Staalweg 7
4104AS Culemborg

UASHMAMA®

Hotel ibis budget Aachen Raeren Grenze Silvia De Giorgi beoordeelde op 2017-09-18

snel.

ingeborg buyle beoordeelde op 2017-09-06

Correcte website, snelle levering

CLEMENCE GIMONET beoordeelde op 2017-08-31

Livraison rapide etDe qualité !
Produits conformes à la description ! Bel objet pour une salle de bain !
Parfait! Merci

ellen frakking beoordeelde op 2017-08-30

website overzichtelijk snelle levering

Fleur Cobussen beoordeelde op 2017-08-21

Snelle service, fijn dat het ook door de brievenbus kan en leuke paper bag!

Klein minpuntje is toch dat er verzendkosten worden gevraagd, maar ja anders zou het product duurder worden...

Yasmin Ameling beoordeelde op 2017-08-10

Goede en snelle levering. Prachtig materiaal!

Veerle De Clerck beoordeelde op 2017-07-30

Vlotte en correcte afhandeling.

Jerome Bohg beoordeelde op 2017-07-25

Fijne producten en snelle levering! Ben helemaal bij.

mandy bijvelds beoordeelde op 2017-07-24

Goede Service! Het product is snel geleverd en is naar verwachting.

caroline van der zwan beoordeelde op 2017-07-19

bcc beoordeelde op 2017-07-19

Snelle levering en netjes ingepakt!

Marië Poleij beoordeelde op 2017-07-17

Snelle levering van goede producten

Thirza Schaap beoordeelde op 2017-06-27

Snelle reactie op vragen aan de klantenservice en een handgeschreven kaartje bij ons pakket. En wat een prachtig product Uashmama!

Hi Thirza,

Dank je wel voor je leuke reactie!
Hopelijk tot snel en mocht je ooit in de buurt zijn, je bent altijd welkom bij ons in de showroom.

Uashmama

Anoniem beoordeelde op 2017-06-26

Super correct en snel

Reactie van UASHMAMA®:
Dank je wel voor je complimenten!

Lobke De Waal beoordeelde op 2017-06-25

Heel tevreden over de bestelling, retouren, weer bestellen en het product

Hi Lobke,

Leuk om te horen, dank je wel !

H van den Berg beoordeelde op 2017-06-25

Mooi ingepakt, er zat ook een persoonlijk kaartje bij. Was met veel aandacht verstuurd. Sowieso een fijne webshop want ze bieden ruime keuze.

Reactie van UASHMAMA®:
Wat fijn om te horen, dank je wel...
Binnenkort vullen we de webshop ook weer aan met de nieuwste collectie.

Sofia Assarrar beoordeelde op 2017-06-25

Ik had een aantal pencil cases van UASHMAMA besteld op een zondag, deze werden de volgende dag direct verstuurd en kwamen aan op dinsdag. De kwaliteit van de producten is ontzettend goed, ik ben er heel blij mee en ik zal er zeker nog eens bestellen.

Hi sofia,

Wat fijn dat de pencil cases helemaal naar wens zijn, nogmaals dank voor de feedback op de ontbrekende maten. Heel fijn!

Geniet van je producten.

Els Huisman beoordeelde op 2017-06-22

Heel tevreden, snelle afhandeling van de vraag per mail over mijn bestellingen. En keurige persoonlijke levering.

Dank je wel Els!
We hopen je snel weer een keer terug te 'zien' in onze shop.

Jose van der Burg - Aalbrecht beoordeelde op 2017-05-29

Heel tevreden over de producten en de snelle levering en de mailtjes die je ontvangt dat je bestelling onderweg is. Hele fijne webshop met super leuke dingen.

Jacqueline Geertman beoordeelde op 2017-05-18

De producten die ik bestelde zijn erg mooie producten.Helaas duurde het een maand voordat ik ze kreeg.Ze hadden beter eerst de producten kunnen sturen die op voorraad waren,dan een berichtje kunnen sturen dat de andere producten later kwamen.
Nu heb ik te lang gewacht voor alle producten.

Beste Jacqueline,

Dank je wel voor je mail en fijn te horen dat je de producten hebt ontvangen en je er tevreden over bent.

Voor wat betreft de langere levertijd: dit stond aangegeven op de website op het moment dat je de tas bestelde (levertijd 6 -8 weken). De Carry Bag Two was op dat moment namelijk helaas niet op voorraad. Gelukkig hebben we de tas uiteindelijk een stuk sneller binnen gekregen en konden wij de tas aan je versturen, tezamen met de andere artikelen.

Ik wil je wel bedanken voor je heldere feedback want dit helpt ons om dit in de toekomst wellicht beter te communiceren en/of in overleg de overige artikelen eerder te versturen.

Dank je wel nogmaals!