Staalweg 7
4104AS Culemborg

Els Huisman beoordeelde op 2017-06-22

Heel tevreden, snelle afhandeling van de vraag per mail over mijn bestellingen. En keurige persoonlijke levering.

Jose van der Burg - Aalbrecht beoordeelde op 2017-05-29

Heel tevreden over de producten en de snelle levering en de mailtjes die je ontvangt dat je bestelling onderweg is. Hele fijne webshop met super leuke dingen.

Jacqueline Geertman beoordeelde op 2017-05-18

De producten die ik bestelde zijn erg mooie producten.Helaas duurde het een maand voordat ik ze kreeg.Ze hadden beter eerst de producten kunnen sturen die op voorraad waren,dan een berichtje kunnen sturen dat de andere producten later kwamen.
Nu heb ik te lang gewacht voor alle producten.

Reactie van UASHMAMA®:
Beste Jacqueline,

Dank je wel voor je mail en fijn te horen dat je de producten hebt ontvangen en je er tevreden over bent.

Voor wat betreft de langere levertijd: dit stond aangegeven op de website op het moment dat je de tas bestelde (levertijd 6 -8 weken). De Carry Bag Two was op dat moment namelijk helaas niet op voorraad. Gelukkig hebben we de tas uiteindelijk een stuk sneller binnen gekregen en konden wij de tas aan je versturen, tezamen met de andere artikelen.

Ik wil je wel bedanken voor je heldere feedback want dit helpt ons om dit in de toekomst wellicht beter te communiceren en/of in overleg de overige artikelen eerder te versturen.

Dank je wel nogmaals!

Liefs,
Moes & Griet

paul gabriels beoordeelde op 2017-05-13

Ons pakketje was bij de transporteur zoek geraakt en werd in no-time vervangen.
Perfecte trouble shooting en oplossing

Wendy Hazenbosch beoordeelde op 2017-04-30

Snelle service

Andrea Van den Boom beoordeelde op 2017-04-24

Goede snelle service

Kelly De Schutter beoordeelde op 2017-04-24

er was iets fout gegaan bij mijn betaling - ik kregen e-mail met melding zodat ik het in orde kon brengen en bevestiging en levering volgde onmiddelijk ondanks verlengd weekend !

Esmeralda beoordeelde op 2017-04-24

Super leuk product. En goede en snelle levering. De maat van de zakken is wel lastig in te schatten. Had ze iets groter verwacht. Gelukkig heb ik van elke maat iets gekocht waardoor ik nu in de toekomst precies weet weke maat voor welke plant ik kan gebruiken.

M.F. Siemerink beoordeelde op 2017-04-11

Ik had besteld en 1 week erna kreeg ik het binnen, kon wel iets eerder.

Reactie van UASHMAMA®:
Hi Myrthe,

Dank je wel voor je reactie.
Helaas was een van de bestelde artikelen niet op voorraad op het moment van bestellen.
Dit stond ook aangegeven op de website. Helaas duurde het hierdoor een aantal dagen langer voordat je de bestelling binnen had.

Hopelijk heb je wel heel veel plezier van de paperbags.

Liefs,
Moes & Griet

Sybrich van Heukelom - Burggraaf beoordeelde op 2017-04-06

Heel leuk dat er een persoonlijk briefje bij zat!

Marie GANDON beoordeelde op 2017-04-03

goed

Jolanda beoordeelde op 2017-03-30

Fijne website en een snelle levering.

Melanie Broeders beoordeelde op 2017-03-28

Zondag besteld, dinsdag in huis.
Netjes verpakt. En niet te vergeten: erg mooie artikelen.

Lotte ten Have beoordeelde op 2017-03-13

product naar wens, snel in huis, gewoon super! :)

Charlie beoordeelde op 2017-02-28

Prachtige producten en uitstekende, vriendelijke service! Ben heel tevreden!

R. Brand beoordeelde op 2017-02-26

mooie producten

Kevin beoordeelde op 2017-02-20

Topservice! Enorm goed geholpen en dan ook nog eens zeer scherpe prijzen!

Remo Klok beoordeelde op 2017-02-20

Ik heb bericht gekregen dat mijn bestelling dinsdag 14-02 verzonden is, maar heb tot op de dag van vandaag nog niks ontvangen.

Thomas Diefenbach beoordeelde op 2017-02-08

Super Service und schnelle Lieferung mit super Betreuung

Janice Elbertse-van Tuijl beoordeelde op 2017-02-01

Netjes geleverd en was snel binnen.