Anjerstraat 19
5402XJ Uden

Google Plus/Places - 10,0

Marjon beoordeelde op 2019-05-16

Gisterenavond besteld en binnen een uurtje binnen. Super

Bp Mulder beoordeelde op 2019-05-16

Bestelde artikel kon ik snel downloaden. Het werkt uitstekend.

Hanneke Schmeink beoordeelde op 2019-05-13

Joost van Veghel beoordeelde op 2019-05-08

Ik heb een Windows 10 Pro licentie besteld. Telefonische vragen werden vriendelijk en vakkundig beantwoord en het bestelproces verliep correct en voorspoedig. De prijsstelling was zonder meer bijzonder scherp te noemen. Al met al ben ik zeer tevreden.

Daiay Hurkens beoordeelde op 2019-05-05

Geen originele versie ontvangen. Wacht nog steeds op mijn geld.

Reactie van Uw PC Dokter Uden:
U heeft wel degelijk originele software ontvangen maar u bent het niet eens met de manier van leveren. Daar heeft u enkele zeer onvriendelijke mails over gestuurd waarin u uw geld terug eist. Ik heb u per mail gewezen op uw recht om gebruik te maken van het herroepingsrecht maar daar heeft u tot op heden geen gebruik van gemaakt.

Casper Lemaire beoordeelde op 2019-05-04

Tamino Parren beoordeelde op 2019-05-02

Product werd snel geleverd.
Ondersteuning was ook snel en oplossingsgericht. Heel fijn!

Johannes Jongekrijg beoordeelde op 2019-05-01

Alles ging supersnel, en het product werkt goed. Graag nog eens.

Iwan Parisius beoordeelde op 2019-04-30

Ongeacht of het feestdagen of een gewone dag is, mijn online software product bestelling ontvang ik binnen 10 minuten.
Erg prettig! daar mogen sommige online sites een voorbeeld aan nemen.

Leo van der Sluis beoordeelde op 2019-04-25

Jaap Visser beoordeelde op 2019-04-24

Prima licentie!

Theo van Tuijl beoordeelde op 2019-04-17

Snelle levering, goede prijs.

John Schmetzer beoordeelde op 2019-03-30

Wouter Uitermark beoordeelde op 2019-03-24

Prima. Accuraat en snel verder geen ervaringen omdat het installeren van de software zonder problemen verliep.

Ilja Kok beoordeelde op 2019-03-21

Heel prettige ervaring. De PC Dokter was goed bereikbaar en hielp bij de installatie toen dit niet lukte.

A.J van Ingen beoordeelde op 2019-03-20

Goed geleverd.

Johan Boerstra beoordeelde op 2019-03-20

Er werd snel op vragen beantwoord en het product werd snel geleverd.

Ruud Holswilder beoordeelde op 2019-03-17

Prima oplossing voor probleem bij activering MS Office for MAC veroorzaakt door Microsoft.

Pim de Mol beoordeelde op 2019-03-15

Zeer goed geholpen!!!

Laurens Brons beoordeelde op 2019-03-13

Meer dan tevreden. Heb product bij hun gekocht en had problemen met installatie. Kosten noch moeite werden gespaard om het tot een werkend product te krijgen. Nog zelden zo meegemaakt met zo'n uitstekende nazorg. Dus "Uw PC Dokter te Uden" zou ik iedereen ten zeerste willen aanbevelen.