Anjerstraat 19
5402XJ Uden

Google Plus/Places - 10,0

Bjorn waanders beoordeelde op 2019-01-17

Arno Zegers beoordeelde op 2019-01-16

Zeer snelle levering en duidelijke handleiding. Tevens ben ik telefonisch grandioos geholpen om mijn laptop zonder Windows en besturing weer als nieuw te kunnen laten werken. *****

H.s. de Haan beoordeelde op 2019-01-16

Henk Kooi beoordeelde op 2019-01-15

Software pakket besteld. Zeer snelle afhandeling. Perfect. Maar door mijn fout de verkeerde. Na een email werd dit gelijk opgepakt en gecorrigeerd. Hulde. Vooral de snelle reactie op de mails. Een super dokter.

Isabella aristizabal beoordeelde op 2019-01-13

Heel tevreden met de service

Ruud Rosbak beoordeelde op 2019-01-10

Bart Groenenboom beoordeelde op 2019-01-08

gijs van waning beoordeelde op 2019-01-08

Zoals altijd top geregeld!

Judith Claassen beoordeelde op 2019-01-04

Marcel Speet beoordeelde op 2019-01-02

Jo cerpentier beoordeelde op 2018-12-16

Had iets besteld op vrijdag avond. Kreeg dit aan de praat. Heb op zaterdag gemaild en had op zaterdag al direct antwoord.
Is fijn als iemand zo snel reageert.
Super blij.

Dank

A Verhoeven beoordeelde op 2018-12-14

Goed geholpen, snelle levering

Edwin lesmeister beoordeelde op 2018-12-08

Snelle levering an alles klopt helemaal. Zeker een aanrader.

Margot Hengst beoordeelde op 2018-12-06

Snelle levering van mijn bestelling en klantvriendelijke ondersteuning! Aanrader!

Roy Kempen beoordeelde op 2018-12-04

Verkijk beoordeelde op 2018-11-27

Ik had een probleem met een licentie, Even gebeld en werd meteen opgelost de door de licentie gratis te vervangen na een aankoop van een jaar terug . Super

Wim van tichelt beoordeelde op 2018-11-18

Altijd in orde

Stefan beoordeelde op 2018-11-16

Precies wat je mag verwachten van een winkel. Software binnen 15 minuten geleverd en na de stappen gevolgd te hebben alles goed werkend.

Jos Rademakers beoordeelde op 2018-11-12

Snelle levering en goede service en goed product Aanbevelenswaardig !!!

bea Uiterwaal beoordeelde op 2018-11-02

Prima prijs en vlot geleverd