2e Maasveldstraat 15
5951 JN Venlo
077-3820412

Daniela Vahdati beoordeelde op 2018-02-19

De afmetingen van de producten op de site zijn misleidend, maar het gebrek was gecompenseerd door de aardige klantenservice

Coba de Geus-Sikkens beoordeelde op 2018-02-15

Op de site mooie urnen voor een redelijke prijs gevonden. Bestellen ging makkelijk en de verzending was goed en netje s verpakt.

A Streefkerk beoordeelde op 2018-02-11

Ben tevreden over het bestelde produkt maar heb vooral uw persoonlijjke handgeschreven woordje erg op prijs gesteld

Hennie Pieterman beoordeelde op 2018-02-11

Snelle levering, goed verpakt.

Leon beoordeelde op 2018-02-06

Denken met je mee voor een passende oplossing. Dat is fijn in een moeilijke tijd, je hoeft je geen zorgen te maken.

Ronald Duin beoordeelde op 2018-01-31

Ruime keuze, en snel geleverd.
Prijstechnisch ook in orde.

Solveig van Beuzekom Hardam beoordeelde op 2018-01-29

In een woord Bijzonder,

Denise van Kuyck beoordeelde op 2018-01-28

De foto’s op de website zijn misleidend, niks zoals de werkelijkheid helaas.
kleur van de urn was gewoon dof, details waren ver te zoeken en de lijm randen waren nog zichtbaar.

Wel een snelle en soepele levering, daar zeker niks op aan te merken.

Helaas product wel retour verzonden.

John Dasseville beoordeelde op 2018-01-26

Aankoop ging vlot, retourneren ging niet zoals vermeld op de site. Uiteindelijk toch goed afgelopen.

Bob Elbers beoordeelde op 2018-01-25

Meer dan tevreden !,,,

Joyce V boxtel beoordeelde op 2018-01-25

Het is gewoon netje aan gekomen. En een briefje er in met veel plezier met je aankopen

Dorry Versleijen beoordeelde op 2018-01-21

Snelle levering, goed verpakt.

Nikita de Boer beoordeelde op 2018-01-15

Snelle levering, netjes verpakt en duidelijke communicatie. niks op aan te merken, super !

Manon Verweij beoordeelde op 2018-01-14

Perfect!

Jeroen Breugelmans beoordeelde op 2018-01-14

Zeer snelle levering en levering op zaterdag! Kreeg ook binnen het kwartier een telefoon nadat ik een mail had gestuurd voor een update waar het pakketje zich bevond !! Niets op aan te merken.

Fv stroo beoordeelde op 2018-01-12

Zeer vriendelijk als er iets is een duidelijke oplossing en ben tevreden goede duidelijke site overzichtelijk

Corinne van Rooij beoordeelde op 2018-01-05

Wij zijn heel dankbaar voor de snelle levering. Wij wilden de urn graag cadeau geven voor de kerst, maar omdat er levertijd bij kwam voor de gravure, waren wij bang dat de urn niet op tijd zou komen. Hierover is vantevoren gemaild met uitvaartuniq. Er kwam een transparant en eerlijk antwoord, waarin werd aangegeven dat de gravure elders zou plaatvinden, dat ze hun best zouden doen om er de urn te leveren voor de kerst, maar dat er niet toegezegd kon worden of dit zou lukken ivm drukke tijden voor tnt post en veel bestellingen voor de kerstperiode. Uiteindelijk kregen wij de urn ruim voor de kerstdagen binnen, prachtig handwerk en met veel zorg gegraveerd. De service en het product voldeden in alle opzichten en meer aan onze verwachtingen. Waar we eerst twijfels hadden over een bestelling van een product met grote emotionele waarde op het internet, zouden we dit zo weer doen. We raden uitvaartuniq aan iedereen aan.

Lieneke Severijns beoordeelde op 2018-01-02

Ik kreeg een mail dat de bestelling langer kon duren ivm de feestdagen.
Zelf was ik aan het verhuizen en had het erg zwaar omdat mijn vader kort daarvoor veel te jong is overleden.
Op de dag dat ik voor het eerst in mijn nieuwe huis zou slapen kwam in de avond (ik zat net rustig op de bank) de urn aan.
Ik vond dit heel bijzonder, want zo was papa toch bij mij in mijn nieuwe huisje.
De beelden urn is prachtig en heeft voor mij veel waarde. Het beeld symboliseert de relatie tussen mijn vader en mij.
Prima service, dank jullie wel!

Dominique Munn beoordeelde op 2018-01-01

Het ashangertje dat we hadden aangekregen was helaas beschadigd. Maar we hebben dit onmiddellijk aangegeven en de dag erna hadden we reeds een nieuw ontvangen. Het eerste ashangertje gaan we deze week zelf nog terugsturen (door de feestdagen hebben we hier nog geen tijd voor gehad).

Jan Wullink beoordeelde op 2017-12-30

Per 1 december betaald met een levertijd van 14 dagen en nog steeds niets ontvangen .
De eerste keer had men geen betaling ontvangen ( 1 december afgeschreven )
De tweede keer vergeten te graveren en tenslotte moest men het graveren uitbesteden om dat ze het zelf niet konden .
Twee keer gebeld , en er is steeds weer wat nieuws aan de hand waardoor de verzending nog steeds niet heeft plaatsgevonden ( belooft voor de kerst te ontvangen maar niet gebeurd )