2e Maasveldstraat 15
5951 JN Venlo
077-3820412

9,1

M.H. beoordeelde op 2019-02-17

Helft van de bestelling was te laat binnen.
Er wordt gemakzuchtig met het bestellen gegaan.
Heel jammer.

Apaila Breuer beoordeelde op 2019-02-14

Prima urntje maar het prijskaartje van ROUW hangt eraan

Peter Jansen beoordeelde op 2019-02-11

What you see is what get

lowie peeters beoordeelde op 2019-01-25

Het heeft weken geduurd voor dat ik mijn bestelling in huis had.

Kasper Schnabel beoordeelde op 2019-01-24

Erg lange levertijd niet als op de wedsite aan gegeven.
Er was contact beloofd maar ook dat bleef uit tot dat wij zelf contact opnamen.
Verder wel netjes te woord gestaan en alles opgelost.
Prachtige urn gekregen.

MT Wolters beoordeelde op 2019-01-23

Ik ben al 1,5 week aan het wachten op de levering van mijn bestelde urn. 2 x een mail gestuurd waarop niet werd gereageerd. Nadat ik het klachtformulier had ingevuld kreeg ik uiteindelijk een reactie. Ze hadden de urn naar een verkeerd adres gestuurd was het antwoord, en het had even tijd gekost om dit uit te zoeken!!?? Hoe dan??? Maar enfin..... tot op de dag van vandaag nog steeds geen urn ontvangen. Benieuwd of ik mijn bestelling nog ontvang, anders zal ik toch verdere stappen gaan ondernemen.
Zeer slecht en onbetrouwbaar bedrijf, geen keurmerk waardig.

myp verharen beoordeelde op 2019-01-20

Mooie urn,snel en correct geleverd,prijs qualiteit verhouding goed.

Geert Sanders beoordeelde op 2019-01-20

Heel tevreden over het product wat ik besteld had

Gretha van den Bergh beoordeelde op 2018-12-12

het bestelde artikel - een asurn - heeft wel een dop maar een slecht passende.... nergens een beschrijving hoe af te sluiten. Mail gestuurd en daarop werd ik teruggebeld met de mededeling dat bij dit model nu eenmaal de dop niet normaal dichtgeschroefd kan worden. Ik mocht montagekit kopen om het dicht te plakken.
Mijn vraag is: waarom staat hier niks over op de site? Dan kies je toch een model wat wel gewoon dichtgeschroefd kan worden! En als ik dan toch voor deze kies... waarom zit er dan niet een klein tubetje montagekit bij? Dat is toch service of niet dan? De urn is mooi, heel mooi maar de rest vind ik onder de maat en ik zal ook zeker niet iemand uw site aanraden.

laurent moreels beoordeelde op 2018-12-07

de bestelling en levering zijn heel vlot verlopen
de urne was perfect wat we verwacht hadden

bedankt voor alles

Betsie Knoop-Dekker beoordeelde op 2018-11-29

Was prettig om een hulp te hebben ,Tim was altijd bereid om naar ons te luisteren en te helpen.Een tien met een griffel.

G.J.M. Bosma beoordeelde op 2018-11-15

Ik heb alleen een urn besteld, hij kwam op tijd en kwam, goed verpakt, aan.

Pronk beoordeelde op 2018-11-15

Kreeg mijn bestelling netjes binnen een week binnen.

Ludo Neyens beoordeelde op 2018-11-15

Hele goede service

Cees Konings beoordeelde op 2018-11-12

Tevreden alleen post NL werkte niet goed mee waren dagen te laat met leveren.

Gabriëlla Van Limburg beoordeelde op 2018-11-08

We zijn heel tevreden de urn ziet er in het echt nog mooier uit dan op de foto

Laura van Schajik beoordeelde op 2018-10-25

De urn die ik besteld had was niet op voorraad, en er staat op de website vermeld dat je binnen een week opgebeld zou worden door een werknemer voor verdere informatie. Dit is dus niet gebeurt en heb ik pas na 3 volledige weken de urn ontvangen nadat ik zelf ook nog actie had moeten ondernemen. Erg teleurgesteld in dit bedrijf zijn werknemers. Verder niks mis met de urn, maar het is dan toch niet voldoende.

Marcel Roeling beoordeelde op 2018-10-13

Keurig afgeleverd, stevig verpakt.

Shapka beoordeelde op 2018-10-08

mooi hand werk

Robert Oostmeijer beoordeelde op 2018-10-06

Wij gebben een urn met afbeelding van een zonnebloem besteld, dit bleek een opgeplakte sticker te zijn. Dit was nergens terug te vinden in de beschrijving. Voor €230,- wel een flinke tegenvaller. Wij hadden paar jaar eerder dezelfde urn maar met roos ergens anders gekocht, deze afbeelding was meegebakken in het glazuur.