Staalweg 7

Adrianne Olthof beoordeelde op 2018-08-16

snel en prima geleverd!

& zo hoort het! Veel plezier met je bestelling Adrianne. Liefs Moes & Griet

Eveline Wulf beoordeelde op 2018-08-05

De bestelling verliep vlot, behalve dat DHL het pakket verkeerd had afgeleverd. Naar het bedrijf gebeld en ontzettend netjes te woord gestaan. Begrepen de situatie en gingen het meteen uitzoeken! Top!

Reactie van Moes & Griet:
Goed om te horen dat je zo tevreden bent Eveline! We wensen je veel plezier met de nieuwe shawl. Lieve groet, Moes & Griet

Mevrouw Rienstra beoordeelde op 2018-08-01

Uitstekende service... ze reageerde super snel zelfs vlak voor sluitingstijd
En mijn bestelling kwam netjes en binnen de aangegeven tijd binnen
Erg tevreden over hun

Reactie van Moes & Griet:
Heel fijn om te horen mevrouw Rienstra! We wensen je veel plezier met je bestelling. Lieve groet, Moes & Griet

Annie Wintraecken-Limpens beoordeelde op 2018-07-18

Zeer tevreden, vlugge levering, mooi verpakt

Reactie van Moes & Griet:
Fijn om te horen Annie. Veel plezier met je bestelling!

Tineke Monteyne beoordeelde op 2018-07-03

Sun van der Meer beoordeelde op 2018-07-02

Super service!

Reactie van Moes & Griet:
Super om te horen Sun! Veel plezier met je bestelling! Lieve groet, Moes & Griet

Marieke Katoen beoordeelde op 2018-06-16

Prima service.
Wel een afwijkende kleur. Vond ik jammer!

Hoi Marieke,
Fijn dat je de onze service op prijs stelt maar ook jammer dat je de kleur erg afwijkend vond. Door de plantaardige kleuring van de producten kunnen er inderdaad wat kleurverschillen ontstaan bij de verschillende kleurbaden. Geprobeerd wordt dit natuurlijk zoveel mogelijk te voorkomen. Maar sabbia is soms iets moeilijker in te stellen. Wij waarschuwen ook altijd voor de verschillen die er kunnen zijn. Ik hoop dat het verder geen problemen voor je oplevert. Dank je wel in ieder geval voor je reactie. Moes & Griet

Anne Bus beoordeelde op 2018-06-06

Perfect geleverd!

Goed om te horen Anne, veel plezier met je bestelling! Liefs Moes & Griet

Dionne de Bok beoordeelde op 2018-05-06

Snelle levering, duidelijke bevestiging en het product is van prima kwaliteit. Een dikke 10!

Reactie van Moes & Griet:
Dank je wel Dionne, wat fijn dat je zo tevreden bent. We wensen je heel veel plezier met je aankoop. Lieve groet, Moes & Griet

Sabine Appelt beoordeelde op 2018-05-05

Heel klantvriendelijk en super snelle levering en afhandeling.

Leuk om te horen Sabine! Veel plezier met je bestelling. Liefs Moes & Griet

Francine Buitenhuis beoordeelde op 2018-05-03

Ik had mijn bestelling gebaseerd op de afbeelding. Pas onder de knop plaats in winkelwagen staan de verschillende maten, die heb ik dus niet gezien. Met als gevolg dat ik de verkeerde maat kreeg. Vervolgens de juiste maat besteld, 1-3 weken levertijd. Vind ik toch wel erg lang, niet van deze tijd.

Hi Francine,

Dank je wel voor je berichtje en spijtig te horen dat je helaas de verkeerde maat hebt besteld. Wij proberen zo goed mogelijk de maten erbij te zetten. Zo hebben wij een dropdown waar alle maten in staan, zijn de maten uitgeschreven in de omschrijving & hebben we een matenoverzicht als afbeelding. Hopelijk is de nieuwe bestelling wel helemaal naar wens qua maat en kun je snel genieten van de paperbags.

Voor wat betreft de levertijd. Onze artikelen worden met liefde & zorg handgemaakt in Italiƫ. Wij doen ons best om zoveel mogelijk items op voorraad te hebben maar helaas lukt dit niet altijd. Hopelijk zie je de liefde & zorg terug in het product en begrijp je dat de levertijd hierdoor iets langer is dan je wellicht gewend bent.

Ik heb inmiddels wel begrepen dat wij begin volgende week weer nieuwe leveringen krijgen en dat daar ook jouw ontbrekende product bij zit, dus waarschijnlijk val je binnen de 1 week levertijd ipv 3 weken levertijd.

Mocht je nog vragen hebben dan helpen wij je graag verder.

renee beoordeelde op 2018-04-05

Mooie producten, mooi verpakt en geweldige klantenservice!

Reactie van Moes & Griet:
Goed om te horen Renee. Veel plezier met je bestelling!

Ingrid beoordeelde op 2018-04-04

Ik had de bestelling de volgende dag al in huis mooi verpakt echt super

Reactie van Moes & Griet:
Wat fijn om te horen Ingrid. Heel veel plezier met je aankoop!

Chantal de bont beoordeelde op 2018-04-03

Snelle levering, netjes verpakt, leuke cadeau om te geven!!!

Reactie van Moes & Griet:
Leuk om te horen Chantal. Hopelijk is degene die je cadeau krijgt er erg blij mee!

Ine Stijns beoordeelde op 2018-04-03

Mijn bestelling werd vlot en volgens afspraak uitgevoerd!

Reactie van Moes & Griet:
Fijn Ine. Heel veel plezier met je bestelling!

Alexandra Kleijn beoordeelde op 2018-04-01

Snelle service :)

Hi Alexandra, Veel plezier met je aankoop! Liefs, Moes & Griet

W. Woltjer-Post beoordeelde op 2018-03-26

De bestelling was snel geleverd. Alleen waren de Paper Bag Gold zakken niet gelijk. De ene was zoals de bedoeling was, soepel en goed van kleur de andere was erg stug en had een andere teint, waardoor ze niet mooi bij elkaar staan en dat was wel mijn bedoeling.

Reactie van Moes & Griet:
Hi W., Jammer dat de paper bags niet gelijk zijn. De bags worden gemaakt van natuurlijk materiaal en -kleurstoffen, waardoor het kan zijn dat de items iets van elkaar verschillen. Uiteraard willen we dat je blij bent met de bestelde producten. Mocht dit niet zo zijn, laat het ons dan weten zodat wij exemplaren kunnen toesturen die beter met elkaar matchen.

Liefs,

Jessy Bakker beoordeelde op 2018-03-11

In een mooie doos keurig ingepakt en op tijd bezorgd. De ‘pink’ was iets meer roze dan we op internet dachten te zien en retourkosten zijn helaas voor eigen rekening.

Mewelina Smits beoordeelde op 2018-03-11

Duidelijke website, snelle levering, mooi ingepakt, top!

Christina Egner beoordeelde op 2018-03-07

Fine!