Houtzaagmolen 223

HG beoordeelde op 2018-07-09

Snelle en goede service
Zeer tevreden

Janny Mellaart beoordeelde op 2018-07-06

Snelle levering. Prima verpakt.

Rob de Bruijn beoordeelde op 2018-07-05

Snelle levering.

Meriam Diepe beoordeelde op 2018-07-05

Greet Gabriel beoordeelde op 2018-07-05

Tine Bouman beoordeelde op 2018-07-05

Hilde Gorissen beoordeelde op 2018-07-02

Bezorging keurig zoals vooraf aangegeven. Geleverde producten bevallen heel goed.

Mrjam Kraan beoordeelde op 2018-07-02

SJ Dresselhuis beoordeelde op 2018-07-02

P. Zegveld beoordeelde op 2018-07-02

Anja Groeneveld beoordeelde op 2018-07-01

Lilian Popping / Flex & Balans beoordeelde op 2018-06-30

Zeer tevreden. De volgende dag is de bestelling al in huis en goede producten.

Sheila Aitken beoordeelde op 2018-06-29

Professioneel, betrouwbaar, goede communicatie, uitstekend product en snelle service.

Reactie van Triggershop.nl:
Bloos, bloos ;-)

Jannie beoordeelde op 2018-06-29

De bestelling en service waren prima. Werd zelfs nog gebeld voor een gratis update naar ander product. Alleen werkte de dvd niet, maar ik kreeg direct een mail met een link. Dus erg tevreden.

marc kuiper beoordeelde op 2018-06-22

Angelique Timmermans-Oomens beoordeelde op 2018-06-22

Snelle service

Pierre DECAE beoordeelde op 2018-06-21

Alie Meester beoordeelde op 2018-06-21

Produkten prima. De afwikkeling van de bestelling verliep iets minder soepel. Het is te lang geleden om het me de exacte details te herinneren (de link naar de review krijg ik nu een half jaar na aankoop toegestuurd). Wat ik me herinner is dat me als tegemoetkoming 1 of 2 (ik weet het niet meer) massageballen gestuurd zouden worden. Op mijn bericht dat ik ze niet ontvangen heb bij de bestelling heb ik in eerste instantie geen reactie gehad. Ik ben er niet zo goed in als er iets toegezegd is als tegemoetkoming om dan vervolgens te concluderen dat de belofte niet nagekomen wordt. Het ging om iets kleins, maar dat is dan gewoon wel een beetje jammer. Verder dus prima produkten.

Aanvulling op eerder bericht: Inmiddels heb ik de beloofde massageballen alsnog ontvangen. En een T-shirt van de triggerpoint-coach. Eind goed al goed :-)

Reactie van Triggershop.nl:
Dank voor je reactie Alie, ik stuur je morgen meteen nog de toegezegde massageballen toe, 1x hard en 1x luxe!
Excuus voor de slordigheid. Ik hoop dat het na ontvangst van deze massageballen goed is!