijf sterren.

2014