2e Maasveldstraat 15
5951 JN Venlo
077-3820412

A. Groenenboom beoordeelde op 2018-09-07

Prachtig resultaat, foto mooi bewerkt / achtergrond vervaagd van wat ik had ingestuurd.
Moet zeggen dat ik in het begin wel twijfelde om eerst geld over te maken en daarna pas een proefafbeelding te krijgen maar alles is goed gegaan en ik ben tevreden.

Sasandra Rutjes beoordeelde op 2018-09-07

snelle levering en netjes verpakt

Chantal Wolfs beoordeelde op 2018-09-02

Goede service en snelle verzending ben heel tevreden

Ine van Buul beoordeelde op 2018-08-11

de urn voor mijn lieve man dat was net een duplicaat van hem ,mijn man had ook zo,n motor en zoals deze man erop stond ,was het net of mijn man daar stond zo mooi ,wij zijn er erg blij mee heeft ook een mooi plaatsje in de vitrinekast ,snelle afwerking en in hele nette verzorging ontvangen

Gina Holla beoordeelde op 2018-08-02

Snel en goed geleverd met een persoonlijke boodschap 👌

Frans Sprinkhuizen beoordeelde op 2018-07-23

Zeer mooie Urn, overtreft de verwachting van plaatje op internet.
Zee netjes en snel bezorgd, goed ingepakt zodat beschadigingen eigenlijk niet mogelijk zijn.

TGD Jansen beoordeelde op 2018-07-16

In de bestelprocedure is iets fout gegaan. Ik had bedoeld een hanger + ketting en bestelde dit kennelijk 2 keer. Was behoorlijk onduidelijk. Dat ik er nu twee heb Is bij nader inzien niet erg en komt zelfs wel goed uit.
Vulset is niet goed geschikt voor deze hanger. Een beetje behelpen dus.

Tamara van wageningen beoordeelde op 2018-07-11

Zeer netjes geholpen en snelle levering. Product was zeer stevig verpakt om beschadiging tegen te gaan. Daarbij een lieve groet toegevoegd dar ze mee leefde met ons verlies

Ben te Lintelo beoordeelde op 2018-07-10

Dit was een eerste kennismaking. Boven verwachting. Zeer snelle levering. En precies wat ik besteld had. Ik heb geen contact gehad, alleen besteld. Dus over de klantenservice en de nazorg kan ik niets schrijven.

JvH beoordeelde op 2018-07-09

De levering van het pakket is geheel volgens afspraak verzorgd, keurig verpakt, op tijd bezorgd en niet beschadigd.
In de kartonnen doos lag nog een handgeschreven kaartje met blijk van medeleven!

Paula Kivits beoordeelde op 2018-07-06

De geleverde urn voor onze kat was snel binnen, eerder nog dan dat de as terug was, dus dat was wel fijn. Zag er verder netjes uit en voelt degelijk aan.
Alleen jammer dat alle urnen zo duur moeten zijn, dat is niet alleen hier zo.

Paul Larosse beoordeelde op 2018-07-01

Snel en efficiënt geleverd

Diana Sturmans beoordeelde op 2018-07-01

Goede prijs en redelijk snelle levering

dirk veenstra beoordeelde op 2018-06-23

foto is mooi geworden. mooier dan ik had verwacht

Tom Ramaekers beoordeelde op 2018-06-22

Mooie urne en levering binnen de 3dagen

anita sanders beoordeelde op 2018-06-19

Het gekozen pakketje kwam keurig op tijd binnen. Ik kon via de app goed volgen waar mijn bestelling was

Mieke Hannessen beoordeelde op 2018-06-13

Het is een mooie urn. Jammer dat het wat langer duurde dan opgegeven was

Riky Braakhuis beoordeelde op 2018-06-10

snel geleverd.
mooie uitvoering.
ben tevreden.

Theo beoordeelde op 2018-06-09

De service is uitstekend en de levering was snel. Het is fijn om het nu een plekje te geven.

Alissa Smit beoordeelde op 2018-06-08

Verzenddoos was al gebruikt. Beeldje beschadigt.