
Unbound XR
-
PipeSz.
Gute Lieferung und, nach meinem Kenntnisstand, der einzige europäische Importeur für ProTubeVR.
-
Erwin Oenema
Meerdere kere besteeld, 1 x verkeerd pakket ontvangen maar binnen 1 dag gefixt. Voor je VR spullen zou ik dit bedrijf zeker aanraden!
Antwoord van Unbound XRBedankt voor je review Erwin!
-
Hoe beoordeel je Unbound XR?
-
PvG
Winkel is duidelijk en overzichtelijk, bestelling is snel geleverd.
Antwoord van Unbound XRBedankt voor je review PvG!
-
andre leeman
ik heb al 3 keer iets besteld en altijd netjes op tijd .
-
Joanna Swierczynska
Bezproblemowa obsługa, dokładne informacje o wysyłce towaru
-
Karel Schreurs
Correcte beschrijving en supersnelle levering, zelfs naar het buitenland.
-
Antoinette Stoffers
Zeer snelle levering! Heel fijn.
-
Dave Rombouts
snelle reactie berichten, aanpassing order zonder problemen
-
Paul Karavitis
The Pimax KDMAS headphones I bought from them was missing the ear cups. All they could offer was a return, but had no other items available to replace them. It was either that or no sound for me so I stuck with them.
-
Evertjan Fokkema
Geweldig tevreden
-
Tigran
Price was pretty good, shipping was on time - just as promised. Packaged neatly.
-
Enzo Nellen
Vrijdag avond besteld en zaterdag ochtend in huis. Makkelijk en snel. Goede webshop met duidelijke omschrijvingen van de artikelen. Ben ongelooflijk blij met mijn VR Headset. Voldoet 100% aan mijn verwachtingen.
-
Craig Johsnon
hasn't arrived yet. tracking code does nothing. I don't know if it ever will arrive
-
Noah Vlieri
Top snel bezorgd
-
Robbert van Helsdingen
VR bril was niet verzegeld (zegel zat los), maar verder alles prima
-
Derk
Unbound heeft de meeste spullen voor VR!
-
Peter Withagen
Goed en snel
-
Ahmed Osman
Perfect service!!
Antwoord van Unbound XRThank you for your positive review!
-
Tobi
Alles hat wunderbar geklappt.
Antwoord van Unbound XRVielen Dank für Ihre Bewertung!
-
Osama Jalaly
Als zakelijke klant een offerte aangevraagd met verzoek om op rekening te kopen. geen reactie op deze vraag maar wel de order doorgezet en betalingsverzoek ontvangen. na drie keer te vragen, is het antwoord Nee, met de nieuwe klanten doen we dat niet!!!
bestelling bij andere leverancier geplaatst!Antwoord van Unbound XRJammer om te horen dat u een negatieve ervaring met ons hebt gehad. Bij bedrijven die ons vragen om de factuur achteraf te betalen doen wij altijd eerst een controle om te kijken of het bedrijf of de organisatie in aanmerking komt om achteraf te mogen betalen. Helaas was dit bij uw bedrijf niet het geval, en hebben we u daarom via e-mail een directe betaalmethode toe gezonden. Op deze manier kunt u -indien gewenst- toch de order plaatsen en de goederen ontvangen.