Anjerstraat 19

Google Plus/Places - 10,0

John Schmetzer beoordeelde op 2019-07-12

Goede service en betrouwbaar

JBC Plop beoordeelde op 2019-07-07

Duidelijke webwinkel en snelle levering van het bestelde

Geerlof van Loo beoordeelde op 2019-07-03

Prima service!

Vanja Opsteeg beoordeelde op 2019-06-30

Goede service aan de telefoon, snelle afleverservice na bestelling. Top!

Hein Sauren beoordeelde op 2019-06-29

John Schmetzer beoordeelde op 2019-06-28

Goede prijs en snelle levering.

Nel Bouwmeester beoordeelde op 2019-06-26

Besteld en binnen enkele minuten had ik mijn programma. Helemaal top en het werkt perfect! Complimenten.

Jelle Staalstra beoordeelde op 2019-06-25

Tarlan Hasanov beoordeelde op 2019-06-22

Hartstikke goede service. Johan is heel behulpzaam. Makkelijk te bereiken.
Thanks guys

M Posthuma Mantje beoordeelde op 2019-06-20

Henk Veen in 't beoordeelde op 2019-06-12

Gitta beoordeelde op 2019-06-11

In 2017 een Microsoft pakket gekocht. Toen al geholpen met installeren op afstand. Omdat mijn laptop niet werkte (elders gekocht) heb ik onlangs een nieuwe laptop aangeschaft en mijn code werkte niet meer. Een nieuwe gekregen én de pc dokter heeft het vanavond nog op afstand helemaal geïnstalleerd. Een dergelijke service krijg je niet overal. Hij wilde er ook niets voor hebben, is service van de zaak. Heel bijzonder en heel fijn.

Marco marco beoordeelde op 2019-06-11

perfect..

Fr. de Waard beoordeelde op 2019-06-07

Het liep mij een beetje tegen en Johan was niet te beroert om me op afstand te helpen, top service.
Mijn office werkt prima, alsnog mijn dank.

Fred Fokken beoordeelde op 2019-06-03

Besteld op zondag en toch snel een reactie dat de licentiecode in loop van de middag zou worden gestuurd. En jawel, zoals beloofd keurig op tijd ontvangen. Top service!

Johan Verwimp beoordeelde op 2019-05-31

Top

M Akkermans beoordeelde op 2019-05-29

voldoet aan de verwachting en nog suppersnel geleverd

Bp Mulder beoordeelde op 2019-05-28

DVD met WIN10 PE x64 Rescue Disk vandaag ontvangen. Net de schijf ingelezen, staan een hoop waarde volle programma's op. Kan iedereen het aanraden.

Albert Hoevenaars beoordeelde op 2019-05-28

Theun Dijkstra beoordeelde op 2019-05-28

Gekochte software liet zich niet activeren . Hulp op afstand werkte perfect en probleem was snel verholpen.Bleek uiteindelijk door mijzelf veroorzaakt probleem te zijn.