Wijchenseweg 132
6538 SX Nijmegen
+31850656144

S Pen beoordeelde op 2019-08-21

Nadat ik een Samsung Odyssey Plus had besteld kreeg ik bericht van Steam dat ik een Valve Index kon bestellen. Het was voor Unbound geen enkel probleem om de bestelling te annuleren. Ik ben uiterst vriendelijk te woord gestaan.

Robert Veldhuis beoordeelde op 2019-08-02

Goede vr shop
Super klanten service

S. Kerstens beoordeelde op 2019-08-01

Hele goede, betrouwbare webshop voor wanneer je een VR bril of accessoires wilt kopen. Altijd vriendelijke support bij vragen of opmerkingen.

Martine beoordeelde op 2018-12-13

Had bij UnboundVR de NoloVR CV1 Motion Tracking Kit bestelt, helaas na een dag van gebruik waren er problemen met kabelconnectie van de headset tracker. Na contact met de klantenservice kon ik de bestelling retoursturen. Slechts een paar dagen later kreeg ik het berichtje dat het aankoop bedrag teruggestort zou worden. Ik ben helemaal tevreden!

Ik kom zeker nog eens terug bij UnboundVR.

Prima klantenservice
Snelle response

Edgar beoordeelde op 2018-01-05

Duidelijk aangegeven wanneer de levering was. Nadat PostNL te laat was met levering, heb ik contact opgnomen via de mail. Werd duidelijk en correct beantwoord. Prima webshop ervaring!

Cor de Jong beoordeelde op 2017-12-14

Snelle bezorging, goede service, goede prijs altijd,
de "Zoek VR bril bij mobiel" functionaliteit is ideaal.

Marco L beoordeelde op 2017-06-28

Prima product en snel geleverd zoals beloofd!

Maikel Heesbeen beoordeelde op 2017-02-28

Snelle levering. Prima product!