Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Koekoeklaan 19
7905 HJ Hoogeveen
0648552021

ten Caat beoordeelde op 2018-12-20

Prima produkten, maar niet op tijd doorgegeven waar het opgehaald moest worden, zodat we eerst naar het verkeerde adres zijn gereden.

Reactie van Ultra Fun:
Inderdaad een fout van onze kant, nogmaals excuses. Fijn dat de gehuurde producten bevielen. Graag tot ziens!

Riëlle Hummel beoordeelde op 2018-10-16

Ik was erg tevreden over mijn gehuurde opblaasfiguur en een goede service.

Roelof van Dijk beoordeelde op 2018-10-04

Prima springkussen gehuurd, veel plezier van gehad, niet duur en goed overleg mogelijk

Nico Toost beoordeelde op 2018-10-04

Goede service .
Veel mogelijk in overleg

Top

Marco beoordeelde op 2018-09-10

Heb de koelkast en de partytent gehad. Goede kwaliteit en prima service en contact. Flexibiliteit en meedenken mbt terugbrengen en vervoer

Mark beoordeelde op 2018-09-10

Springkussen gehuurd prima voor elkaar. Op alle vragen vlot een antwoord en lekker flexibel met het retourneren. Ik weet waar ik de volgende keer moet zijn voor een springkussen o.i.d

Gabriela van der Wilt beoordeelde op 2018-09-10

Abraham gehuurd contact via de mail was goed. Hij was in super staat en heeft de hele dag voor de deur gestaan.

Chris beoordeelde op 2018-09-10

Opgehaald en terug gebracht op makkelijke locatie

Robert beoordeelde op 2018-09-10

Afspraak is afspraak en ze zijn heel flexibel betrefende de ophaal em terug brrng tijden. Toppie

Fam. Van der Velde beoordeelde op 2018-09-10

Springkussen gehuurd voor kids onder de 10 jaar mooi springkussen! Omdat we geen aanhanger konden regelen hebben we een aanhanger kunnen lenen bij ultrafun top!Ook geen enkel probleem wanneer we het springkussen terug konden brengen.

Tigelaar beoordeelde op 2018-09-10

Degelijke partytent 6x3 m gehuurd. Stevig metalen frame met goed zijl erop. Buizen worden met kleurcodering aangeboden... makkelijk in elkaar te zetten..2 man is dan wel erg handig. En erg flexibel over gebruik en terug bezorgen .. al met al erg goed bevallen

Wendy Donker beoordeelde op 2018-09-10

Wij hebben een tent gehuurd voor ons familiefeest. Het was een mooie tent makkelijk op te zetten ook! We zijn erg vriendelijk geholpen en zullen voor een volgend feestje ook zeker weer naar Ultra fun gaan.

Alwin Ties beoordeelde op 2018-09-10

Snelle reactie nette communicatie en afspraak is afspraak. Dank!

Michel de Reus beoordeelde op 2018-09-10

Een mooie sarah cartoon gehuurd. Top kwaliteit pop en netjes geholpen. Goede uitleg gekregen. Ik huur zeker weer iets bij dit bedrijf!

Roel Vegt beoordeelde op 2018-09-10

Voor mijn vrouw zocht ik een mooie en zelden voorkomende Sarah-pop en wel tegen een zeer schappelijke huurprijs. En zie daar: de pop leek ook nog op mijn vrouw.......Ultra Fun: bedankt!

R. Snijder beoordeelde op 2018-09-10

Prima service en goed onderhouden springkussens!

Sandra beoordeelde op 2018-09-10

Goed materiaal en beslist niet duur daarnaast zeer klantvriendelijk.

Kristin vd Hoven beoordeelde op 2018-09-10

Ik vond het een leuke ervaring om eens een keer een opblaasbare ranja koe te huren. De kinderen vonden het geweldig om zelf de koe te zodat ze ranja konen drinken

Chantal Klaassen beoordeelde op 2018-09-10

Ervaring heeft geleerd dat Ultra Fun kan schakelen zelfs op het laatste moment. Als ondernemer wil je namelijk graag werken met leveranciers die inspelen op de vraag en niet vasthouden aan eerdere gemaakte afspraken. Sommige situaties vragen om wijziging vooral op het laatste moment. Top prestatie

G. Bruinsma beoordeelde op 2018-09-10

Communicatie was uitstekend