Wijchenseweg 132
6538 SX Nijmegen
+31850656144

Martine beoordeelde op 2018-12-13

Had bij UnboundVR de NoloVR CV1 Motion Tracking Kit bestelt, helaas na een dag van gebruik waren er problemen met kabelconnectie van de headset tracker. Na contact met de klantenservice kon ik de bestelling retoursturen. Slechts een paar dagen later kreeg ik het berichtje dat het aankoop bedrag teruggestort zou worden. Ik ben helemaal tevreden!

Ik kom zeker nog eens terug bij UnboundVR.

Prima klantenservice
Snelle response

Edgar beoordeelde op 2018-01-05

Duidelijk aangegeven wanneer de levering was. Nadat PostNL te laat was met levering, heb ik contact opgnomen via de mail. Werd duidelijk en correct beantwoord. Prima webshop ervaring!

Cor de Jong beoordeelde op 2017-12-14

Snelle bezorging, goede service, goede prijs altijd,
de "Zoek VR bril bij mobiel" functionaliteit is ideaal.

Marco L beoordeelde op 2017-06-28

Prima product en snel geleverd zoals beloofd!

Maikel Heesbeen beoordeelde op 2017-02-28

Snelle levering. Prima product!