2e Maasveldstraat 15
5951 JN Venlo
077-3820412

TGD Jansen beoordeelde op 2018-07-16

In de bestelprocedure is iets fout gegaan. Ik had bedoeld een hanger + ketting en bestelde dit kennelijk 2 keer. Was behoorlijk onduidelijk. Dat ik er nu twee heb Is bij nader inzien niet erg en komt zelfs wel goed uit.
Vulset is niet goed geschikt voor deze hanger. Een beetje behelpen dus.

Tamara van wageningen beoordeelde op 2018-07-11

Zeer netjes geholpen en snelle levering. Product was zeer stevig verpakt om beschadiging tegen te gaan. Daarbij een lieve groet toegevoegd dar ze mee leefde met ons verlies

Ben te Lintelo beoordeelde op 2018-07-10

Dit was een eerste kennismaking. Boven verwachting. Zeer snelle levering. En precies wat ik besteld had. Ik heb geen contact gehad, alleen besteld. Dus over de klantenservice en de nazorg kan ik niets schrijven.

JvH beoordeelde op 2018-07-09

De levering van het pakket is geheel volgens afspraak verzorgd, keurig verpakt, op tijd bezorgd en niet beschadigd.
In de kartonnen doos lag nog een handgeschreven kaartje met blijk van medeleven!

Paula Kivits beoordeelde op 2018-07-06

De geleverde urn voor onze kat was snel binnen, eerder nog dan dat de as terug was, dus dat was wel fijn. Zag er verder netjes uit en voelt degelijk aan.
Alleen jammer dat alle urnen zo duur moeten zijn, dat is niet alleen hier zo.

Paul Larosse beoordeelde op 2018-07-01

Snel en efficiënt geleverd

Diana Sturmans beoordeelde op 2018-07-01

Goede prijs en redelijk snelle levering

dirk veenstra beoordeelde op 2018-06-23

foto is mooi geworden. mooier dan ik had verwacht

Tom Ramaekers beoordeelde op 2018-06-22

Mooie urne en levering binnen de 3dagen

anita sanders beoordeelde op 2018-06-19

Het gekozen pakketje kwam keurig op tijd binnen. Ik kon via de app goed volgen waar mijn bestelling was

Mieke Hannessen beoordeelde op 2018-06-13

Het is een mooie urn. Jammer dat het wat langer duurde dan opgegeven was

Riky Braakhuis beoordeelde op 2018-06-10

snel geleverd.
mooie uitvoering.
ben tevreden.

Theo beoordeelde op 2018-06-09

De service is uitstekend en de levering was snel. Het is fijn om het nu een plekje te geven.

Alissa Smit beoordeelde op 2018-06-08

Verzenddoos was al gebruikt. Beeldje beschadigt.

Anoniem beoordeelde op 2018-06-03

Zeer ontevreden. Heb 5 weken moeten wachten met steds een andere smoes. Het graveren zietver niet uit. Op de ene urn niet leesbaar want piepklein en op de andere urn nauwelijks leesbaar want heel klein.
Bovendien had ik schuine letters in goud graveren besteld. Dit staat ook op de bon die erbij zat. Ene urn was zwart, soort opgeplakt en andere (de niet leesbare) was zonder kleur.
Bestellingen worden kennelijk niet gecontroleerd voor verzending. Zeer kwalijke zaak, het gaat hier niet om een verkeerd bezorgd boek of zoiets.
Ga alles retourneren en ergens anders opnieuw beginnen. Weer een tijd verder. Bedank uitvaart uniq.
Inderdaad uniek.........

Fmm Hassankhan beoordeelde op 2018-06-02

Omdat het bedrijf zich in een markt begeeft waarbij veel emotie is, verwacht ik dat ze de bestellingen zorgvuldig afhandelen. In mijn geval is er een verkeerde urn geleverd. De doos gaf echter wel de juiste urn aan maar ik mag toch verwachten dat men de bestellingen controleert ook op beschadigingen en dergelijke. Nu meer het gevoel dat het dozenschuiver is. Uiteindelijk is de juiste urn geleverd maar dit duurde ook even omdat ze geen eigen voorraad hadden. Tevens zou ik nog een bloemetje krijgen maar die zal vast ook in de verkeerde doos terechtgekomen zijn want ik heb nog geen bloemetje gezien.

ger droge beoordeelde op 2018-06-02

Het urntje ziet er priema uit en de levering ook super snel

Tessa Bitter beoordeelde op 2018-05-31

Slechte ervaring, geen bericht gehad dat de bestelling was verstuurd ondanks navraag via de mail. Überhaupt geen reactie ontvangen op die mail.
Producten (2 RVS spangen voor askralen) ter waarde van €15,- verstuurd met de post als gewone brief met een postzegel ter waarde van €0,83 maar wel €6,95 verzendkosten betaald.
Bij ontvangst bleken de spangen bovendien niet van RVS te zijn maar van dezelfde kwaliteit als spangen die voor ca. €1,50 per stuk overal te bestellen zijn.
Update 08-06-18
Gebeld op 05-06-18 over de retouraanvraag. Excuses gekregen, men had het druk. Er is meteen actie ondernomen en heb mijn geld dezelfde dag nog teruggestort gekregen incl. verzendkosten. Heb mijn producten uiteraard retour gestuurd.

Marco van't Noordende beoordeelde op 2018-05-31

Een mooie en goede behandeling

M. Tromp beoordeelde op 2018-05-25

Snelle levering.