1e Hogeweg 47
3701HH Zeist

Marloes Badenbroek beoordeelde op 2019-04-18

Bernice Van engelen beoordeelde op 2019-04-16

Melany Walstra beoordeelde op 2019-04-16

Zeer tevreden. Snel in huis en voldeed aan de verwachtingen. MIjn dochtertje was door het dolle en ook heel blij met het stickervel wat erbij zat!

Patriek De Vlaeminck beoordeelde op 2019-04-15

supersnelle, perfecte levering !!

An De Vrieze beoordeelde op 2019-04-15

Klant beoordeelde op 2019-04-10

Uitgebreid assortiment, snelle levering en goede service.

Myra Vd Veer- Peperkamp beoordeelde op 2019-04-10

Patricia beoordeelde op 2019-04-01

Heel leuke spullen, veel keuze! En super service, mooi ingepakt :-)

Steffie Bosch beoordeelde op 2019-04-01

Lito Vicente beoordeelde op 2019-03-29

Super zoals het hoort bestelling na twee dagen aan mijn deur met nog een mooi kaartje en een kleine atentie er bij top

Ramona Hol beoordeelde op 2019-03-25

Snelle levering! Mooi verpakt!
Dik tevreden..
Mvg Ramona

Sonja van Hal beoordeelde op 2019-03-25

Margaret Martina beoordeelde op 2019-03-22

Fadoua Belaouchi beoordeelde op 2019-03-22

Echt super! Levering naar Luxemburg was in eerste instantie geen optie. Ik heb contact met ze opgenomen, direct leverkosten gecommuniceerd en binnen een half uur (wat tevens nog was bevestigd), was de optie Luxemburg beschikbaar en heb ik zonder probleem kunnen bestellen.

Ook super ingepakt en leuke attentie.

Ben 100% tevreden!

Jill Ekker beoordeelde op 2019-03-21

Els van der Heijden beoordeelde op 2019-03-20

E.D. beoordeelde op 2019-03-18

Leuke eenhoornwebshop. Ik heb een kleine bestelling gedaan voor een kinderfeestje. Het pakketje werd op tijd bezorgd volgens afspraak, alles was netjes verpakt met een aardig persoonlijk kaartje erbij. Gewoon leuk om zo te ontvangen. Ik ben tevreden.

M Weijers beoordeelde op 2019-03-15

Caroline Beukman beoordeelde op 2019-03-14

Op de foto besloeg de unicorn rugzak de hele rug van de kleuter. Genoeg ruimte dus voor een trommel en een pakje drinken, dacht ik. De geleverde unicornrugzak is zo klein. Er past niets in!

Reactie van Unicornwebshop.nl:
Het spijt ons te horen dat de rugtas niet aan uw verwachtingen voldoet. Als u de knuffel aan ons retourneert krijgt u het aankoopbedrag en de eerder gemaakte verzendkosten natuurlijk direct terug. We zullen nog even goed kijken naar de foto's en productbeschrijving.

Lieve Daelemans beoordeelde op 2019-03-12