2e Maasveldstraat 15
5951 JN Venlo
077-3820412

myp verharen beoordeelde op 2019-01-20

Mooie urn,snel en correct geleverd,prijs qualiteit verhouding goed.

Geert Sanders beoordeelde op 2019-01-20

Heel tevreden over het product wat ik besteld had

Gretha van den Bergh beoordeelde op 2018-12-12

het bestelde artikel - een asurn - heeft wel een dop maar een slecht passende.... nergens een beschrijving hoe af te sluiten. Mail gestuurd en daarop werd ik teruggebeld met de mededeling dat bij dit model nu eenmaal de dop niet normaal dichtgeschroefd kan worden. Ik mocht montagekit kopen om het dicht te plakken.
Mijn vraag is: waarom staat hier niks over op de site? Dan kies je toch een model wat wel gewoon dichtgeschroefd kan worden! En als ik dan toch voor deze kies... waarom zit er dan niet een klein tubetje montagekit bij? Dat is toch service of niet dan? De urn is mooi, heel mooi maar de rest vind ik onder de maat en ik zal ook zeker niet iemand uw site aanraden.

laurent moreels beoordeelde op 2018-12-07

de bestelling en levering zijn heel vlot verlopen
de urne was perfect wat we verwacht hadden

bedankt voor alles

Betsie Knoop-Dekker beoordeelde op 2018-11-29

Was prettig om een hulp te hebben ,Tim was altijd bereid om naar ons te luisteren en te helpen.Een tien met een griffel.

G.J.M. Bosma beoordeelde op 2018-11-15

Ik heb alleen een urn besteld, hij kwam op tijd en kwam, goed verpakt, aan.

Pronk beoordeelde op 2018-11-15

Kreeg mijn bestelling netjes binnen een week binnen.

Ludo Neyens beoordeelde op 2018-11-15

Hele goede service

Cees Konings beoordeelde op 2018-11-12

Tevreden alleen post NL werkte niet goed mee waren dagen te laat met leveren.

Gabriëlla Van Limburg beoordeelde op 2018-11-08

We zijn heel tevreden de urn ziet er in het echt nog mooier uit dan op de foto

Laura van Schajik beoordeelde op 2018-10-25

De urn die ik besteld had was niet op voorraad, en er staat op de website vermeld dat je binnen een week opgebeld zou worden door een werknemer voor verdere informatie. Dit is dus niet gebeurt en heb ik pas na 3 volledige weken de urn ontvangen nadat ik zelf ook nog actie had moeten ondernemen. Erg teleurgesteld in dit bedrijf zijn werknemers. Verder niks mis met de urn, maar het is dan toch niet voldoende.

Marcel Roeling beoordeelde op 2018-10-13

Keurig afgeleverd, stevig verpakt.

Shapka beoordeelde op 2018-10-08

mooi hand werk

Robert Oostmeijer beoordeelde op 2018-10-06

Wij gebben een urn met afbeelding van een zonnebloem besteld, dit bleek een opgeplakte sticker te zijn. Dit was nergens terug te vinden in de beschrijving. Voor €230,- wel een flinke tegenvaller. Wij hadden paar jaar eerder dezelfde urn maar met roos ergens anders gekocht, deze afbeelding was meegebakken in het glazuur.

Tarenskeen beoordeelde op 2018-10-06

Heel tevreden. Pakketje snel geleverd en beeldje goed verpakt.

Jeannette Hulshof Engelen beoordeelde op 2018-09-30

Ik ben zo ontzettend goed geholpen, dat is niet in woorden uit te drukken. Ben zo onder de indruk van de hulp. Er is alles aan gedaan om ons een goede urn te geven. Petje af.
Kan niets anders zeggen dan uitstekend.

G. Stuijts beoordeelde op 2018-09-27

Levering keurig op tijd met een erg nette begeleidende brief. Een voorbeeld voor anderen.

A. Groenenboom beoordeelde op 2018-09-07

Prachtig resultaat, foto mooi bewerkt / achtergrond vervaagd van wat ik had ingestuurd.
Moet zeggen dat ik in het begin wel twijfelde om eerst geld over te maken en daarna pas een proefafbeelding te krijgen maar alles is goed gegaan en ik ben tevreden.

Sasandra Rutjes beoordeelde op 2018-09-07

snelle levering en netjes verpakt

Chantal Wolfs beoordeelde op 2018-09-02

Goede service en snelle verzending ben heel tevreden