1e Hogeweg 47
3701HH Zeist

Rianne Rozema beoordeelde op 2019-06-11

Handige plakkers bij het setje om het in elkaar te zetten. Kwa prijs/product is het best aan de prijs. Verder leuk!

William de Vries beoordeelde op 2019-06-10

Annemee Korten-Oosterom beoordeelde op 2019-06-05

Marijke Roele beoordeelde op 2019-06-05

Karla Visser beoordeelde op 2019-06-04

Tammy Hilverink-Haans beoordeelde op 2019-05-31

Heel tevreden. Netjes verpakt met een leuk handgeschreven kaartje als bedankje en super snel verzonden!

Anoniem beoordeelde op 2019-05-30

Prima en persoonlijke service, dank hiervoor!

Hebe Ferwerda beoordeelde op 2019-05-29

Ellen Van Stichel beoordeelde op 2019-05-28

Patsy Van Zele beoordeelde op 2019-05-22

Sjo Anne Hoogcarspel beoordeelde op 2019-05-22

M. Volkert beoordeelde op 2019-05-19

Mieke Buis-Oerlemans beoordeelde op 2019-05-16

Was helemaal top...super lief ook dat kaartje erbij heel attent

Anouk Kolkman-Melenhorst beoordeelde op 2019-05-12

De vlaggenlijn was er fragiel en kort, er vielen gelijk 2 vlaggetjes af bij het openen van de verpakking. De eenhoornfolieballonnen zijn ook kleiner dan verwacht. Pin the horn, was erg leuk en prima kwaliteit. Snelle levering en verder was het prima.

Reactie van Unicornwebshop.nl:
Excuses voor de kapotte vlaggenlijn. Wij storten het aankoopbedrag van de slinger direct terug op uw rekening. De producten horen in goede staat bij aan te komen en moeten wel heel zijn. De afmetingen zijn meestal lastig in te schatten van een foto, We zullen kijken of we de productomschrijving van de ballonnen kunnen aanpassen en erbij zetten dat ze mogelijk kleiner zijn dan verwacht. Bedankt voor uw review.

Samira El majdoub beoordeelde op 2019-05-06

Eefke Hopman beoordeelde op 2019-05-06

sandra steynen beoordeelde op 2019-05-05

Mandy Visscher beoordeelde op 2019-04-26

Echt hele goede service en er zat een attent kaartje bij en stickers. Ik kan niet anders zeggen dan top!

Ramona Jorissen beoordeelde op 2019-04-24

Super, hoe het werd ingepakt en een persoonlijk kaartje plus stickers erbij. Was echt een kado!

Monica Isri-Ganpat beoordeelde op 2019-04-23

Ik werd keurig op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.
Mijn bestelling was zorgvuldig en leuk ingepakt.
En snelle levering.
Bedankt.