2e Maasveldstraat 15
5951 JN Venlo
077-3820412

J. van Leijden beoordeelde op 2017-11-23

Wordt goed verpakt geleverd.Je krijgt ook melding wanneer de bestelling wordt geleverd.En als je noch vragen hebt worden goed beantwoord.

Nina Roddenhof beoordeelde op 2017-11-23

prima service, snelle levering en goed verpakt

bibi eefting beoordeelde op 2017-11-21

Snelle levering. Aangetekend en zelfs steunbetuiging. Top!!

Marjon Sinselmeijer beoordeelde op 2017-11-20

Heel blij met de snelle levering, en het mooie kaartje er bij
Heel fijn
Bedankt

Marleen Boxem beoordeelde op 2017-11-19

M. Irnich-Meesters beoordeelde op 2017-11-18

uitstekende en zeer snelle service.

zeer tevreden.

M. Irnich-Meesters beoordeelde op 2017-11-18

uitstekende en zeer snelle service.

zeer tevreden.

Mirella Hilderink beoordeelde op 2017-11-16

Mooie product besteld en ook gekregen. Er zat zelfs een persoonlijk kaartje bij.

Hanneke van Gelder beoordeelde op 2017-11-16

Heel tevreden!! Besteld en de volgende dag al in huis. Netjes en goed verpakt. Zelfs met een persoonlijk bedankje erbij. Geweldig!!

sabina honnerlagengrete beoordeelde op 2017-11-16

naar bestelling was de levering er vroeger dan stond aangegeven op Post.nl.

Bianca Altenburg beoordeelde op 2017-11-16

Het was nog mooier dan ik me had voor kunnen stellen.
En een zeer goede levering.
Dankbaar dat ik bij jullie de gedenkplaat voor op het graf van mijn man besteld heb.
Absoluut geen spijt van. En het staat er zo mooi, dat een graf steen zelfs overbodig is om deze ooit te gaan plaatsen.
Ik had er graag een foto bij gevoegd, zodat ook u het resultaat had kunnen zien.

Dank u wel voor uw goede en vooral het mooie werk dat u geleverd heeft.

Met een hartelijke groet,
Bianca Altenburg

raymond steintjes beoordeelde op 2017-11-04

Ik wacht al 3 weken op mijn product!

marleen boxem beoordeelde op 2017-11-03

Intussen is de urn bezorgd.Netjes verpakt en zoals verzocht op latere datum vanwege afwezigheid.

Nico Dreessen beoordeelde op 2017-11-02

Goede en ruime keus. Erg snelle levering. Verder zijn de prijzen goed , ten opzichte van de concurrenten.

Linda Deneer beoordeelde op 2017-10-29

Als nabestaande wil je een passende keuze maken die bij je dierbare past, telefonisch prettig te woord gestaan en geholpen door een medewerker. Helaas bleek de urn die ik begin sept 2016 bestelde niet in de showroom te bezichtigen en hierbij niet voorradig. De urn werd volgens afspraak na enkele dagen bezorgd aan huis. Goed verpakt en in uitvoering als naar verwachting. Het maakte het moment van loslaten bijzonder enkele dagen erna.

Jack van Veen beoordeelde op 2017-10-29

Het bestelde product voldeed volledig aan de wensen en specificaties volgens de site. Daarnaast werd het zeer spoedig en zorgvuldig bezorgd.

K Vd Zee beoordeelde op 2017-10-28

Het leveren kan wel wat sneller wel een mooi urn

Jerry Desendre beoordeelde op 2017-10-27

Prachtig resultaat met zeer snelle service en levering.

N.M. Vlaar beoordeelde op 2017-10-27

De nagedachtenisvorm was goed en snel geleverd .

jan prooijen beoordeelde op 2017-10-27

gewoon goed