Dennenlaan 8
7731 AG Ommen

HMD Braam beoordeelde op 2019-06-03

Reinier Wattum beoordeelde op 2019-05-24

Allemaal prima gegaan, enige minpuntje vind ik dat Tuinaarde.nl niet in staat is om het dagdeel aan te geven dat de zending bezorgd wordt. Dat resulteert nu dus in een hele dag vrij houden als je bij de bezorging moet zijn ivm de instructies.
Ik verwacht niet dat ze het exact aangeven, maar het lijkt mij dat de route ‘s ochtends vroeg al bekend is, en dat ze dit via sms of mail even doorgeven, zending te verwachten voor of na 13u.

Joost Westerveld beoordeelde op 2019-04-24

Goede kwaliteit tuinaarde en netjes voor de deur geleverd.

H. Donker beoordeelde op 2019-04-17

Gert Willaert beoordeelde op 2019-04-16

Marijke beoordeelde op 2019-04-12

Levering was op de afgesproken datum. Jammer dat er niet gekeken is naar de afleverinstructies. Ik had gevraagd om de bestelling zover mogelijk op de oprit te zitten. Helaas stond dit van voor naar achter zodat ik eerst een uur zakken kon opstapelen voordat onze auto’s daar konden parkeren. Tevens had ik 2 pallets bestel maar krijg de eerste pallet wel helemaal en de andere 90 zakken verspreid over 4 ! Pallets. Nu moet ik maar liefst 5 pallets afvoeren, dat is EEG jammer

Frans Leenaerts beoordeelde op 2019-02-19

Stan Huijs beoordeelde op 2019-01-04

René Water beoordeelde op 2018-09-19

Netjes bezorgd volgens afspraak en op de plek naar wens.

Van de Michael beoordeelde op 2018-07-30

alles volgens afspraak perfect

R Pitlo beoordeelde op 2018-06-09

Anoniem beoordeelde op 2018-06-07

Goed contact. 2 x besteld en geleverd volgens afspraak.

M Willems beoordeelde op 2018-04-24

Zeer tevreden

Marcel Agten beoordeelde op 2018-04-23

Tevreden met het product, zowel de bemeste tuinaarde als de potgrond. Mijn verzoek om op een bepaald moment te leveren werd keurig bevestigd met een mail op de bezorgdag en een half uur voor aankomst belde de chauffeuse dat ze er aan kwam. Netjes neergezet en ik kin aan t werk.

THIERRY VERINGA beoordeelde op 2018-04-14

Bert Weersing beoordeelde op 2018-04-01

Echt mooie potgrond wat er is geleverd.
En super goedkoop.
Ik had 1 pallet bemeste tuinaarde en 1 pallet universele potgrond.
En mooi netjes voor de deur afgeleverd door de chauffeur.
En 30 liter zakken zijn perfect te tillen.
Ik geef hier echt een dikke duim omhoog voor.

H. Donker beoordeelde op 2018-02-11

Ronald Bakker beoordeelde op 2017-07-07

Zeer correcte afhandeling van de bestelling en volgend afspraak geleverd zeker een AANRADER

Krist Verstraete beoordeelde op 2017-07-06

Snelle levertijd!

Van de Michael beoordeelde op 2017-07-03

men doet wat men beloofd supper