2e Maasveldstraat 15
5951 JN Venlo
077-3820412

9,1

Bas Abels beoordeelde op 2019-05-17

Mooie urn. Snelle levering. Heel discreet en goed ingepakt. Top !!! Goeie service.

Mw. G.B. beoordeelde op 2019-05-02

Uiteindelijk de urn ontvangen, netjes verpakt. Echter heb ik de communicatie met dit bedrijf als 'slecht' ervaren...

J. Hauser beoordeelde op 2019-04-26

Zeer tevreden met het resultaat. Perfect.

a kiel beoordeelde op 2019-04-06

Ben heel tevreden bestelling mooi op tijd geleverd super

Ariana van Beest beoordeelde op 2019-04-06

Het duurde erg lang voordat ik mijn bestelling binnen kreeg, (bestelling 24 februari gedaan)
En ik kreeg het pas 7 april binnen.
Nog een reden voor mijn lage scoren is dat er maar 1 persoon verstand heeft van de urntjes (waar ze vandaan komen en verwerkingstijd en wanner het word verstuurd)
Nu begrijp ik dat een uitvaart winkel het druk heeft. Maar om maar 1 persoon te hebben die verstand heeft van dit is niet handig. En helemaal als deze persoon ook alleen maar op bepaalde dagen en tijden werkt.
En communicatief was het ook niet heel goed. Zelfde reden als hier voor genoemd omdat maar 1 persoon er verstand van heeft.

L.C de Jonge beoordeelde op 2019-03-31

goed

Mieke Callens beoordeelde op 2019-03-31

Tevreden over het produkt,wel wat prijzig,vooral verzendingskosten.levering laat wat lang op zich wachten.

Maurice grootheest beoordeelde op 2019-03-30

Jolanda Voorhorst beoordeelde op 2019-03-26

Ben erg tevreden over geleverde houten urn. Alleen jammer dat er niet bij vermeld staat bij het bestellen dat er een aparte binnenurn in moet.

George Vermeulen beoordeelde op 2019-03-25

Goede service

annie Vreugdenhil beoordeelde op 2019-03-22

Na zo verdrietig verlies
Alles zo mooi en snel binnen

Harry Rutten beoordeelde op 2019-03-08

Zondag besteld,donderdag pas in huis.Was vergeten pakket naar post te brengen.Zeer laconiek.

M.H. beoordeelde op 2019-02-17

Helft van de bestelling was te laat binnen.
Er wordt gemakzuchtig met het bestellen gegaan.
Heel jammer.

Apaila Breuer beoordeelde op 2019-02-14

Prima urntje maar het prijskaartje van ROUW hangt eraan

Peter Jansen beoordeelde op 2019-02-11

What you see is what get

lowie peeters beoordeelde op 2019-01-25

Het heeft weken geduurd voor dat ik mijn bestelling in huis had.

Kasper Schnabel beoordeelde op 2019-01-24

Erg lange levertijd niet als op de wedsite aan gegeven.
Er was contact beloofd maar ook dat bleef uit tot dat wij zelf contact opnamen.
Verder wel netjes te woord gestaan en alles opgelost.
Prachtige urn gekregen.

MT Wolters beoordeelde op 2019-01-23

Ik ben al 1,5 week aan het wachten op de levering van mijn bestelde urn. 2 x een mail gestuurd waarop niet werd gereageerd. Nadat ik het klachtformulier had ingevuld kreeg ik uiteindelijk een reactie. Ze hadden de urn naar een verkeerd adres gestuurd was het antwoord, en het had even tijd gekost om dit uit te zoeken!!?? Hoe dan??? Maar enfin..... tot op de dag van vandaag nog steeds geen urn ontvangen. Benieuwd of ik mijn bestelling nog ontvang, anders zal ik toch verdere stappen gaan ondernemen.
Zeer slecht en onbetrouwbaar bedrijf, geen keurmerk waardig.

myp verharen beoordeelde op 2019-01-20

Mooie urn,snel en correct geleverd,prijs qualiteit verhouding goed.

Geert Sanders beoordeelde op 2019-01-20

Heel tevreden over het product wat ik besteld had