Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

Moes & Griet

Staalweg 7
4104AS Culemborg
0640981860
KvK 55100511

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Moes & Griet

Gemiddelde beoordeling

9,3

174 beoordelingen

Beoordeling van klanten

94%

3%

3%

2019
Moes & Griet

Felicie Bonnin beoordeelde op 2019-09-11

Envoi très rapide et soigne !!! Le sac est très très beau ! On a même eu un plus grand pour le même prix merci encore

Moes & Griet

Gerda Altena beoordeelde op 2019-09-02

Mijn bestelling van een tasje was snel verwerkt, bij het ophalen werd ik hartelijk ontvangen en kon ik de prachtige collectie zien. Hier ga ik terug komen

Moes & Griet

ine lamers beoordeelde op 2019-06-02

heel tevreden. mooi product

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Moes & Griet

Michiel Bijnen beoordeelde op 2019-05-15

Gevraagd een snelle levering. Gekregen een snelle levering!!
Ook goed en leuk verpakt!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Moes & Griet

Ilse de Boer beoordeelde op 2019-05-15

Leuke producten besteld

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Moes & Griet

Ka beoordeelde op 2019-05-05

Snel bezorgd, keurig verpakt!

Moes & Griet

fadime acun beoordeelde op 2019-05-04

Pakket was helaas niet aangekomen, maar heb meteen een nieuw pakketje ontvangen met extra pluimpjes!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Moes & Griet

A. Bach beoordeelde op 2019-05-02

Sizes of the bags on the website and completely wrong! The staff doesn't understand what measurement the diameter is- they do not know that it is the measurement of the circle! They would not refund the return postage fee (EUR 5.70) although clearly product received is not as described, but they would rather argue with the customer that 27-30 cm is the same as 18-21cm. They do not understand the difference! My advice- save yourself hassle and stay away, unless you're prepared to be surprised and accept anything they send you. People like that don't deserve business!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces

Reactie van Moes & Griet:
Dear A. bach,

So sorry to hear you are so unhappy about our service & descriptions on the website.
Like written to you before, we do mention the correct sizes. We help people to choose the correct paperbag size in combination with a plantpot --> which is a diameter.
This clearly says 'Potsize' + recommended Paperbags size. You have sent us that picture yourself so it did not missed your attention.

We are always looking for solutions to make sure customers are happy with there products. In this case you did really received the items ordered (with the correct sizes like mentioned) but it was not what you wanted. In this case we cannot return the postage fee but we did offer you a free shipping for next time.

If we wouldn't refund the shipping costs you threatened us with a very bad review. We absolutely regret that you are not happy about this situation but demanding a refund, because otherwise you will give us a bad review, is not really how we work. So we told you that if you really feel obliged to give us a bad review, you are free to do so.

We hope you understand that we always try to help people in the best way but sometimes (unfortunatly) it is not possible.

We wish you all the best.

Warmest,
Moes & Griet
Moes & Griet

Maxime Nugteren beoordeelde op 2019-04-30

Super goede en vriendelijke service! Er werd goed met mijn bestelling meegedacht en advies gegeven. Erg fijn en persoonlijk!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Moes & Griet

Bea Vander Laan beoordeelde op 2019-04-30

Moest iets langer wachten, maar werd gebeld met de vraag of dit een probleem was,nee dus. Na 10 dagen lag de bestelling in de bus

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Moes & Griet

Kristan Linskens beoordeelde op 2019-04-28

Heel tevreden. Ik had de bestelde artikelen de volgende dag al in huis. Ook was het keurig verpakt.

Moes & Griet

Petra Frunt beoordeelde op 2019-04-18

Omdat een van mijn artikel niet voorradig was ,toch eerder de bestelling binnen dan verwacht.

Moes & Griet

Iris Kers beoordeelde op 2019-04-16

Snelle, en warme benadering! Heel fijn.

Moes & Griet

Anouk Roeloffzen beoordeelde op 2019-04-14

Prima ervaring. Duurde wel een aan tal dagen voordat het bezorgd werd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Moes & Griet

Sterre beoordeelde op 2019-04-07

Leuke mandjes om planten in te zetten

Moes & Griet

Judith Tenhagen beoordeelde op 2019-03-18

Zeer tevreden! Snelle levering, prachtige producten, met aandacht voor detail

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Moes & Griet

Jeanine Van Dijk beoordeelde op 2019-03-08

Tevreden. Wel veel mails over de bestelling.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Moes & Griet

Plonie Van de Kerkhof beoordeelde op 2019-02-23

Kei mooi en heeft dezelfde uitstraling als op de foto!
We zijn er erg blij mee

Moes & Griet

Kristel Van der Gronden beoordeelde op 2019-02-19

Zeer snelle service. Pakje was mooi verpakt.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Moes & Griet

Cora Rijskamp beoordeelde op 2019-01-26

Super mega tevreden. Nadat ik mijn huisnummer verkeerd had ingevuld hebben moes & griet de verzendkosten nog een keer betaald en kreeg ik een aantal dagen later mijn pakketje binnen. Top service!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.