2e Maasveldstraat 15
5951 JN Venlo
077-3820412

Annemiek v Bemmelen Praag beoordeelde op 2018-04-10

Duurde een paar dagen maar netjes afgeleverd dit is het soort pakketje wat je nooit wil bestellen maar ik ben heel erg tevreden

peter krol beoordeelde op 2018-04-09

binnen vazen hadden wat dieper gemogen
verder prima

Petra Wijker beoordeelde op 2018-04-07

Bestelling zeer snel bezorgd, Was heel goed verpakt. Groot minpunt: de urn is afgeleverd bij de buren, ik vind dit niet kunnen met zo iets persoonlijks waar voor getekend had moeten worden. Ik neem aan dat dit door Post Nl komt, maar wilde het toch melden!

Andre Sprockeels beoordeelde op 2018-04-05

Zeer tevreden.

Thea Fouchier beoordeelde op 2018-04-03

Mijn dochter heeft het urntje besteld en ik had het na ong.3 dagen al in huis. Prima.

Loek Van der Linden beoordeelde op 2018-04-02

Levertijd kan sneller

Loek Lagerweij beoordeelde op 2018-03-30

Snelle levering en met zorg afgeleverd. Zeer tevreden over het produkt wat besteld is.

Fatima Fortes beoordeelde op 2018-03-29

Erg tevreden, ik had de urn voor mijn dochter al binnen 2 dagen in huis. Toen ik iets niet begreep werd ik via de telefoon vriendelijk te woord gestaan. Goede, snelle en prettige service.

Leo van Holstein beoordeelde op 2018-03-25

LIEVE MENSEN ,BEDANKT VOOR JULLIE STEUN!!! en inderdaad die schildpad ga ik voor PEGGY bestellen ,hopelijk doen jullie die ..nou ja je weet wel. GROETJES :
Leo en Ziggy van Holstein

Dave beoordeelde op 2018-03-23

Zeer onfatsoenlijk .. reageren niet op mail of contactformulier en komen ook telefonisch gemaakte afspraken niet na. Weten zelf niet dat ze op website zetten dat je ook buiten de reguliere openingstijden de showroom kunt bezoeken en doen daar dan ook zeer moeilijk over als je dat wilt. Producten waarvan de website aangeeft dat ze op voorraad zijn, blijken er gewoon niet te zijn.

Inge Schut beoordeelde op 2018-03-18

Snelle en goede levering

Manuela de Jonge beoordeelde op 2018-03-18

Mooie urn voor ons poezekind.

Shalina Philippen beoordeelde op 2018-03-16

Super service.

Nico Bakker beoordeelde op 2018-03-11

Goede levering . Top kwaliteit . Ziet er mooi uit.

Ton Korving beoordeelde op 2018-03-11

Mijn ervaring is uitstekend. Snelle afhandeling. Goed advies en snelle levering!!

Wil Vos beoordeelde op 2018-03-09

Heel tevreden!
Wij hadden veel vragen, deze zijn allemaal goed beantwoord, dus uitstekende service!

R.A. van Ligten beoordeelde op 2018-03-07

Alles was naar wens verlopen.

Linette Swinkels beoordeelde op 2018-02-27

Ongelofelijk mooie urn. En mooi geleverd.

Caroline Carlos Uittermark beoordeelde op 2018-02-22

De producten waren zeer zorgvuldig ingepakt.

Daniela Vahdati beoordeelde op 2018-02-19

De afmetingen van de producten op de site zijn misleidend, maar het gebrek was gecompenseerd door de aardige klantenservice