domselaerstraat 58

9,1

Bob Radsma beoordeelde op 2018-12-09

Goede en snelle levering

Peter Verhoeven beoordeelde op 2018-12-06

Hulpvaardig aan de telefoon. Levering snel en prima product.

Gilles Schuilenburg beoordeelde op 2018-12-04

Goede telefonische voorlichting, daarna besteld via de site en keurig op tijd geleverd.

Jan de Ridder beoordeelde op 2018-12-02

Besteld en 2dagen later via de post ontvangen. De adapter werkt, net als de gratis meegeleverde USB adaptertje.

Ronald beoordeelde op 2018-11-29

Snelle levering goed product voor een concurrerende prijs

Sandra Blok beoordeelde op 2018-11-29

Prima, snelle levering. Wel tamelijk hilarisch dat je een opmerking/vraag bij de bestelling kunt plaatsen waarmee vervolgens niks gedaan wordt behalve dat je je eigen vraag op de factuur terugziet...

Reactie van USB-C-Adapters.nl:
Uw commentaar was: 'Mocht het product ook in zilver verkrijgbaar zijn, dan graag ipv grijs'. Dit product is niet verkrijgbaar in zilver, zoals aangegeven in de productbeschrijving. U plaatste dit in de commentaar sectie van een bestelling, bedoelt voor extra details voor correcte levering. Daarom is hier geen reactie op gekomen.

W Udema beoordeelde op 2018-11-29

Snelle en nette levering

Joop Hartong beoordeelde op 2018-11-22

Bestelling is correct afgehandeld. Ook na afloop toen bleek het product niet aan te sluiten op de bestaande apparatuur werdt het betaalde bedrag direct terguggestort.

Lotte de Smet beoordeelde op 2018-11-18

Goede service ondanks fout!

Ellen Weijman beoordeelde op 2018-11-15

Prima prijs kwaliteit verhouding, snelle levering

Rene Klootwijk beoordeelde op 2018-11-11

‘s avonds beateld en de volgende dag geleverd, klasse!

A. Ike beoordeelde op 2018-11-11

Goede service

Erik beoordeelde op 2018-11-10

Snelle levering en goede prijzen.

Radjen Heera beoordeelde op 2018-11-09

Heb een USB C kabel besteld en bleek dat het 2 weken zou duren voor hij binnen was. De verkoper heeft mij direct gemaild en een duurder alternatief aangeboden (voor dezelfde) prijs. Na dit geaccepteerd te hebben heel snel ontvangen. Erg tevreden met deze shop!!

Karel F. Gildemacher beoordeelde op 2018-11-09

Het ding is prima, maar hij is grijs, terwijl er zilver op het doosje staat. Jammer, maar hij doet het, dus ....op initiatief van de verkoper is ie vervangen. Uitstekend!

roland wauben beoordeelde op 2018-11-08

Prima doen wat ze beloven

gerard ugen beoordeelde op 2018-11-05

Vond de usb-c adapter naar vga niet goed, e.e.a. zat los in de behuizing

Tuyo Frans beoordeelde op 2018-11-05

Snelle service

Tim Nieuwenhuijs beoordeelde op 2018-11-04

Goed en snel geleverd, mooi product

Lars Jacobs beoordeelde op 2018-11-03

Ik heb mijn bestelling voor 17:00 uur gedaan. De USB-C module is overal erg prijzig maar bij USB-C Adapters vond ik een module voor een erg mooie prijs en ook nog eens gratis bezorgd. De bestelling is de dag ernaar netjes zoals afgesproken aangekomen. Ik zal USB-C Adapters zeker aanbevelen en zal onder mijn favorieten komen te staan. Bedankt voor de goede levering.

Reactie van USB-C-Adapters.nl:
Geen probleem en bedankt voor je review!