Moes & Griet
Verkoop en informatievoorziening van de feelgood webstore Moes & Griet | 'A comfortable and beautiful Lifestyle'

• jolanda luiten
    Geverifieerde klant van Moes & Griet

vriendelijk personeel en goede service

Antwoord van Moes & Griet

Dank je Jolanda voor het compliment. De andere twee orders gaan morgen naar je toe.
    Ook daar heel veel plezier mee. Liefs, Moes & Griet

• Ana Pérez Pérez Torres
    Geverifieerde klant van Moes & Griet

Mooie producten en goede service

Antwoord van Moes & Griet

Fijn dat de producten je bevallen. Heel veel plezier ermee. Lieve groet, Moes & Griet

• Hoe beoordeel je Moes & Griet?

• Monique Van Capelleveen
    Geverifieerde klant van Moes & Griet

Mijn produkt had wat bruine vlekken op de paperbag zitten had er 2 besteld de kleine was netjes maar de grote was niet echt licht grijs beetje jammer weer

Hoi Monique,
    Wat jammer dat de twee paperbags niet helemaal naar zin waren. Het kan voorkomen dat er lichte verschillen in de kleuren zijn vanwege de plantaardige kleuring. Dat wordt ook aangegeven dat dit mogelijk is. Maar bij de grijs komt dit eigenlijk weinig voor. Als je wilt mag je mij een foto sturen van de paperbag met de vlekken. Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. Wij willen vooral dat je tevreden bent :))) Je kunt je foto's het beste sturen naar info@uashmama.nl

• Karin Westervoorde
    Geverifieerde klant van Moes & Griet

Levering duurde lang maar dat was goed aangeven. Toch nog binnen de verwachte levertjjd ontvangen waar ik blij mee was. Super
    verpakt met een leuk bedankkaartje erbij.
    Omdat ze Uashmamatassen hebben kom ik hier zeker terug.
    Aanrader 👍🏻

Antwoord van Moes & Griet

Dank Karin voor de mooie beoordeling. Veel plezier van je producten.

Lieve groet,

• karin Schoonevelt Buchner
    Geverifieerde klant van Moes & Griet

Dag na bestellen al in huis. Reageren gelijk op vragen per mail. Top!

Antwoord van Moes & Griet

Dank Karin voor de mooie beoordeling en fijn dat alles naar zin is. Lieve groet, Moes & Griet

• Harriette Brouwer-stokman
    Geverifieerde klant van Moes & Griet

Zorg in iedergeval er voor dat je alles leverd wat er besteld is, en reageer sneller op berichtjes

Beste Harriette,
    Jammer dat je niet helemaal tevreden bent over onze service. Ik wil daar graag toch even op reageren. Op 30 mei jl. heb je ons op de hoogte gesteld dat de paperbags die je had ontvangen toch niet jouw smaak waren en deze wilde terugsturen en hoe je dat het beste kon doen. Daarbij heb je meteen aangegeven dat er ook 1 te weinig was geleverd. Dat laatste was natuurlijk vervelend maar waar mensen werken worden helaas ook wel eens fouten gemaakt die we altijd zo snel mogelijk proberen op te lossen. Jouw bericht kwam op de zaterdag van het Pinksterweekend en wij hadden, zoals velen van ons, een paar dagen vrij. Op de eerstvolgende werkdag heb je ons wederom om 9 uur gemaild en geappt dat je nog geen antwoord had gekregen. Deze mail is door ons binnen het uur beantwoord om je te informeren wat je kon doen. Sneller hadden wij dus niet kunnen reageren. Ik hoop in ieder geval dat wij vandaag je pakketje weer retour ontvangen zodat wij je ook zo snel mogelijk kunnen crediteren.
    Lieve groet , Moes & Griet.

• Jeannette Troost

Goede service en kwaliteit

Antwoord van Moes & Griet

Dank je Jeannette voor de mooie beoordeling. Veel plezier van je producten.

• Greda Miezenaite
    Geverifieerde klant van Moes & Griet

Eerlijk, prima geregeld, lief communicatie

Antwoord van Moes & Griet

Dank je wel Greda voor de mooie beoordeling. Wij zijn blij dat je zo tevreden bent.
    Lieve groet,

• Claudia Smits

mooie spullen, snelle service

Antwoord van Moes & Griet

Dank je voor je mooie beoordeling. Veel plezier ervan.
    Lieve groet, Moes & Griet

• Carin Louis