Hogeweg 92 a
085 – 06 07 545

9,0

Google Plus/Places - 10,0

Leon beoordeelde op 2019-07-02

Goede service, na kort telefoontje de juiste spotjes gevonden.

Daphné Cauwelier beoordeelde op 2019-06-20

John Kremer beoordeelde op 2019-06-08

Anoniem beoordeelde op 2019-04-18

Tjeerd Krol beoordeelde op 2019-03-14

Mieke van den Nouland - de Graaf beoordeelde op 2019-03-01

Snel geleverd, product zoals verwacht.

Roderick beoordeelde op 2019-02-19

Door eigen toedoen per ongeluk verkeerde spots besteld. Daarna zeer behulpzame klantenservice die actief meedacht in het zoeken naar geschikte spots en het retourneren van de verkeerde spots.

Anoniem beoordeelde op 2019-02-18

Tim Haze beoordeelde op 2019-01-31

Rodney beoordeelde op 2019-01-30

top contact na wijziging van mijn kant, snelle levering en top service!

Ronald beoordeelde op 2019-01-21

Bastiaan Stucken beoordeelde op 2019-01-21

Mooie spots, prijs is er ook wel naar. Dimmen lukt niet goed met maar 6 stuks

Reactie van Trimlessspots.nl:
Beste Bastiaan,

Bedankt voor uw reactie. Kunt u ons vertellen wat er precies niet goed werkt? Veel van de inbouw led dimmers werken op onze trimless spots. Misschien kunt u het probleem ook oplossen met onze LED compensator: https://www.trimlessspots.nl/product/led-compensator-inbouwspots/

Wij helpen u graag verder.

Groetjes,
Marco
Team Trimlessspots.nl

Tom beoordeelde op 2019-01-19

Bjorn beoordeelde op 2019-01-18

Tim beoordeelde op 2019-01-17

Arjen beoordeelde op 2019-01-17

Goede levering en spotjes zijn gemakkelijk in te bouwen (voor het stucken). De bij geleverde 10 Watt LTech Dali drivers die werken goed samen met mijn MDT Dali Gateway.

Bas beoordeelde op 2019-01-16

Mooie spots, makkelijk aan te sluiten, perfect licht

roel beoordeelde op 2019-01-16

M beoordeelde op 2019-01-16

Snel geleverd en netjes verpakt

Oane beoordeelde op 2019-01-14

De levering en de service rondom de levering is goed. De kwaliteit van de spots overigens ook. Echter de bijgeleverde trafo's zijn niet geschikt om te dimmen. De lampen gingen voortdurend flikkeren. Ik dacht dat de dimmers die ik gebruikte niet goede waren en heb toen 4 verschillende dimmers geprobeerd van goedkopen tot helen dure. Echter niks was goed. Totdat de aannemer langs kwam met zijn installateur. Hij bekeek alle spullen en kwam tot de conclusie dat de bijgeleverde trafo's niet geschikt waren en dat daar zwaardere trafo's op moesten worden gezet. Ik heb toen overal nieuwe trafo's van 350 mv in laten zetten door de aannemer en toen konden de spots wel gedimd worden.

Reactie van Trimlessspots.nl:
Beste Oane,

Bedankt voor uw beoordeling. Helaas hebben wij u niet meer gesproken nadat u een bestelling heeft geplaatst op onze webshop. Het probleem hadden wij graag samen met u opgelost. Wij raden het af om andere drivers aan te sluiten dan die meegeleverd zijn.

Mocht u nog meer vragen hebben dan kunt u ons altijd bereiken op 085 - 060 75 45 of op info@trimlessspots.nl

Groetjes,
Marco de Vries