Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Hoenderberg 10
4708HN Roosendaal

Mystery shopper

Lees
waarom

2014

Mystery shopper beoordeelde op 2014-08-18

We hebben de webwinkel Goedkope Kinderfietsjes onlangs verrast met een mysteryshopping actie. Tijdens deze actie deden we ons voor als een belangstellende voor de meisjesfiets Yupeeh Rose 12 inch. Dit leek onze fictieve mysteryshopper een mooi cadeau voor haar dochter. We vroegen aan de webwinkel wat de periode zou zijn tussen het bestellen en het geleverd krijgen van het product. Daarnaast vroegen we aan de webwinkel of er een testrit gemaakt kon worden op de fiets. Mocht deze dan niet erg bevallen dan zouden we de fiets graag omruilen/retourneren. We kregen al spoedig een reactie terug van de webwinkel. Hierin werd aangegeven dat wanneer we de fiets voor 12h00 zouden bestellen het de volgende dag in huis zou zijn. Het ruilen/retourneren kon alleen wanneer de verpakking zoveel mogelijk intact gebleven was en er geen schade was aan de fiets. Dit is conform de afkoelingsperiode: de consument moet netjes omgaan met het product alsware hij/zij het koopt in de winkel. Dankzij de spoedige reactie van de webwinkel zijn we zeer tevreden over de klantenservice. We beoordelen de webwinkel dan ook met de voltallige vijf sterren.

Alexander Pijnenburg beoordeelde op 2014-07-24

Perfecte service tot nu toe, nog geen ervaring gehad met nazorg of garantie. Op zondag besteld, maandag de bevestiging en geleverd op dinsdag en dat voor een scherpe prijs. Kan het iedereen aanbevelen.

2014