2e Maasveldstraat 15

Snel en nietjes!

Johannes van den Brekel beoordeelde op 2019-07-12

tevreden

bart Vergeer beoordeelde op 2019-07-08

Moest met spoed een urn hebben, alles werd in het werk gezet dit te realiseren.

jan Willekens beoordeelde op 2019-07-01

Had de bestelling snel in huis, was ook discreet en mooi verpakt.
Complimenten.

Wim van Kemp beoordeelde op 2019-06-30

ontzettend nette en snelle levering, geleverd in een respectvolle verpakking.

Jenny Hoste beoordeelde op 2019-06-27

Uitstekend geholpen via de telefoon ivm artikels op stock, zeer behulpzaam, uiterst vriendelijk en snelle verzending.

Nicky Lelito beoordeelde op 2019-06-25

Het pakje was enorm goed ingepakt! Super!

RCE Macaré beoordeelde op 2019-06-17

Makkelijk op de website kunnen navigeren. Snelle levering. Prima in orde, dank u.

A.W Weijkamp beoordeelde op 2019-06-17

het artikel is heel mooi
wij zijn heel tevreden

Carla Lavrijsen beoordeelde op 2019-06-16

Was netjes en stevig verpakt en zag er precies zo uit als ik het besteld heb via de website.
Erg tevreden dus, top

Patrick Grooteman beoordeelde op 2019-06-10

Mooie urn. Goed en degelijk verpakt.

M Zoon beoordeelde op 2019-06-09

tevreden netjes geleverd

Freddie Feenstra beoordeelde op 2019-06-08

Was zeer goed verpakt

Kasia Mallion beoordeelde op 2019-05-27

Heel snel en professioneel in zware tijd... dank u

Bas Abels beoordeelde op 2019-05-17

Mooie urn. Snelle levering. Heel discreet en goed ingepakt. Top !!! Goeie service.

Mw. G.B. beoordeelde op 2019-05-02

Uiteindelijk de urn ontvangen, netjes verpakt. Echter heb ik de communicatie met dit bedrijf als 'slecht' ervaren...

J. Hauser beoordeelde op 2019-04-26

Zeer tevreden met het resultaat. Perfect.

a kiel beoordeelde op 2019-04-06

Ben heel tevreden bestelling mooi op tijd geleverd super

Ariana van Beest beoordeelde op 2019-04-06

Het duurde erg lang voordat ik mijn bestelling binnen kreeg, (bestelling 24 februari gedaan)
En ik kreeg het pas 7 april binnen.
Nog een reden voor mijn lage scoren is dat er maar 1 persoon verstand heeft van de urntjes (waar ze vandaan komen en verwerkingstijd en wanner het word verstuurd)
Nu begrijp ik dat een uitvaart winkel het druk heeft. Maar om maar 1 persoon te hebben die verstand heeft van dit is niet handig. En helemaal als deze persoon ook alleen maar op bepaalde dagen en tijden werkt.
En communicatief was het ook niet heel goed. Zelfde reden als hier voor genoemd omdat maar 1 persoon er verstand van heeft.

L.C de Jonge beoordeelde op 2019-03-31

goed