2e Maasveldstraat 15
5951 JN Venlo
077-3820412

9,1

Louise Meerts beoordeelde op 2019-09-08

Duidelijke website en snelle levering.

Andre Oldersma beoordeelde op 2019-09-08

ik heb dat ontvangen wat ik besteld heb.

M. Derks beoordeelde op 2019-09-05

De mini urn die ik had besteld kreeg ik niet geopend.. Achteraf denk ik dat dit al een exemplaar is geweest die eerder is geretourneerd, daar zat nl ook geen fluwelen opbergzakje bij..
Een mailtje waarin dit heb gemeld is door mevr. Ramakers prima opgepakt.. Ik heb per omgaande een andere toegestuurd gekregen en een retourlabel ontvangen waarmee ik de 'oude' kosteloos terug kon sturen..
prima geregeld dus..
2 kleine puntjes van kritiek zijn er ook:
* telefonisch zijn jullie vrijwel onbereikbaar.. Ondanks inspreken van tel.nummer geen telefonische respons ontvangen
* verder stel ik voor in een mailwisseling de client niet met de voornaam aan te spreken.. U kent de persoon immers niet..(!) u weet geen leeftijd en gaat er misschien aan voorbij dat niet iedereen het prettig vind met jij en jou te worden aangesproken

Verder zeer tevreden en nogmaals dank voor de vlotte afwerking
mvg
mevr. M. Derks

Nicole Koolhaas beoordeelde op 2019-09-05

Bij de bevestiging van de bestelling, kreeg ik al een persoonlijke boodschap om mij sterkte te wensen. De urn kwam snel en goed verpakt binnen, en ook weer met een hand geschreven kaartje met sterkte. Dus een professioneel bedrijf, die aandacht en begrip hebben voor hun klant.

Margareth Nijman beoordeelde op 2019-09-01

Prima, misschien kleine tip om voor de nabestaanden niet de naam van de afz openlijk neer te zetten op pakket

B Hoeve beoordeelde op 2019-08-30

Allemaal goed goed verpakt zag er uit zo als ok gezien had.dank je wel .

Lies De Jong beoordeelde op 2019-08-29

snel en netjes verpakt. Zag er goed uit
uitstekend gedaan

Son Lam beoordeelde op 2019-08-29

Eerder bestelde urn was niet beschikbaar maar uitvaartuniq kwam met goede alternatieven tegen dezelfde prijs.

Annemie Pisters beoordeelde op 2019-08-26

Produkt is geweldig, maar de levering duurde wel erg lang.

A. van de Wetering beoordeelde op 2019-08-25

Heel netjes en goed geholpen.
Zeer tevreden. Met nog een persoonlijk woordje.

Paul Domselaar beoordeelde op 2019-08-25

Nette service alles keurig verpakt.
En de persoonlijke woorden van u kant word zeer gewaardeerd!

Belinda Dennekamp beoordeelde op 2019-08-15

Goed en snel

Fred Hoen beoordeelde op 2019-08-08

Goede en snelle service.

Annemiek Heemskerk beoordeelde op 2019-08-08

Een zeer duidelijke website en een snelle levering :-)
Verzonden in een mooie bewaarbox.

Marga van der Linden beoordeelde op 2019-08-04

Na mailverkeer een juiste keus kunnen maken en ik ben heel blij met wat ik heb uitgezocht.
Nette medewerkers die de tijd nemen voor je.
Ze zijn goedkoper dan andere sites, scheelde toch €50 voor precies hetzelfde artikel.
Keurig netjes verpakt en een snelle levering.
Ik hoop het niet natuurlijk maar mocht het zo zijn bestel ik daar weer een urn

Dineke beoordeelde op 2019-07-28

Zeer tevreden over de snelheid, de verpakking en natuurlijk de urn zelf

Niels Jens beoordeelde op 2019-07-23

UitvaartUniq heeft het verkeerde product opgestuurd. Na een klacht kreeg ik een mail wat ik allemaal kon doen, in plaats van dat ze iets oplossen of even bellen.

Claudia Poldner beoordeelde op 2019-07-16

Snel en nietjes!

Johannes van den Brekel beoordeelde op 2019-07-12

tevreden

bart Vergeer beoordeelde op 2019-07-08

Moest met spoed een urn hebben, alles werd in het werk gezet dit te realiseren.