2e Maasveldstraat 15
5951 JN Venlo
077-3820412

Cees Konings beoordeelde op 2018-11-12

Tevreden alleen post NL werkte niet goed mee waren dagen te laat met leveren.

Gabriëlla Van Limburg beoordeelde op 2018-11-08

We zijn heel tevreden de urn ziet er in het echt nog mooier uit dan op de foto

Laura van Schajik beoordeelde op 2018-10-25

De urn die ik besteld had was niet op voorraad, en er staat op de website vermeld dat je binnen een week opgebeld zou worden door een werknemer voor verdere informatie. Dit is dus niet gebeurt en heb ik pas na 3 volledige weken de urn ontvangen nadat ik zelf ook nog actie had moeten ondernemen. Erg teleurgesteld in dit bedrijf zijn werknemers. Verder niks mis met de urn, maar het is dan toch niet voldoende.

Marcel Roeling beoordeelde op 2018-10-13

Keurig afgeleverd, stevig verpakt.

Shapka beoordeelde op 2018-10-08

mooi hand werk

Robert Oostmeijer beoordeelde op 2018-10-06

Wij gebben een urn met afbeelding van een zonnebloem besteld, dit bleek een opgeplakte sticker te zijn. Dit was nergens terug te vinden in de beschrijving. Voor €230,- wel een flinke tegenvaller. Wij hadden paar jaar eerder dezelfde urn maar met roos ergens anders gekocht, deze afbeelding was meegebakken in het glazuur.

Tarenskeen beoordeelde op 2018-10-06

Heel tevreden. Pakketje snel geleverd en beeldje goed verpakt.

Jeannette Hulshof Engelen beoordeelde op 2018-09-30

Ik ben zo ontzettend goed geholpen, dat is niet in woorden uit te drukken. Ben zo onder de indruk van de hulp. Er is alles aan gedaan om ons een goede urn te geven. Petje af.
Kan niets anders zeggen dan uitstekend.

G. Stuijts beoordeelde op 2018-09-27

Levering keurig op tijd met een erg nette begeleidende brief. Een voorbeeld voor anderen.

A. Groenenboom beoordeelde op 2018-09-07

Prachtig resultaat, foto mooi bewerkt / achtergrond vervaagd van wat ik had ingestuurd.
Moet zeggen dat ik in het begin wel twijfelde om eerst geld over te maken en daarna pas een proefafbeelding te krijgen maar alles is goed gegaan en ik ben tevreden.

Sasandra Rutjes beoordeelde op 2018-09-07

snelle levering en netjes verpakt

Chantal Wolfs beoordeelde op 2018-09-02

Goede service en snelle verzending ben heel tevreden

Ine van Buul beoordeelde op 2018-08-11

de urn voor mijn lieve man dat was net een duplicaat van hem ,mijn man had ook zo,n motor en zoals deze man erop stond ,was het net of mijn man daar stond zo mooi ,wij zijn er erg blij mee heeft ook een mooi plaatsje in de vitrinekast ,snelle afwerking en in hele nette verzorging ontvangen

Gina Holla beoordeelde op 2018-08-02

Snel en goed geleverd met een persoonlijke boodschap 👌

Frans Sprinkhuizen beoordeelde op 2018-07-23

Zeer mooie Urn, overtreft de verwachting van plaatje op internet.
Zee netjes en snel bezorgd, goed ingepakt zodat beschadigingen eigenlijk niet mogelijk zijn.

TGD Jansen beoordeelde op 2018-07-16

In de bestelprocedure is iets fout gegaan. Ik had bedoeld een hanger + ketting en bestelde dit kennelijk 2 keer. Was behoorlijk onduidelijk. Dat ik er nu twee heb Is bij nader inzien niet erg en komt zelfs wel goed uit.
Vulset is niet goed geschikt voor deze hanger. Een beetje behelpen dus.

Tamara van wageningen beoordeelde op 2018-07-11

Zeer netjes geholpen en snelle levering. Product was zeer stevig verpakt om beschadiging tegen te gaan. Daarbij een lieve groet toegevoegd dar ze mee leefde met ons verlies

Ben te Lintelo beoordeelde op 2018-07-10

Dit was een eerste kennismaking. Boven verwachting. Zeer snelle levering. En precies wat ik besteld had. Ik heb geen contact gehad, alleen besteld. Dus over de klantenservice en de nazorg kan ik niets schrijven.

JvH beoordeelde op 2018-07-09

De levering van het pakket is geheel volgens afspraak verzorgd, keurig verpakt, op tijd bezorgd en niet beschadigd.
In de kartonnen doos lag nog een handgeschreven kaartje met blijk van medeleven!

Paula Kivits beoordeelde op 2018-07-06

De geleverde urn voor onze kat was snel binnen, eerder nog dan dat de as terug was, dus dat was wel fijn. Zag er verder netjes uit en voelt degelijk aan.
Alleen jammer dat alle urnen zo duur moeten zijn, dat is niet alleen hier zo.